וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג הורחק מאימון בית"ר

אסף שקד

26.4.2007 / 13:37

קשר בית"ר ירושלים בעט בקובי מויאל במהלך האימון, אך יעלה בהרכב. בן שושן צפוי לשתף פעולה לראשונה העונה עם ברק יצחקי

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת המשחק ביום ראשון מול הכח ר"ג. לפני האימון הגיעו כ-50 ילדים מעוטי יכולת משדרות על מנת לפגוש את שחקני הקבוצה. במשך כחצי שעה הצטלמו הילדים עם השחקנים וזכו מהם לחולצות חתומות, כדורים ושאר הפתעות.

מיד לאחר המפגש עם הילדים עברה הקבוצה לאימון. את השרביט נטל תחילה המאמן הצרפתי טבריוס דאראו, שבמשך למעלה מחצי שעה ערך לשחקנים תרגילי פיזיות. למרות העובדה כי דאראו לא ימשיך בעונה הבאה בבית"ר ירושלים, בצוות המקצועי של בית"ר ממשיכים לתת לו את הקרדיט, והיום הוא העביר את חלקו הראשון של האימון לבד ללא התערבות של מאמן הכושר דרור שמשון וללא יוסי מזרחי, שצפה מהצד ולא העיר כלל לשחקנים.

הבשורה הטובה עבור מזרחי היום הייתה שכל שחקני הסגל היו כשירים, כולל עמרי אפק, שערך היום לראשונה אימון מלא ואף השתתף במהלך המשחקונים שקיימה הקבוצה. למרות העובדה שהקשר-מגן נעדר מהמגרשים למעלה משלושה חודשים, הוא הציג היום יכולת טובה וההערכה בבית"ר שכבר בעוד כשבועיים הוא יחזור לכושר מלא ויוכל ליטול חלק גם במשחקי הליגה.

מלבד אפק, גם צמד הקשרים מילובאן מירוסביץ' ומיכאל זנדברג ערכו אימון מלא ואף הם צפויים לפתוח בהרכב מול הכח ר"ג. הצ'ילאני, שסבל מפציעה עוד באימון ביום שני האחרון, לא ערך אתמול אימון מלא, אך היום חזר לעניינים ואף תורגל בהרכב. מיכאל זנדברג, לעומתו, נפצע במהלך משחק הגביע מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, אך למרות החשש שהוא ייעדר כשבוע וחצי - בבית"ר נשמו לרווחה כשהיום התאמן שחקן הנבחרת באופן מלא, הציג יכולת טובה מאוד ולא הראה סימנים של פציעה כלשהי.

במהלך המשחקונים הפנימיים תרגל מזרחי כאמור את ההרכב שצפוי לפתוח מול הכח רמת-גן, כשכבר עתה מסתמן כי בית"ר תערוך שינוי אחד בלבד בהרכב שסיים בתיקו 2-2 מול מכבי הרצליה. ברק יצחקי, שכבש ארבעה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים, ממשיך לזכות לקרדיט בהרכב, אך בניגוד למשחק הקודם בו פתח בהרכב לצדו של הברזילאי קלאבר שוונק - הפעם הוא צפוי לפתוח עם חברו לנבחרת האולימפית עמית בן-שושן.

למעשה, בן שושן ישתף פעולה לראשונה העונה בהרכב לצדו של ברק יצחקי במדי בית"ר. קלאבר שוונק, שצפוי לאבד את מקומו בספסל, מקבל במהלך זה איתות לגבי הכוונת של מזרחי בעונה הבאה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ימצא את עצמו החלוץ בדרך חזרה לברזיל עם שני חבריו - ז'וזה רמאליו וליבוניר רושל טוטו.

כרבע שעה לתום האימון נזרק הקשר הגנאי דרק בואטנג מהאימון לאחר שתיקל בחריפות את הקשר הצעיר קובי מויאל. השניים שמרו אחד על השני באופן חזק מאוד, ולאחר שמויאל גילה עקשנות ולא הרפה - החליט בואטנג לבעוט באגרסיביות במויאל ושלח אותו לדשא. יוסי מזרחי שראה את האירוע שלח את בואטנג למקלחות. למרות האירוע נראה כי הגנאי יפתח בהרכב, ויועמד לדין רק בתום המשחק.

"רוצים לעשות עוד צעד לעבר האליפות"

אריק בנאדו התייחס היום באימון למשחק מול הכח. "יש להם מה להרוויח מהמשחק", אמר הבלם על קבוצת התחתית, "אבל גם לנו יש. נעשה הכל על מנת לנצח במשחק ולהתקדם עוד צעד לעבר האליפות. זה נכון שהכח לא בצמרת של הכדורגל, אבל אסור לשכוח שהם ניצחו פעמיים את מכבי חיפה".

"ראינו כבר לא מעט הפתעות בליגה העונה", המשיך בנאדו, "אנחנו יודעים שאנחנו עדיפים עליהם, אבל זה רק על הנייר. נצטרך לעבוד קשה כדי שהעדיפות תהיה גם על הדשא. הם ישחקו מולנו סגור וייצאו למתפרצות, אבל 80 אחוז מהמשחקים שלנו העונה היו כאלה".

גם מיכאל זנדברג מתייחס בשיא הרצינות למפגש מול הנאבקת על הירידה. "זה משחק מאוד קשה, ואני ממש לא אומר את זה בצחוק", אמר הקשר, "זו ההזדמנות האחרונה שלהם להישאר בליגה, והם בטח לא יפתחו רגליים וייתנו לנו לנצח. ראינו את הכח מספר פעמים העונה משחקת בלי רגשי נחיתות מול הקבוצות הגדולות, ואנחנו נתכונן ברצינות תהומית למשחק".

"אני לא מבין למה כולם רוצים לסגור את סיפור האליפות מוקדם", אמר זנדברג, "אנחנו מובילים את הליגה ב-7 נקודות, וכל קבוצה הייתה רוצה פער שכזה, אבל שום דבר עדיין לא סגור".

"הבעיות של מכבי ת"א בהתאחדות?", שאל זנדברג על הצרות של היריבה על התואר, "זה לא מעניין אותנו. את האליפות שלנו ניקח רק על הדשא, ולא מחוץ למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully