וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה הושעה עד להודעה חדשה

לי בוץ

27.4.2007 / 9:48

הנוסעים ברכב שהיה מעורב בתאונה מסרו גרסאות סותרות, והנהלת הפועל ת"א השעתה את הצ'יליאני. גליל בן שאנן אושפז

בעיות בהגנת הפועל ת"א לקראת משחק החוץ בשבת מול מכבי הרצליה. טל חן, שסובל מפציעה בצוואר, לא התאמן גם אתמול (חמישי) ולא יהיה כשיר למשחק. פצוע נוסף הוא רמי דואני, שסובל מפציעה בכתף שבעקבותיה הוא לא התאמן היום. עם זאת, דואני אמור לחזור לאימונים כבר מחר, ובצוות המקצועי משדרים אופטימיות לגבי האפשרות שישחק בשבת.

הבלם השלישי של הקבוצה, חאבייר פאאס, אמור לטוס לארגנטינה, שם אשתו כורעת ללדת, אך נראה שהארגנטינאי ידחה את הטיסה עד אחרי משחק הגביע מול סכנין ב-1 במאי.

וולינגטון דה אוליביירה, שנפצע בסיום האימון אתמול, לא נטל חלק באימון הבוקר אתמול ועבר טיפולים. ולינגטון אמור לנוח גם היום ושיתופו נגד הרצליה מוטל בספק.

אם לא די בבעיות בחלק האחורי הרי שגם מבין הקורות הגיעו לקבוצה חדשות רעות. שוער המשנה, גליל בן שאנן, אושפז אתמול בבית החולים תל השומר לאחר שהתלונן על כאבים חזקים בבטן. בן שאנן נטש את האימון לאחר שנפגע באזור הבטן בעקבות עלייה לכדור יחד עם ביברס נאתכו.

היום (שישי) גילו רופאיו של בן שאנן כי הוא סובל מחבלה בכליות, והוא ייאלץ להישאר בבית החולים להשגחה עד יום ראשון. השוער השלישי של הקבוצה, ניל אברבנל, יחליפו כשוער המשנה במשחק מול הרצליה מחר.

ניירה הושעה מכל פעילות

מנואל ניירה הושעה מכל פעילות. החלוץ הצ'יליאני, שהיה מעורב בתאונת דרכים ביום העצמאות (שבעקבותיה נהרס כליל האוטו שקיבל מהקבוצה), הגיע אחר הצהריים לבירור עם אנשי הקבוצה בעקבות העובדה שעדי ראייה טענו ששנהג שיכור.

הצ'יליאני היה בדרכו לביתו שבראשון לציון והרכב בו שהה נסע על נתיבי איילון, אבל התנגש בקיר בטון ללא סיבה ברורה. ניירה טען כי בחורה שהייתה עמו ברכב היא זו שנהגה, אך בהפועל החליטו להשעות אותו עד להודעה חדשה עד לבירור יסודי של כל פרטי התאונה.

הסיבה להשעיה הייתה סתירה בין הגרסאות של שלושת האנשים ששהו באוטו, ניירה, ידידתו וגסטון סנגוי, שחקן הפועל אשקלון. מהצד של ניירה נטען כי האוטו הסתחרר בגלל תקר בגלגל, בעוד עדי ראייה סיפרו שהרכב סטה ממסלולו ללא סיבה נראית לעין וכי הם לא ראו תקר.

פרטי האירוע הגיעו לאמצעי התקשורת בצ'ילה, דבר שגרם לשחקן ללחץ רב ולא מעט עצבים. בסביבתו של החלוץ טוענים שהתקשורת בארץ מנפחת את העניין וכי למעשה הפרסומים מטעים עם פרטים לא נכונים, וכי כל הפרסום השלילי בארץ פוגע בעיקר במשפחתו של השחקן שנמצאת בצ'ילה.

עדכון ראשון: 26.4, 14:08
עדכון אחרון: 27.4, 12:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully