וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו ואנהיים ממשיכות בשלהן

26.4.2007 / 10:50

הסייברס ניצחו את הריינג'רס 2:5 ועלו ליתרון 0:1 בסדרה, הדאקס לא התקשו ב-1:5 על ונקובר, וגם הם ביתרון בפלייאוף ה-NHL

סדרות חצאי גמר החטיבות בפלייאוף ה-NHL יצאו הלילה (בין רביעי לחמישי) לדרך, כששתי הפייבוריטיות שמרו על הביתיות. בפאלו ניצחה את ניו יורק ריינג'רס 2:5, ואנהיים גברה על ונקובר 1:5 עם שלושער של אנדי מקדולנד.

הסייברס (0:1) נעזרו ב-32 הצלות של ריאן מילר ובשני שערים של תומאס ואנק כדי לנצח את הריינג'רס 2:5. ואנק הבקיע שני שערים בשליש השני לאחר שליש ראשון מאופס, כשאלס קוטאליק כובש בתווך כדי להעלות ל-0:3. מרסל הוסה צימק בשליש השלישי ל-3:1, ג'ייסון פומינוויל העלה ל-1:4, ברנדן שנאהאן שוב צימצם ודרו סטאפורד חתם את התוצאה לרשת ריקה - 2:5 בסיום.

"אני חושב שהראינו לכולם שאנחנו מוכנים", אמר קוטאליק, שהגיב לדבריו של מאמן הריינג'רס, טום רני, לפיו "בפאלו לא שייכת לעילית של הליגה". קוטאליק הוסיף: "בטח ששמענו מה הוא אמר. כולנו דיברנו על זה, זה עשה לנו רק טוב".


במשחק השני של הלילה ניצחה אנהיים (0:1) את ונקובר 1:5. שוער ונקובר רוברטו לואונגו, שהצטיין בסדרה מול דאלאס, אסף מרשתו שלושה שערים כבר בשליש הראשון. לאחר שג'ף קוואן הבקיע לקאנוקס, הגיבו הברווזים בשלושה שערים תוך עשר דקות, שניים של אנדי מקדונלד ואחד של טימו סלאנה. ריאן גצלאף הבקיע את השער הרביעי בשליש השלישי ומקדונלד חתם את התוצאה בשער פאוור פליי, השני שלו שמובקע מעודף שחקן והשלישי במשחק.

"זה מרגש", אמר מקדונלד, שמעולם לא הבקיע שלושער בקריירה. "אני מרגיש בר מזל לשחק לצד כאלה שחקנים בכזו קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully