וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מקונן, מה חדש?

26.4.2007 / 10:04

אחרי ה-0:1 על ליברפול התלונן מאמן צ'לסי על פנדל שלא נשרק: "חבל, יכולנו לכבוש יותר". בניטז: "מקווה שהקהל באנפילד ידחוף אותנו"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, לא יהיה מרוצה עד שצלחת ליגת האלופות לא תהיה אצלו בידיים. מוריניו וצ'לסי לוקחים לאנפילד יתרון זעיר 0:1, אבל העובדה שלא ספגו שער בבית מציבה אותם בעמדה נוחה לכיוון אתונה.

"חבל שניצחנו רק 0:1 כי היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל זה המצב. אנחנו נוסעים לליברפול בראש מורם ועם הרבה ביטחון. יכולנו להבקיע שלושה או ארבעה שערים נוספים במחצית הראשונה. השניה הייתה כבר סיפור אחר, וליברפול הייתה יכולה להשוות. היינו צריכים את צ'ך בכושר מעולה".

למוריניו היו תלונות לשופט המשחק, הגרמני מרקוס מרק, על כך שלא שרק לבעיטת 11 מטר לאחר נגיעת יד של אלבארו ארבלואה. בסופו של דבר הוא נשמע מרוצה: "זו הייתה הופעה טובה שלנו".

רפא בניטז, מאמן ליברפול, היה, כצפוי, פחות מרוצה. "זה לא שצ'לסי שיחקה כל כך טוב, פשוט נתנו לה אין ספור הזדמנויות להתקפות נגד. כשאתה עושה טעויות נגד שחקנים ברמה הזאת, הם מנצלים אותן. לא הייתה לנו שליטה במגרש".

בניטז נשאל האם ספסולו של פיטר קראוץ' היה טעות והשיב: "אם קרייג בלאמי היה כובש, אולי הייתי עונה לשאלות אחרות". הוא הוסיף כי הוא סומך על הקהל באנפילד שיתן את התמיכה הראויה: "אנחנו צריכים להבקיע שני שערים עכשיו ואני מאמין שנקבל את הדחיפה לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully