וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדירים נשימה

26.4.2007 / 6:56

סן אנטוניו ניצחה את דנבר 88:97, והשוותה את הסדרה ל-1:1. דאלאס עשתה את אותו הדבר מול גולדן סטייט, 0:2 לקליבלנד על וושינגטון

שלושה משחקים התקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כשסן אנטוניו השוותה את המאזן בסדרה עם דנבר ל-1:1, ולאחר ההפסד המפתיע במשחק הראשון ניצחה 88:97. גם דאלאס עלתה בפיגור 1:0 מול גולדן סטייט, ניצחה 99:112 והשוותה ל-1:1. דרו גודן קלע 24 נקודות וקטף 14 כדורים חוזרים, וקליבלנד עברה את וושינגטון 102:109.

סן אנטוניו - דנבר 88:97 (1:1 בסדרה)

למרות הניצחון, משהו חורק עדיין אצל הספרס, שכבר הובילו ב-17 נקודות הפרש ברבע הרביעי וראו את הפער מצטמק ל-3, לפני ששמו את החותמת הסופית על הניצחון. "פתאום הרגשנו עם הגב לקיר, וזה מה שנתן לנו את הכוח לסגור את העניינים לטובתנו", אמר מנו ג'ינובילי, "הפעם היינו יותר אגרסיביים מתחת לסלים, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות בכל משחק.

טים דאנקן קלע 22 נקודות, טוני פארקר הוסיף 20 וג'ינובילי תרם 17 לסן אנטוניו, 15 מתוכן במחצית השניה. 26 נקודות ועשרה כדורים חוזרים לכרמלו אנתוני בדנבר, 20 נקודות לאלן אייברסון, 10 נקודות, 18 כדורים חוזרים ושלוש חסימות למרקוס קאמבי.

"אני מרגיש טוב עם הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים", אמר אייברסון, "החזרנו מלחמה ולא ויתרנו. זה מראה איזו קבוצה אנחנו, אחת כזאת שלא נכנעת אף פעם". כרמלו אנתוני הוסיף: "לא משנה אם נהיה במינוס 50 או יותר, אנחנו מראים שאף פעם לא נוותר". הנאגטס כבר הורידו את ההפרש ל-91:88 45 שניות לסיום, אבל אז קלע דאנקן ג'אמפ שוט, וזריקות עונשין של פארקר ומייקל פינלי סגרו עניין.

הסדרה עוברת כעת לדנבר למשחק 3, שיתקיים בלילה שבין שבת לראשון. "הם עשו במשחק הזה את מה שהיו צריכים לעשות ודאגו לנצח בבית. אבל עכשיו זה עובר אלינו ואנחנו צריכים לעשות אותו דבר", סיכם אנתוני.

קליבלנד - וושינגטון 102:109 (0:2 לקליבלנד בסדרה)

לסדרה הזו יש את האפיל הנמוך ביותר בסיבוב הראשון, מלבד אולי הסדרה בין דטרויט לאורלנדו, אבל את דרו גודן והקאבלירס זה לא מעניין. להיפך - הם היו מעדיפים שהיא תישאר משעממת. גודן קלע 24 נקודות ונטל 14 ריבאונדים, כשהוא נעזר ב-27, 8 ו-7 של לברון ג'יימס, ב-19 נקודות של לארי יוז וב-16 של זידרונאס אילגאוסקאס, וצוות הקאבלירס שמר על הבית לפני שהסדרה עוברת לוושינגטון. אנטואן ג'יימיסון סיים עם 31 נקודות ועשרה כדורים חוזרים בוושינגטון.

"אני קורא לזה 'לייצר גשם'", אמר גודן על ההופעה שלו, כשבשלב מסוים קלע שש קליעות ניתור רצופות. הוא קלע 19 מ-24 נקודותיו במחצית הראשונה ונח יחסית בשניה. "בהתחלה הוא היה זה שהחזיק אותם, בסיום לברון הגיע וסגר את הדלת", אמר ג'ארוויס הייז, הפורוורד של וושינגטון. כמו דנבר, גם הוויזארדס הגיעו למרחק של 3 נקודות לקראת הסיום, כששלשה של הייז קבעה 102:105 45 שניות לבאזר, אבל אז נשלח לארי יוז לקו וסגר עניין.

הפעם האחרונה שבה קליבלנד הובילה 0:2 בסדרה הייתה ב-1992, והחדשות היותר טובות מבחינתם הן שארבע פעמים בעבר הובילו 0:1 בסדרת פלייאוף וניצחו בכולן.

דאלאס - גולדן סטייט 99:112 (1:1 בסדרה)

כמו סן אנטוניו, גם המאבריקס ידעו שאסור להם לפשל. הם הובילו בבטחה לכל אורך המחצית השניה, הפער צומק לשבע נקודות בתוך הרבע הרביעי, אבל אז ידעו ג'ייסון טרי (28 נקודות), דירק נוביצקי (23) וג'וש הווארד (22 ו-11 כדורים חוזרים) לשים את הווריירס העקשים מאחוריהם עם ריצת 2:15. סטיבן ג'קסון קלע 30 נקודות לגולדן סטייט בטרם הורחק, מונטה אליס הוסיף 20.

דאלאס הפסידה שישה משחקים ברציפות לגולדן סטייט, והשחקנים של אייברי ג'ונסון ידעו שהפסד נוסף יקרב אותם להדחה מהפלייאוף למרות עונה ענקית. מה שעזר לה הן הרחקות של סטיבן ג'קסון ובארון דייויס, כל אחד מהם בגלל עבירה טכנית שניה. דייויס הורחק בסיום הרבע השלישי, ג'קסון כשנשארו 4:34 לשחק, ודאלאס ניצלה את זה כדי לברוח. דקות הסיום היו גארבג', כששרונאס יאסיקביצ'יוס טעם גם הוא מהמשחק וקלע נקודה אחת בדקה בה נטל חלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully