וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אוסטרליה בגמר האליפות העולם

רועי פרידמן

25.4.2007 / 23:50

האוסיז ניצחו בקלות את דרום אפריקה בחצי הגמר השני, ויעלו כפייבוריטים למשחק הגמר מול סרי לנקה, שיתקיים ביום ראשון בברבדוס

האוסטרלים, במשחק הגשה דומיננטי, הביסו את דרום אפריקה ב-7 וויקטס. המשחק נפתח בבליץ של האוסטרלים, כשהם שלחו מהר מאד לחדר ההלבשה את החובטים הבולטים של דרום אפריקה, גריים סמית וז'אק קאליס. לאחר פחות מ-40 דקות של משחק התוצאה עמדה על 26 ל-5, כשגלן מק'גראת, במשחק הלפני אחרון שלו בקריירה, פסל שלושה חובטים. רק הרשל גיבס וג'סטין קמפ עוד ניסו לעשות משהו עבור הדרום אפריקאים. בקיץ האוסטרלי של 2006-07, לאוסטרליה היו שלוש מטרות: גביע האלופות, האשז וגביע העולם. הם הצליחו בשתי המשימות הראשונות, וביום ראשון יש להם הזדמנות להשלים את השלישית.

במשחק הזה הם המשיכו עם המומנטום והצהרת הכוונות שלהם אחרי שהביסו את ניו זילנד במשחק האחרון בסופר 8. גם לדרום אפריקה, שירשה אותם במקום הראשון בדרוג העולמי, לא הייתה תשובה למק'גראת', שון טייט, ושאר החבורה. וכמו שציינו קודם, זה נראה עוד יותר גרוע בשלב מסויים.

שארל לאנגפלט אומנם פסל בכדור יפה את אדם גילכריסט, ואח"כ אנדרה נל פסל את ריקי פונטינג, אך מתיו היידן ומייקל קלארק, ואח"כ גם אנדרו סיימונדס, הביאו את אוסטרליה לנצחון.

זו הייתה פעם שישית שאוסטרליה העפילה לחצי גמר אליפות העולם והרביעית ברציפות. בכל המקרים היא העפילה לגמר עם חמישה ניצחונות (75 נגד אנגליה, 87 נגד פקיסטן, 96 נגד הודו המערבית, 2003 נגד סרי לנקה והיום) והתיקו נגד דרום אפריקה ב-99.

ביום ראשון אוסטרליה, שזכתה בשתי האליפויות האחרונות, תנסה להגן שוב על תוארה מול סרי לנקה.

תוצאת המשחק:

דרום אפריקה 149 (43.5 אוברס)
אוסטרליה 153 ל-3 (31.3 אוברס)

אוסטרליה ניצחה ב-7 וויקטס. גלן מק'גראת' נבחר לאיש המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully