וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ב"ש זכתה בכרטיס האחרון לחצי הגמר

25.4.2007 / 21:35

הקבוצה שסיימה שביעית בעונה הרגילה גברה 77:81 בחוץ על נצרת עילית ותפגוש את קרית אתא בשלב הבא. שוהם ניצחה בגבעתיים

תמונת סדרות חצאי הגמר בליגה הלאומית הושלמה הערב (רביעי) עם הניצחון של הפועל באר שבע 77:81 על הפועל נצרת עילית במשחק השלישי והקובע בסדרת רבע הגמר בין השתיים.
באר שבע, שסיימה את העונה הרגילה במקום השביעי בלבד, הגיע לצפון כדי להציל לעצמה את העונה, וקיבלה תפוקה מצוינת מאילון זגורי (23 נקודות ו-10 ריבאונדים), וטיק רוג'רס (18 נקודות ו-8 ריבאונדים), שהצטרפו למשחק הרבגוני הקבוע של אילן ברקוביץ', שסיים עם 11 נקודות, 7 קרשים ו-6 אסיסטים. סטנלי ברנדי ואסף יגל הובילו את המפסידים עם 18 נקודות כל אחד.

באר שבע תמשיך לחצי הגמר שם תפגוש בסדרה נוספת של הטוב משלוש את אליצור קרית אתא, בסדרה המקבילה ייפגשו הפועל חולון והפועל יקנעם/מגידו.

בפלייאוף התחתון, השיגה מכבי שוהם ניצחון חשוב 99:102 על הפועל גבעתיים לאחר הארכה, והבטיחה כמעט סופית את מקומה בליגה בעונה הבאה. ג'יימס וויט הוביל את שוהם עם 32 נקודות, אייל לוי קלע 27 לגבעתיים. הפסד נוסף של גבעתיים או ניצחון של שוהם ישלח את גבעתיים לליגה הארצית. במשחק נוסף בפלייאוף התחתון הביסה מכבי אשדוד את הפועל ת"א, שכבר ירדה, 77:104. אלכס קארקמו בלט באשדוד עם 30, יוטב קוסטיקה סיים עם 17 בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully