וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול קורא לאתונה

25.4.2007 / 23:30

שער מצוין של ג'ו קול (29) העניק לצ'לסי ניצחון 0:1 על ליברפול ומקדמה חשובה לקראת מקום בגמר באתונה. ההכרעה עוברת לאנפילד

צ'לסי עשתה היום (רביעי) צעד משמעותי לקראת העפלה לגמר ליגת האלופות, לאחר שגברה 0:1 בבית על ליברפול במשחק הראשון של חצי הגמר. צ'לסי תגיע אומנם עם יתרון מינימלי לגומלין שייערך באנפילד ביום שלישי הבא, אבל העובדה ששמרה על שער נקי תעניק לה מקדמה חשובה בדרבי האנגלי המסקרן.

אין ספק שיחסית לקונצרט שראינו אתמול באולד טראפורד, מדובר היה במשחק מאכזב, עם מערכים זהירים, מעט מצבים ברחבות ושער אחד בלבד. אבל כשמדובר במפגש בין שתי קבוצות אנגליות, שמכירות כל כך טוב אחת את השנייה, קשה לצפות ליותר.

צ'לסי פתחה חזק את המשחק, ועלתה ליתרון מוצדק אחרי מבצע גדול של דרוגבה הבלתי ניתן לעצירה, שבישל לג'ו קול (29). במחצית השנייה האדומים השתלטו על המשחק, אבל לא הצליחו לנצל את היתרון שלהם על הדשא. ליברפול יכולה להתעודד מהיכולת המשופרת בחצי השני, אבל גם יש מקום לדאגה עבור בניטז: שער חוץ של צ'לסי יאלץ את קבוצתו לכבוש שלוש פעמים. אולי הרוח של אנפילד תציל אותו שוב.

על אף שהמשחק לא הרשים במיוחד, נהנינו ממלחמה עיקשת לאורך 90 הדקות, מקצב מהיר, מפיזיות קשוחה ומכמה מהשחקנים הטובים בעולם, כמו דרוגבה, למפארד וג'רארד. דבר אחד ברור: במשחק הבא ליברפול תהיה חייבת לכבוש, ואנחנו נראה התמודדות פתוחה יותר. יהיה מעניין.

מחצית ראשונה

דקה 8 - דרוגבה עלה גבוה ברחבה והוריד כדור מדויק, למפארד הגיע מאחור ובעט חזק מ-11 מטר, אבל ריינה הדף מצוין.

דקה 16 - איבוד כדור של ריסה שלח את דרוגבה להתקפה מתפרצת. החלוץ ניסה למצוא את קול, שהיה חופשי, אבל מסר מאוחר ואיבד את ההזדמנות.

דקה 20 - קול הגביה מהאגף, ודרוגבה, חופשי ברחבה, נגח החוצה מול ריינה.

דקה 23 - בעיטה חופשית אדירה של למפארד חלפה ליד הקורה.

דקה 29 - גול! קרבאליו שלח כדור מצוין, דרוגבה דהר על הקו, חלף על פני אגר, העביר כדור רוחב וג'ו קול היה במקום כדי לבעוט פנימה. 0:1 נהדר, יתרון מוצדק לצ'לסי.

דקה 37 - קויט הגביה מהאגף השמאלי, ג'רארד ממצב טוב נגח החוצה.

מחצית שנייה

דקה 50 - הגבהה לרחבה מצאה את הראש של קויט, שנגח מעל לשער של צ'ך.

דקה 53 - כדור נהדף מהרחבה היישר לרגל של ג'רארד. הקפטן בעט טיל לפינה, אבל צ'ך התעופף כדי להציל שער בטוח. פתיחה מצוינת למחצית השנייה של ליברפול.

דקה 80 - דרוגבה הוריד כדור מצוין, למפארד בעט חזק מהאוויר, אבל ריינה הדף מצוין.

הרכבי הקבוצות:
צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה, ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, קלוד מקאללה, ג'ו קול (שון רייט פיליפס, 85), אנדריי שבצ'נקו (סלומון קאלו, 75), דידייה דרוגבה.

ליברפול: פפה ריינה, אלברו ארבלואה, ג'יימי קראגר, דניאל אגר, ג'ון ארנה ריסה, סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו (ג'רמיין פנאנט, 81), חאבייר מאסצ'ראנו, בודווין זנדן, קרייג בלאמי (פטר קראוץ', 52), דירק קויט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully