וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא משנה מאיזה מקום נעלה לפיינל פור"

דן שמיר וירושלים מנמיכים ציפיות לקראת מכבי תל אביב, באוורס בספק. במכבי דווקא חושבים אחרת: "ירושלים זה הדבר האמיתי"

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ירושלים מחר, והדריכות הורגשה ברחבי ההיכל. אחרי שאיבדה את גביע המדינה והודחה מהמשך המשחקים ביורוליג, יודעים הצהובים שהאליפות המקומית היא כל שנותר להם, והדרך לשם עוברת במשחק מול היריבה הגדולה מירושלים.

"ההרגשה היא כמו לפני משחק יורוליג", אמר מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה. "זה משחק חשוב מאוד. לא צריך להסביר את המשמעות של המשחק הזה לשתי הקבוצות. אני מקווה שנראה מחר משחק טוב ושהאוהדים שלנו הם אלו שישמחו בסיום. במשחק הקודם במלחה עשינו הרבה טעויות. יכולנו לנצח, אבל הפסדנו, ולא משנה בגלל מה. בכל מקרה, מחר הסיפור יהיה שונה".

ניקולה וויצ'יץ' לא הפסיד יותר מדי פעמים בקריירה לדני קליין ושות', ואין לו כל כוונה לרשום מחר הפסד ראשון לאדומים בהיכל נוקיה. "הפועל ירושלים זה אף פעם לא עוד משחק. נראה לי שזה המשחק העיקרי בליגה. זה הדבר האמיתי. אנחנו מוכנים ויודעים שעיתונאים יכתבו שהקבוצה שתנצח תזכה גם באליפות".

"זה לא עוד משחק. זה משחק גדול", הסכים דרק שארפ. "אנחנו חייבים להתכונן כמו שאנחנו מתכוננים למשחק יורוליג מכיוון שירושלים זו קבוצת ברמה של יורוליג. אנו צריכים לעלות ולשחק אגרסיבי ולעשות הגנה קבוצתית. המשחק הוא בבית שלנו ואנו אלו שצריכים להכתיב את הקצב. בדרך כלל המשחקים בליגה תלויים בנו וכך יהיה גם מחר".

באוארס החולה בספק

באותה העת קיימה הפועל ירושלים את האימון המסכם שלה באולם במלחה, והפגינה ביטחון לקראת המשחק. טימי באוורס התאמן באופן חלקי - הוא סובל מוירוס שגורם לו הקאות, אך מאמין שיוכל לשחק.

בירושלים הדגישו כי אין תכונה מיוחדת לקראת המשחק, אך העובדה שבסיום האימון אסף דן שמיר את השחקנים לשיחה קבוצתית, מה שלא קרה אפילו לפני המשחק הקודם מול מכבי ת"א במלחה, מעידה אחרת.

שמיר אמר לקראת המשחק: "יש הרבה אנשים שהמשחק הזה חשוב להם, בשבילי זה סתם עוד משחק ליגה רגיל - אין לי יחס מיוחד למשחק הזה. אין לי מושג איך מכבי מתכוננים ואם הם מתכוננים בצורה מיוחדת, אני מדבר רק בשמי. מבחינתי כל משחק ליגה זה אחד חלקי 27 מחזורים. אני לא מאמין בהשפעה של משחק אחד על השני. אנחנו מתכוננים למשחק בודד. אנחנו רוצים לנצח ולהציג כדורסל טוב, אני לא יודע מה יהיה בעתיד. לא אהיה מרוצה עם שום סוג של הפסד. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק, ויחד עם זה לא משנה לי מאיזה מקום נעלה לפיינל פור".

גיא פניני: "זה משחק נגד מכבי ועל מקום ראשון, ומן הסתם האווירה שונה. מבחינת ההכנה זה עוד משחק ליגה. הולכת להיות אווירת יורוליג, אבל זה רק מדרבן אותנו. יש לנו את כל הכבוד אליהם וגם נשחק במגרש שלהם, אני לא חושב שאפשר לקחת משהו מהמשחק מחר עד לגמר הפיינל פור. אנחנו באים לנצח, ברור שלנצח את מכבי ביד אליהו זה בדרך כלל פעם אחת בעונה, אבל אין לנו פיק ברכיים". לגבי תוצאת המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה ביד אליהו (73:90): "אנחנו לא אותה קבוצה מאז, לכן נקווה לתוצאה שונה".

הוראס ג'נקינס: "עברה כמעט שנה מאז ששיחקתי נגד מכבי ביד אליהו. הם קבוצה ביתית טובה, אבל אנחנו מוכנים. נהיה אגרסיביים. בשנה שעברה לא רעדנו נגד מכבי, הם פשוט היו טובים יותר, אבל זה היה בשנה שעברה, עכשיו זאת שנה חדשה, וירושלים גם זכתה בגביע בלעדיי. קל זה לא הולך להיות, אבל זה רק עוד משחק. יש יריבות בין הקבוצות, אבל מבחינתנו זה אמנם משחק גדול, אבל עוד משחק בליגה. צריך לזכור שמכבי שולטת בליגה כמה עשורים רצוף, וזה הולך להיות משחק ביתי שלה".

על דבריו של וויל ביינום שצוטט כאומר "נקרע להם את הצורה", אמר ג'נקינס: "אם זה מה שהוא אמר אז בסדר, אבל אני לא נכנס לטראש טוק אישי. הם חושבים שהם יותר טובים, אנחנו חושבים שאנחנו יותר טובים, אין משהו ספציפי שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח, אנחנו צריכים להיות יציבים גם בהגנה וגם בהתקפה, הייתי מסמן במכבי את וויצ'יץ' שארפ ובורשטיין, שהם שלושה חבר'ה עם המון נסיון ויהיו מאוד מסוכנים לנו".

ארז מרקוביץ': "תמיד אומרים שזה משחק גדול, אנחנו נבוא נחושים, הולך להיות משחק לא קל, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. באולם יהיו מעט מאוד אוהדים שלנו, אבל זה נותן לנו מוטיבציה. אני לא חושב שאם ננצח עכשיו יהיה יותר קל אחר כך, משחקים נגד מכבי זה אף פעם לא אותו דבר, אבל מבחינה טקטית ההכנה שלנו זהה לכל המשחקים".

טרנס מוריס: "היה משחק קשה נגדם בבית, וכל קבוצה טובה יותר בבית שלה. הם יהיו אגרסיביים יותר, הולכים לשרוק על כמה דברים ועל כמה דברים לא ישרקו, מצד שני, במשחק הקודם אנחנו שיחקנו לא טוב ובכל זאת ניצחנו. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח גם מחר. אמרו לי שקשה שם, אבל אנחנו באים בשביל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully