וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ת"א תארח את סכנין

לי בוץ ורומן רוזנבלט

25.4.2007 / 19:40

הגרלת רבע גמר גביע המדינה הפגישה בין מחזיקת הגביע לבין העולה החדשה מהלאומית. הפועל ר”ג תארח את מכבי חיפה במכתש, מכבי פ”ת את אשדוד, אשקלון מול הפועל חיפה

היום (רביעי) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה. אחרי רצף ההפתעות בשלבים הקודמים, בין שמונה האחרונות נותרו רק ארבע קבוצות מליגת העל, אך בכל זאת הצלחנו לקבל שני משחקים מעניינים.

המשחק המרכזי ייערך באיצטדיון בלומפילד, שבו הפועל ת"א, מחזיקת הגביע, תארח את בני סכנין, העולה הלוהטת מהלאומית, שהדיחה את מכבי ת"א בשמינית הגמר.

הגרלה נוחה לירוקים. מכבי חיפה הגרילה את הפועל ר"ג מהארצית, שתארח במכתש חגיגה מקומית.

משחק מסקרן נוסף יפגיש שתי קבוצות מליגת העל: מכבי פ"ת תארח באורווה את מ.ס אשדוד, על מקום בחצי הגמר היוקרתי.

המשחק האחרון יספק את הסינדרלה הגדולה בין ארבע האחרונות - הפועל אשקלון והפועל חיפה, שבוודאי שמחו על ההגרלה.

המשחקים ייערכו ב-1 במאי.

המשחקים שהוגרלו:
1) הפועל ר"ג-מכבי חיפה
2) מכבי פ"ת-מ.ס אשדוד
3) הפועל אשקלון-הפועל חיפה
4) הפועל ת"א-בני סכנין

צ'יזיק: "אני שמח מאוד"

ירון קוריס, יו"ר הפועל ר"ג, נשמע נרגש מההגרלה. "למכבי חיפה לא יהיה קל", הבטיח, והוסיף: "תהיה חגיגת כדורגל גדולה במכתש. לפי מה שאבי לוזון הבטיח, המשחק יתקיים רק במכתש, שאני מקווה שיהיה מלא ב-3,500 אוהדים. הצבא האדום ישלוט ביציעים, ויוכיח לכדורגל הישראלי מה הוא שווה. רציתי קודם כל לשחק בבית, וזה מה שקיבלתי".

"אני מאוד מכבד את מכבי חיפה שהיא אימפריה, אבל אנחנו לא נבייש את עצמנו", המשיך קוריס. "בשביל לזכות בגביע צריך לנצח גם קבוצות גדולות, ואם רוצים מלמעלה שניקח גביע, אז נעבור גם את מכבי חיפה".

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, לא הסתיר את סיפוקו מההגרלה: "אני שמח מאוד, כל מה שבא ברוך הבא. אין שום דבר קל בגביע, יש להם קבוצה סימפטית, מאוד נחמדה, שהמיקום שלה צריך להיות משהו אחר ממה שהוא עכשיו, נקווה שיהיה משחק גביע טוב ושננצח".

חיפה הודיעה כי לא תבקש להעביר את המשחק מהמכתש. על פי תקנון ההתאחדות, הקבוצה המארחת אמורה להעביר לאורחת כ-20 אחוזים מהכרטיסים, מה שאומר שחיפה צפויה לקבל באישור המשטרה כ-800 כרטיסים למשחק, אלא אם תחליט הנהלת ר"ג להקציב מספר גבוה יותר.

ליאור רפאלוב: "קיוויתי לקבל את הפועל חיפה כי רציתי שיהיה דרבי שלא היה כבר הרבה זמן בעיר. נוכחנו לדעת עד עתה שלא משנה נגד מי משחקים, אלא התוצאה הסופית. כמובן ידוע לנו שהמגרש של רמת גן אינו אידיאלי לכדורגל אבל נעשה את הכל גם שם. מכבי חיפה צריכה להגיע לחצי הגמר, נקוה ששוב נגיע לרמת גן בעוד כשבועיים".

גוסטבו בוקולי על ההגרלה שהועידה לו את הקבוצה הראשונה שלו בישראל, מולה לא יוכל לשחק:"אני לא אוכל לשחק, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי שזה רמת גן כי במילא לא אוכל לתרום. בשבילנו זה עוד גמר בדרך לגמר כמו כל משחק בגביע. אם הם הגיעו עד לרבע הגמר סימן שהם עשו משהו בדרך. אני מכיר את המגרש של הפועל רמת גן ולא יהיה שם קל, אבל נצטרך לנצח גם שם, זו המטרה שלנו".

אפרים גבאי, יו"ר הפועל חיפה: "הולך להיות משחק קשה לשתי הקבוצות, מי שיהיה יותר טוב יגיע לרמת גן. כל עוד אנחנו משחקים בבית אנחנו פייבוריטים, בלי קשר למי היריבה. יש לנו קהל גדול, והכל אפשרי".

צ'יקו מגיע, מנכ"ל הפועל אשקלון: "עם כל הכבוד לגביע, בשבת יש לנו משחק יותר חשוב, מול קרית שמונה, במאבק נגד הירידה לארצית".

בעקבות הצלחת מבצע חלוקת הכרטיסים המוזלים מהמשחק מול בני לוד, החליטו בחיפה למכור כרטיסים למשחק הליגה בשבת מול הפועל פתח תקוה ב-35 שקלים לאדם. כמו כן יופץ מספר כרטיסים רב יותר הפעם, לאור הדוחק שנוצר בקופות במשחק מול בני לוד.

גנאים: "אני רוצה לייצג גם את המדינה וגם את המגזר בחו"ל"

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, סיפר אחרי ההגרלה: "אני תמיד אופטימי, לספורטאי אף פעם אין גבול לחלומות. אני מאמין שנוכל להביא הרבה קהל לבלומפילד ולצבוע את כביש החוף באדום. את שני המבחנים שלנו עד עכשיו בגביע עברנו, מול נתניה ומכבי ת"א. הפועל ת"א קבוצה חזקה, אבל קבוצה כמונו, שכבר עלתה לליגת העל, צריכה להתנהג ולחשוב כמו קבוצה מליגת העל. אני מוכן לוותר על הכסף של האירוח ולהעפיל לחצי הגמר ברמת גן. את הלחם כבר עשינו. הגביע הוא דובדבן. אני רוצה לייצג גם את המדינה וגם את המגזר בחו"ל".

קשר הפועל ת"א, ברוך דגו: "ההגרלה קשה, אבל אני מרוצה מזה שהמשחק בבית שלנו עם האוהדים שלנו. יש לנו משחק קשה ביום שבת מול הרצליה, ואחרי זה נתכונן לגביע בצורה רצינית. אנחנו יודעים למה סכנין מסוגלת, ראינו אותה בשני משחקים מצוינים בשני משחקי צמרת. זה גביע ובגביע הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully