וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופחתו 3 נקודות ממאזנה של הפועל פ"ת

25.4.2007 / 17:25

לא דיווחה להתאחדות על תשלום 600 אלף ש"ח לסוכנים, ושילמה שכר גבוה מכפי המותר לשחקניה החיילים. המנכ"ל הושעה, קסום הורחק מ-2 משחקים

נראה שכל הדברים הגרועים שיכולים לקרות לקבוצת כדורגל, עוברים על הפועל פ"ת של השנה. הכחולים ירדו ליגה, הודחו מהגביע בבושת פנים על ידי קבוצה מתחתית הליגה הארצית והיום (רביעי) קיבלה הקבוצה עונש של הפחתת שלוש נקודות ליגה ממאזנה בשל העברת 600 אלף שקל לסוכנים בלי לדווח. כמו כן סוגרת הטבלה הואשמה בתשלום גבוה מכפי המותר לשחקנים אשר אמורים להרוויח משכורת חייל.

לב הפרשה בהעברתו של הקשר אחמד קסום מבני סכנין להפועל פ"ת בקיץ האחרון. במלאבס לא דיווחו על סכומי כסף בעסקת ההעברה של השחקן, ובעסקת הטיעון עם תובע ההתאחדות סוכם כי יופעל נגדה עונש על תנאי של הורדת 2 נקודות. לאחרונה הסתבר לרשות לבקרה תקציבית כי הקבוצה גם לא דיווחה על העברתם של כ-600 אלף שקלים לסוכניהם של הזרים בקבוצה ובעקבות הממצאים ואי הדיווח על התוספת למשכורת החיילים, בית הדין מימש את העונש על תנאי והוריד נקודה נוספת ממאזנה.

מנכ"ל הפועל פ"ת יוסי צייג הורחק מכל פעילות לשלושה חודשים בפועל ושנתיים על תנאי, ואף נקנס ב-5000 שקלים. אחמד קסום הורחק משני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי למשך שנתיים. קשר הקבוצה מאור בוזגלו, שקיבל 6500 שקלים שלא דווחו לבקרה, קיבל עונש הרחקה משני משחקים על תנאי לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully