וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות הורדו להפועל פ"ת

נועלת הטבלה ספגה עונש חמור בבית הדין של ההתאחדות בגין אי דיווח על כספים שהועברו לסוכנים. נתניה נענשה בהפחתת נקודה ע"ת

נראה שכל הדברים הגרועים שיכולים לקרות לקבוצת כדורגל, עוברים על הפועל פ"ת של השנה. הכחולים ירדו ליגה, הודחו מהגביע בבושת פנים על ידי קבוצה מתחתית הליגה הארצית והיום (רביעי) קיבלה הקבוצה עונש של הפחתת שלוש נקודות ליגה ממאזנה, בשל העברת 600 אלף שקל לסוכנים לא מורשים, ומבלי לדווח. כמו כן סוגרת הטבלה הואשמה בתשלום גבוה מכפי המותר לשחקנים אשר אמורים להרוויח משכורת חייל. כנגד הפתח תקוואים עמד עונש על תנאי של שתי נקודות, והדיינים החליטו להפעילו. עליו הוספה הורדת נקודה אחת בפועל.

העונשים של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים יתקבלו רק מחר.

מנכ"ל הפועל פ"ת יוסי צייג הורחק מכל פעילות לשלושה חודשים על תנאי, ואף נקנס ב-5,000 שקלים. אחמד קסום הורחק משני משחקים בפועל ומעוד שניים על תנאי למשך שנתיים. קשר הקבוצה מאור בוזגלו, שקיבל 6,500 שקלים שלא דווחו לבקרה, קיבל עונש הרחקה משני משחקים על תנאי לשנתיים.

לב הפרשה בהעברתו של הקשר אחמד קסום מבני סכנין להפועל פ"ת בקיץ האחרון. במלאבס לא דיווחו על סכומי כסף בעסקת ההעברה של השחקן, ובעסקת הטיעון עם תובע ההתאחדות סוכם כי יופעל נגדה עונש על תנאי של הורדת 2 נקודות. לאחרונה הסתבר לרשות לבקרת תקציבים כי הקבוצה גם לא דיווחה על העברתם של כ-600 אלף שקלים לסוכניהם של הזרים בקבוצה, ובעקבות הממצאים ואי הדיווח על התוספת למשכורת החיילים, בית הדין מימש את העונש על תנאי והוריד נקודה נוספת ממאזנה.

מכבי נתניה הגיעה לעסקת טיעון עם תובעי ההתאחדות לכדורגל בנושא השימוש בסוכן בלתי מורשה ובמתן משכורות חורגות לחיילים. במסגרת העסקה, ספגה הקבוצה קנס בסך של 25 אלף שקל בתוספת הפחתת נקודה על תנאי למשך שנתיים. תובעי ההתאחדות טענו כי המועדון השתמש בסוכן בלתי מורשה, דודו דהאן, כאשר נחתם החוזה עם מוסא סאנוגו. המועדון טען כי דהאן שימש כסקאוט אשר המליץ על השחקן. בנוסף נקנס המועדון בשל הבונוס שקיבל אמיר טגה מנשיא המועדון דניאל יאמר לאחר השער שכבש מול צרפת במדי הנבחרת הצעירה, וללא קבלת אישור מראש מהבקרה. המועדון נקנס גם בשל תשלום לחיילים לפני המצאת אישור משלטונות צה"ל. עו"ד המועדון, גיל לב, אמר הערב: "אם בכלל נעשו עבירת פעוטות, טכניות ובתום לב, ומכאן הנכונות של הבקרה להגיע לעסקת טיעון עם המועדון שביצע את העסקה על מנת להימנע מסיכון של פסיקה חמורה יותר".

בלדב: זה עונש סביר

"לא היינו צריכים לקבל את העונש, אבל זה עונש סביר, ונלמד ממנו", אמר המנכ"ל הנתנייתי קובי בלדב. "אנחנו תמיד עובדים בהתאם לכל התקנות, אבל כנראה שבמקרה הזה הדברים נפלו בין הכסאות".

הערב (רביעי) ינחת בארץ מאמן הקבוצה ראובן עטר, לאחר שצפה במשחק חצי גמר הגביע הסלובקי בו נטלה חלק סנץ, קבוצתו השנייה של דניאל יאמר, שהתמודדה מול רוזנברוק. המשחק הסתיים בתוצאה 0:0, וסנץ העפילה לגמר בזכות ניצחון 4:5 בפנדלים. חגיגות הניצחון בסנץ לא היו שלמות, מכיוון שבמידה ותזכה הקבוצה בגביע ותעפיל לגביע אופ"א בעונה הבאה, יוכל להיווצר מצב בו יחזיק יאמר בבעלות של שתי קבוצות שונות במפעל האירופי (במידה וגם מכבי נתניה תעשה זאת), מה שיאלץ אותו למכור את המועדון הסלובקי.

האימון של נתניה ללא ראובן עטר עבר היום ללא אירועים מיוחדים, כאשר אמיר טגה ואיתי שכטר נעדרו מהאימון בשל אימון עם הנבחרת הצעירה. עטר צפוי לנחות מחר (חמישי) בשעות הצהריים ממסע חיפוש השחקנים בסלובקיה ועל כן האימון הוזז לשעות הערב. שחקנים בקבוצה לוקחים ברצינות את המשחק מול כפר סבא, למרות שלכאורה מדובר ביריבה ש"סיימה" את הליגה. "מדובר במשחק קשה ומסוכן עבורנו, דווקא בגלל שמשחקים בקבוצה שכבר גמרה את העונה והשחקנים שם יעשו הכל כדי להוכיח למאמן שהם ראויים להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. זה עושי להיות מוקש ועלינו להתכונן בהתאם", אמר היום שחקן בקבוצה. בשני האימונים המסכמים מחר ובשישי צפויה להתבהר תמונת ההרכב ומי השחקנים שיחליפו את השחקנים המוצהבים, תמיר כהן ואיתי שכטר. את אורי אוזן המוצהב צפוי להחליף אבישי ז'אנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully