וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומואים מזמינים את שרף לשחק נגדם כדורגל

25.4.2007 / 15:26

במסגרת פסטיבל "אילת בגאווה". מפיק הפסטיבל: "אולי כמה מהחברים הטובים של שלמה שרף הם הומואים והוא אפילו לא יודע על כך"

בעקבות דברים שאמר שלמה שרף, בראיון שפורסם ביום שישי האחרון בעיתון העיר, ("אתה יודע איפה אני הייתי עושה את מצעד הגאווה? באילת, ליד הגבול. מעביר אותם את הגבול ולא מחזיר אותם"), החליטו מארגני אירועי הגאווה באילת להזמין את שלמה שרף לשחק איתם כדורגל בעיר הדרומית.

מסיבת הגאווה המרכזית של אילת תתקיים סמוך לגבול עם מצרים, בחוף "המגדלור". פסטיבל "אילת בגאווה" מתקיים באילת זו השנה השישית ברציפות, בשיתוף עם עיריית אילת, מנהלת תיירות הים האדום ובחסות אגודת ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'דרס בישראל. ההומואים שיגיעו לאילת מתכוונים להישאר שלושה ימים בעיר ולצבוע אותה בכל צבעי הקשת, עם מצעד גאווה ססגוני, הפנינג עליז ומסיבות.

"במקום להיעלב מהאמירה הלא חכמה מפיו של האיש שכבר נפל בלשונו יותר מפעם אחת", אומר שחר אלקיים, מפיק פסטיבל 'אילת בגאווה', "החלטנו להציב בפני שרף אתגר ולהזמינו להשתתף במשחק קט רגל נגד נבחרת של הומואים ולסביות".

הרעיון עלה לאחר שנודע למארגני פסטיבל "אילת בגאווה" ששלמה שרף הוזמן להשתתף באירועי המחוזיאדה, שצפויים להתקיים באילת במקביל לאירועי הגאווה.

"משחק נגד הומואים ולסביות יעזור לשרף להבין שהומואים ולסביות נמצאים בכל מקום ועוסקים בכל תחום, כולל כדורגל", הוסיף אלקיים. "מי יודע, אולי כמה מהחברים הטובים של שרף הם הומואים והוא אפילו לא יודע על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully