וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים לניירה

לי בוץ

25.4.2007 / 20:00

לפי עדי ראייה, הצ'יליאני של הפועל ת"א נהג בגילופין אך יצא ללא פגע. חדשות טובות מהקפטן: אבוקסיס עשוי לחזור בעוד שבועיים-שלושה

שחקני הפועל ת"א חזרו הבוקר (רביעי) לאימונים, לקראת משחק החוץ מול מכבי הרצליה בשבת (19:30), לאחר יום חופש שקיבלו אמש. מהאימון נעדר הבלם טל חן, שקיבל זריקה בגבו בעקבות תזוזה של אחת החוליות בעמוד השדרה.

גם יוסי אבוקסיס, שעבר בערב החג ניתוח בקרסולו, לא הגיע לוולפסון. עם זאת, רופאיו של הקפטן מספרים כי חל שיפור ניכר במצבו לאחר הניתוח לניקוז המוגלה מאזור החתך, מזכרת מהמשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. בעקבות חוות הדעת של הרופאים, בהפועל אופטימיים לגבי אפשרות שאבוקסיס יוכל לשחק עוד העונה, ולאחר הניתוח קבעו כי "יש סיכוי שהשחקן אף יחזור למגרשים תוך שבועיים-שלושה".

בכל מקרה, כבר עכשיו ברור שאבוקסיס לא יהיה כשיר למחזורי הליגה הקרובים, ובקבוצה נערכים במלוא הרצינות למשחק החוץ הקרוב בהרצליה. גם דני בונדר לא השתתף באימון, היה עם הנבחרת הצעירה והתאמן איתה בבוקר.

בתוך כך, יעקבו האדומים בדריכות אחר תוצאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לגבי היריבה העירונית, מכבי ת"א, שתעמוד היום לדין בעקבות פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ'. במידה ומכבי תספוג עונש של הפחתת נקודות בפועל, ישתפרו הסיכויים של הפועל ת"א להעפיל אל המקום השני על חשבונם. כרגע הפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד.

בנוסף, ממתינים האדומים להגרלת רבע גמר גביע המדינה (19:30), כשבקבוצה מדגישים כי למרות שיש לא מעט קבוצות שאינן נמנות על קבוצות ליגת העל, "אין דבר כזה הגרלה קלה בגביע" וכי "כל יריבה תתקבל בברכה".

בין לבין קיבלה הפועל אישור מהבקרה לשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

עוד פרובלמאס לניירה

חלוץ הפועל ת"א, מנואל ניירה, היה מעורב אמש (שלישי) בתאונת דרכים. לפי עדויות של עדי ראייה, ההערכות הן שניירה היה בגילופין. כתוצאה מהתאונה ניזוק רכבו של הצ'יליאני באופן טוטאלי ויצא מכלל כשירות.

בחורה שהייתה עם ניירה ברכב נטלה את האשמה על עצמה, ככל הנראה על מנת שניירה לא יסתבך. שניהם יצאו ללא פגע.

כזכור, החלוץ הצ'יליאני הובא לאדומים בחלון ההעברות וכבר לאחר מספר משחק אחד שבר את רגלו. מהנהלת הפועל ת"א שהנושא נמצא בבדיקה.

עדכון ראשון: 24.4, 14:32
עדכון אחרון: 24.4, 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully