וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאטוביץ': "בברצלונה משקשקים"

25.4.2007 / 12:16

המנהל הספורטיבי של ריאל מנסה לערער את הבטחון של ברצלונה, שם מתעסקים בצרחות של רייקארד ובשמועות על עזיבה של אטו

המלחמות הפסיכולוגיות עתיקות בערך כמו המלחמות עצמן, כך בשדה הקרב וכך על כר הדשא. וככל שהשנאה בין היריבים עזה יותר, כך המילים מכוונות טוב יותר. המנהל הספורטיבי של ריאל מדריד, פז'ה מיאטוביץ', שלח כמה חיצים מכוונים היטב לברצלונה, בתקווה לעורר בקמפ נואו אי נחת מצמצום הפער מסביליה לנקודה ומריאל לשתי נקודות.

"הם משקשקים", אמר מיאטוביץ'. "בעונות קודמות הם הבטיחו את האליפות מוקדם מאוד, אז יש עליהם הרבה לחץ, כי הם לא יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה הזו".

מה שעוד לא מוסיף לשקט הנפשי של הקטלונים הן השמועות סביב מכירתו האפשרית של סמואל אטו בסוף העונה. העיתון "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי אם בארסה תחליט "להיענות לאחת מההצעות הרבות עבור הקמרוני", ושהמאמן פרנק רייקארד אמר לנשיא ז'ואן לפורטה שהחלוץ צריך ללכת על מנת "לשמור על היציבות במועדון". רייקארד, כך נראה, לא שכח עדיין את המתקפה של אטו עליו ועל רונאלדיניו.

חלוץ ולנסיה דויד וייה, ממשיך ה"אל מונדו דפורטיבו" יקפוץ על ההזדמנות להפוך לבלאוגראנה. וייה, כך נכתב, אוהב את ברצלונה שנים רבות, ויודע שירוויח בה יותר כסף ויזכה ביותר תארים.

נחזור לרייקארד. אתמול (רביעי) נכנס המאמן ההולנדי בשחקניו מול התקשורת, וגער בהם במשך 10 דקות תמימות. אחרי ההפסד 2:0 לוויאריאל כינס רייקארד את שחקניו במרכז מגרש האימונים וצעק בקולי קולות על הכוכבים הגדולים, תוך כדי ציון אשמים ספציפיים. אחר כך הוא עזב את המקום לשיחה עם לפורטה. אז אולי מיאטוביץ' צודק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully