וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל לא ימשיך באינדיאנה בעונה הבאה

גיל קדרון

25.4.2007 / 21:14

לארי בירד הודיע כי מאמן הפייסרס יעזוב בהחלטה משותפת שלו ושל ההנהלה. סיאטל פיטרה את בוב היל ואת ה-GM ריק סאנד

זה היה באוויר לא מעט זמן, והערב (רביעי) זה הפך להיות רשמי. ריק קרלייל, שהוביל את הפייסרס לעונה מאכזבת במיוחד עם מאזן של 35 ניצחונות מול 47 הפסדים, בה החמיצה הקבוצה את הפלייאוף בפער הראשונה מזה 10 שנים, סיים את דרכו בקבוצה. קרלייל כיהן בתפקיד במשך ארבע עונות, ולפני כן שימש שלוש עונות כעוזר מאמן הקבוצה, לפני שעבר לעמדת המאמן בדטרויט. נשיא המועדון, לארי בירד, הודיע כי "הגענו להסכמה הדדית כי הגיע הזמן שהוא ימשיך בדרכו. התרומה שלו לפייסרס היתה עצומה, ואנחנו שמחים על כך שריק הסכים לשקול להישאר במועדון בתפקיד אחר". בירד סיפר כי החיפוש אחרי מאמן חדש יחל באופן מיידי.

בהצרה שפרסם אמר קרלייל: "אני שמח על שזכיתי להיות חלק ממועדון נהדר כמו הפייסרס בשבע מעשר השנים האחרונות. זה מועדון עם קלאס ועם בסיס אוהדים נאמן שאין שני לו בליגה".

הסוניקס פיטרו את בוב היל

אולי המועדון במצב הגרוע ביותר בליגה הוא זה של הסוניקס, שבשנים האחרונות עובר מהפח אל הפחת. אתמול (שלישי) שוב שמענו חדשות לא טובות מסיאטל, כשהמאמן בוב היל פוטר אחרי עונה וחצי אומללות בקבוצה, והג'נרל מנג'ר ריק סאנד הועבר לתפקיד יועץ עד תום חוזהו ביוני הבא.

זו הייתה אחת העונות הגרועות ב-40 שנות ההיסטוריה של המועדון, שלא השיג מאזן רע יותר מאז 1985/6. העונה הקרובה תהיה ככל הנראה האחרונה שלו בצפון מערב ארה"ב, לאחר שהעירייה והמדינה סירבו להעלות הצעת חוק שתקבע שהציבור ישלם עבור אולם חדיש וחדש, ומ-2008/9 סביר להניח שהסוניקס ישחקו באוקלהומה סיטי. בקיץ הקרוב צפוי לעזוב השחקן החופשי רשארד לואיס.

הבעלים החדש קליי בנט, שמתגורר באוקלהומה סיטי, יוביל את החיפושים אחר מחליפים יחד עם סגן היו"ר לני ווילקינס, שזכה עם הקבוצה באליפות היחידה שלה, כמאמן ב-1979. ווילקינס גם שיחק בסוניקס במשך שמונה עונות. האיש שימצאו לעמוד מאחורי הקווים יהיה החמישי בתפקיד בשבע השנים האחרונות.

"בוב היל וריק סאנד הם אנשים מצוינים, ואנשי כדורסל בכל רמ"ח אבריהם", אמרה ההודעה הרשמית של הסוניקס. "הם עזרו לנו מאוד בעונה מלאת שינויים, ואנחנו באמת ובתמים מודים להם על השירות שלהם, ומאחלים להם הצלחה בהמשך".

תחת היל לא נבנתה רוטציה ברורה, והיחסים בחדר ההלבשה הלכו והידרדרו. שחקנים כמו לוק רידנאוור, ארל ווטסון, דמיאן ווילקינס, כריס ווילקוקס ואחרים התלוננו על דקות משחק לא יציבות, ומעברים תכופים ובלתי מוסברים מהחמישייה לספסל המחליפים. מכת פציעות גם היא סייעה לחירוב העונה. סאנד היה מי שפירק את הקבוצה המצליחה מ-2005, שמתחה את האלופה סן אנטוניו לשישה משחקים בסיבוב השני של הפלייאוף.

עדכון ראשון 25.4.07 10:12
עדכון אחרון 25.4.07 21:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully