וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצסק"א כבר יש גביע

24.4.2007 / 23:35

שבוע וחצי לפני פיינל פור היורוליג, זכתה אלופת אירופה בגביע הרוסי אחרי 59:74 על קאזאן. ניסים ושטראסבורג בחצי גמר הגביע

שבוע וחצי לפני הקרב על הגנת תוארה האירופי באתונה, זכתה צסק"א מוסקבה בגביע הרוסי אחרי 59:74 על קאזאן במשחק הגמר.

המכונה המשומנת של אטורה מסינה שוב עשתה את העבודה עם ניצחון גדול של 22:41 בריבאונדים, שאיפשר להם ניצחון קל למרות יום קליעה קבוצתי בינוני ביותר. מתיאס סמודיש רמז לחברים במלאגה על כושרו עם 21 נקודות, אלכסיי סברסנקו ודייויד אנדרסן ניצחו את האחים לברינוביץ' עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים לרוסי ו-15 ו-6 לאוסטרלי. 5 נקודות של תיאו פאלוקאס וטרייג'ן לנגדון ו-3 בלבד של ג'יי אר הולדן לא מנעו את החגיגה באדום. קאזאן, הקבוצה מספר 2 ברוסיה העונה, קיבלה 11 נקודות מג'רוד סטיבנסון וג'רי מקאלו, אבל ראו את ידית הנפץ של שאוליוס שטומברגאס נתקעת על 0 מ-4 ב-27 דקות. ככה זה כשפוגשים את ההגנה של מסינה.

בחצאי הגמר הביסה צסק"א את דינמו מוסקבה של איבקוביץ' 56:75. קאזאן רמסה את דינמו מוסקבה האיזורית 63:88. ביום שישי ייפתח הפלייאוף הרוסי, כשסוף השבוע הבא יוקדש לניסיון של צסק"א לשמור על תוארה האירופי בפיינל פור באתונה.

ניסים בחצי גמר הגביע, בנטון מקווה לחנינה

אפיק ניסים קלע 16 נקודות בניצחון שטראסבורג 71:77 על קלרמונט ברבע גמר הגביע הצרפתי. שטראסבורג פיגרה כבר בדו ספרתי ברבע השלישי, אבל התאוששה וניצחה לאחר הארכה. בחצי הגמר, שייערך מחר, תפגוש הקבוצה את פו אורטז, כשבחצי הגמר השני תתמודדנה שתי קבוצות מהליגה השניה - אנטיב ונאנטר.

בנטון טרוויזו הגישה ערעור נוסף לעונש הפחתת 15 הנקודות שגזר עליה בית הדין של איגוד הכדורסל האיטלקי, בשל שיתופו שלא כחוק של ארזם לורבק הסלובני. בעקבות העונש, הידרדרה בנטון למקום הלפני אחרון, ובקבוצה מקווים כי בערעור יוחזרו לה לפחות כמה נקודות ליגה, שימנעו מהאלופה האיטלקית ירידה לליגה השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully