וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיס רוצה את מירוסביץ' לעונה הבאה

אסף שקד

24.4.2007 / 20:40

הקשר בין לואיס פרננדס, מאמן הקבוצה הספרדית, לבין הקשר נוצר כבר במהלך פגרת החורף וחודש שוב לאחרונה. זנדברג עשוי לשחק מול הכח

מילובאן מירוסביץ', קשרה הצ'ילאני של בית"ר ירושלים, מבוקש ע"י לואיס פרננדס, מנג'ר ריאל בטיס הספרדית. ולא בפעם הראשונה. עם הגעתו של לואיס פרננדס, אקס בית"ר ירושלים, לריאל בטיס הוא ביצע מספר שינויים בסגל הקבוצה, כשאחד התכנונים שלו היו לצרף את הקשר הצ'ילאני. ההתעניינות במירוסביץ' לא הייתה מקרית. כחודשיים לפני שחתם בבטיס, הגיע פרננדס לישראל לצפות במשחק בין מ.ס אשדוד לבית"ר ירושלים, בו ניצחה בית"ר 1-4 והצ'ילאני גילה יכולת טובה מאוד ומשך את תשומת ליבו של פרננדס.

לאחר שחתם בבטיס, התייעץ פרננדס עם עוזרו הצ'ילאני לגבי מירוסביץ' וזה שיבח את השחקן והמליץ לצרף אותו. קצת לפני שחלון העברות בספרד נסגר אי שם בחודש ינואר, נוצר הקשר בין פרננדס לקשר בית"ר, כשבמהלך השיחה הבהיר מירוסביץ' כי אין לו כוונה לעזוב את בית"ר ירושלים באמצע העונה. במהלך השיחות הסביר השחקן לעוזרו הצ'ילאני של פרננדס כי הוא חתום על חוזה עד תום העונה בבית"ר, אך במידה ובית"ר לא תרצה אותו לעונה הבאה, יש על מה לדבר.

במהלך השבוע האחרון גיששו שוב אנשי בטיס אצל סוכנו של השחקן לגבי העונה הבאה וזאת לאחר שפרננדס הודיע כי הוא ממשיך עונה נוספת במועדון הספרדי וכי יש בכוונתו לצרף את מירוסביץ' לסגל. על פי החוזה שיש לשחקן עם בית"ר ירושלים, לבית"ר יש את האופציה לרכוש את כרטיס השחקן בכ-800 אלף דולר ובכך להשאירו בירושלים. מירוסביץ', שהגיע לבית"ר מראסינג קלוב הארגנטינאית, לא מתכוון לחזור ולשחק בארגנטינה, במיוחד שבעל הכרטיס שלו, שהיה הנשיא הקודם של ראסינג קלוב, עזב לא מזמן את מועדון הפאר הארגנטינאי.

חודש וחצי לפני תום הליגה ובבית"ר הבהירו שהם עדיין לא מתעסקים לגבי סגל השחקנים בעונה הבאה. מירוסביץ' עצמו התאקלם מצוין בארץ ומגלה רצון להישאר עונה נוספת בירושלים, אך הדברים כעת תלויים יותר בהחלטה של הצוות המקצועי האם להוציא את הכסף לרכישת הכרטיס או שמא לנסות ולהשאילו לעונה נוספת. נכון לעכשיו לא מעוניין השחקן לדבר לגבי העונה הבאה ומשאיר את כל הטיפול לסוכנו, שאמור להגיע לארץ בעוד כשלושה שבועות. עם זאת, ההצעה שקיבל מבטיס היא הרצינית ביותר כרגע ולאור העובדה שפרננדס מאמן את הקבוצה הספרדית, ישנה אפשרות שאת העונה הבאה יפתח השחקן במדים הירוקים לבנים של בטיס.

ביממה האחרונה נפתחה אופציה חדשה למירוסביץ', אם כי הוא פוסל אותה על הסף. מאמן בית"ר ירושלים לשעבר, אוסבלדו ארדילס, קרוב לחתימה בראסינג קלוב, לאחר שזאת פיטרה לפני כשבוע את מאמנה. המאמן הארגנטינאי, שכבר עבד עם מירוסביץ' בקדנציה הקודמת בראסינג, שלח מסרים לסוכנו, אך, כאמור, הקשר דוחה את האפשרות על הסף.

מאמצים להכשיר את זנדברג

בית"ר ירושלים תחזור מחר (רביעי) בשעה 11:00 לאימונים לאחר יום חופשי לו זכו השחקנים עקב יום העצמאות. מי שיעדרו מהאימון מחר אלו הם שחקני הנבחרת האולימפית טוטו תמוז, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וברק יצחקי, שלאחר למעלה מחצי שנה זכה לזימון מחודש לאחר היכולת הטובה שהוא מציג לאחרונה בליגה. מילובאן מירוסביץ' שחש בכאבים במהלך האימון ביום שני, הצטווה לנוח במהלך החג, אך הוא צפוי לערוך מחר אימון מלא בתקווה להיות כשיר למשחק מול הכח עמידר רמת גן ביום ראשון. גם מיכאל זנדברג, שנפצע מול מכבי חיפה, צפוי לחזור להתאמן באופן כמעט מלא ובבית"ר מקווים מאוד שהוא יהיה כשיר בסופו של דבר למשחק. בשורה טובה היא חזרתו של עומרי אפק לאימונים כשהמטרה היא להכשירו לשני משחקי הליגה האחרונים של העונה.

למרות העובדה כי היריבה ביום ראשון היא מתחתית הליגה, בבית"ר ירושלים לא מתכוונים להגיע שאננים למשחק, ולפני שהשחקנים יצאו לחופשת החג הבהיר להם יוסי מזרחי כי המשחקים נגד הקבוצות "הקטנות" עשויים להיות הקשים ביותר. גם השחקנים עצמם מודעים לחשיבות המשחק, "על הנייר זה אמור להיות משחק קל", מספר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה, "אבל כמו שמכבי הרצליה לא עשתה לנו חיים קלים, ככה הכח ר"ג לא תגיע בשביל להעביר לנו את הזמן ותרצה לקחת נקודות, במיוחד בבית שלהם. אנחנו נמצאים בתקופה החשובה ביותר העונה ולמרות שהאליפות קרובה מאוד, נצטרך להיות מאוד מרוכזים במשחקים הקרובים".

מנהל הקבוצה, יואב שטראוס, שחזר בתחילת השבוע מסיור באוסטריה, העביר את הרשמים שלו לצוות המקצועי של הקבוצה ועוד לפני שהעונה הנוכחית תמה החליטו בבית"ר כי מחנה האימונים הראשון של הקבוצה יחל בתאריך ה-29 ביוני וישתרע על פני עשרה ימים עד ל-8 ביולי. בדומה לעונה הנוכחית, גם הפעם מתכוונים בבית"ר לקיים 2 מחנות אימונים, הראשון שיחל כאמור ב-29 ביוני יתקיים בהולנד כשהמיקום הסופי אינו ידוע ובו תתרכז הקבוצה בעיקר בכושר גופני והכנות "טרום עונה". לקראת סוף חודש יולי צפויה הקבוצה לצאת למחנה אימונים נוסף, כמו שעשתה השנה ברומניה כשהפעם הלוקשיין ישתנה לאוסטריה. במהלך המחנה השני אמורה בית"ר לפגוש מספר קבוצות למשחקי אימון כשבניגוד לעונה שעברה בה פגשה בית"ר קבוצות חלשות מאוד מהדרג הנמוך, הפעם מתכוונים בבית"ר למצוא יריבים ראויים שיכינו את הקבוצה כראוי למסע האירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully