וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימאק: "קלענו ברגעים הקריטיים"

24.4.2007 / 13:26

מקגריידי הוביל את יוסטון ל-0:2 נגד יוטה וידע מה המפתח. בדטרויט מפרגנים. בילאפס על וואלאס: "הוא מאוד מפוקס מאז החל הפלייאוף"

משחקי הסיבוב הראשון ב-NBA ממשיכים וגם היום הושגו בשני משחקים שתי תוצאות זהות. כזכור, בשני המשחקים שפתחו את הסיבוב הראשון ניצחו שיקגו וניו ג'רזי את מיאמי וטורונטו בהתאמה בתוצאה זהה, 91:96.

במערב, יוסטון גברה על יוטה בביתה 90:98 והיא מובילה 0:2. כעת תנדוד הסדרה לסולט לייק סיטי. במזרח, דטרויט ניצחה בתוצאה זהה את אורלנדו וגם היא בדרך לחצי הגמר האיזורי, כשהיא מובילה 0:2. הסדרה תעבור לבית של המג'יק, בתקווה לחולל קסם קטן, כדי לשמור על הסיכוי שלהם.

טימאק: "בחירת הזריקות שלנו הייתה רעה"

טרייסי מקגריידי, כוכב הרוקטס, קבר 31 נקודות בדרך לניצחון הראשון שלו בסדרת פלייאוף. "מצאנו דרכים להשאיר את עצמנו במשחק, למרות שבחירת הזריקות שלנו הייתה רעה. הצלחנו לקלוע כמה סלים קריטיים בדיוק במאני טיים. עשינו גם עבודה מצויינת מקו העונשין" סיכם טימאק.

מקגריידי זכה לרגע של חסד מהקהל. במצב של 80:84 ליוסטון, צלף שתי נקודות מהקו, 3:13 לסיום. זה היה הרגע בו התרוממו אלפי האוהדים בטויוטה סנטר והחלו לצעוק: "MVP, MVP".

מי שהיה מצוין מצדו השני של המתרס הוא קרלוס בוזר, שתפר 41 נקודות ו-12 ריבאונדים בערב נפלא. זה לא עזר ובוזר אמר: "אנחנו חייבים לעשות את ההתאמות כי אי אפשר להמשיך כך".

יאו מינג עזר למקגריידי עם 27 במאה אחוזים מהקו (9 מ-9) ואמר על בוזר: "הוא היה יותר אגרסיבי יותר מאשר במשחק הראשון. שמתי יד על הפרצוף שלו, אך הוא בכל זאת קלע". הסנטר הסיני סיפק תובנה מדהימה "אני חושב שאני צריך לזוז מהר יותר ולהיצמד אליו. בסך הכול היה לו משחק מצוין".

ג'רי סלואן, מאמן הג'אז: "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר כדי לנצח אותם. כל אחד בקבוצה חייב לתפקד בצורה טובה כדי לעשות כן". הבעיה הגדולה מבחינת יוטה היתה ההבדל בהליכה לקו העונשין. יוסטון עשו את זה 38 פעם, לעומת 17 בסך הכול של הג'אז. "כאשר יש כזה פער בזריקות עונשין, זה מאוד קשה" התלונן סלואן.

מלבד הפיגור בסדרה, סובלים ביוטה מאנדריי קירילנקו. מי שהיה עד תחילת העונה הזו הכוכב של יוטה, מבלה את העונות האחרונות בין פציעה לפציעה. אחרי המשחק הראשון הוא היה מאוכזב. "אני רוצה לשחק! אני רוצה לשחק 48 דקות". אז סלואן נתן לקירילנקו לשחק 17 דקות בלבד, במהלכן לא קלע אפילו נקודה וסיים עם 0 מ-3 מהשדה, שלושה ריבאונדים, שני איבודים ושתי חסימות. שורה סטטיסטית דומה לזו של שאראס. עצוב.

מהדברים שקירלינקו אמר לאחרונה נודף ריח של ביקורת סמויה כלפי המאמן סלואן, אחרי שהרוסי טען כי רוב הכדורים הולכים לקרלוס בוזר ולדרון וויליאמס.

מאז שנת 2001 רק שש קבוצות הצליחו לחזור מפיגור 2:0 בסדרה. אחת מהקבוצות שכשלה להחזיק ביתרון היו הרוקטס ב-2005 לדאלאס. לעומת זאת, יוטה לעולם לא הצליחה לחזור מפיגור כזה בסדרת פלייאוף.

בילאפס: "ראשיד מאוד מפוקס"

דטרויט גברה כאמור, בתוצאה זהה על אורלנדו ומוליכה 0:2. כעת תנדוד הסדרה לבית של המג'יק, שינסו לשמור על כבודם ולנסות להציל משהו מהסדרה.

ראשיד וולאס פתח את המשחק עם חסימה וסל שלוש והיה גיבור הניצחון של הבוכנות עם 17 נקודות. אבל הוא יודע שאסור לקבוצה שלו להרפות: "אסור לנו לתת להם לחזור לסדרה. אנו חייבים להשיג את הניצחון השלישי בחוץ".

חברו לקבוצה צ'ונסי בילאפס אמר עליו: "ראשיד מאוד מפוקס מאז התחלנו להתכונן לפלייאוף. אפשר לראות את השינוי בו. כשהוא משחק ככה אנחנו קבוצה שקשה לשחק נגדה".

מאמן אורלדנו בראיין היל מודע לחוזקן של הבוכנות: "זה לא רק שהם קבוצה מאוזנת. הם מאוזנים והם טובים. אנחנו חייבים לעזור בהגנה אחד לשני, מכיוון שהם מאוד לא אנוכיים והם משחקים ביחד. זה קשה".

באחד המהלכים כששעון ה-24 הגיע לסיומו קבר וואלס שלשה על הראש שלה מג'יק מכתשעה מטרים עם הלוח כדי לעלות את דטרויט ליתרון 10. גרנט היל הבין שזה לא היום של הקבוצה שלו: "בדיוק כשהתחלנו לפתח מומנטום הגיע הסל הזה. כל שיכולתי לעשות זה לומר לו זה שיזרוק כשעיניו פתוחות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully