וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמור על עצמך, וינס

יוסי אברהמי

24.4.2007 / 14:10

וינס יאנג יעטר את עטיפת "מאדן 2008", המשחק שיצא בשבוע שעבר. דבר טוב? לאור נסיון העבר, לא בטוח. יוסי אברהמי סוקר

זהות השחקן שיעטר את עטיפת משחק המחשב הפופולרי "מאדן 2008" נחשפה בשבוע שעבר, כאשר וינס יאנג בעצמו סיפר שהוא זה שזכה בכבוד הגדול. "זהו כבוד גדול עבורי שהפנים שלי יעטרו את עטיפת מאדן. זה דבר מאוד משמעותי עבורי, משפחתי וחבריי. ההרגשה היא חלומית מפני שכולם משחקים במאדן ועם ההיסטוריה האישית שלי ואיך שהגעתי לאן שהגעתי זה ילמד ילדים שכל אחד יכול להצליח אם רק יעבוד קשה".

יאנג, הקוורטרבק של טנסי טייטאנס, נבחר לפני שנה במקום השלישי בדראפט. הרבה פרשנים ואנשי מקצוע פקפקו בו וביכולת ההסתגלות שלו לליגה הקשוחה ביותר בעולם, אך טנסי נתנה את אמונה בבחור מטקסס, והעדיפה אותו על פני מאט ליינארט וג'יי קאטלר. יאנג סיים את העונה עם 12 טאצ'דאונים ו-13 מסירות שנחטפו, אך הוסיף עוד 7 טאצ'דאונים בריצה. הרגע הכי גדול שלו בעונה שעברה היה במשחק מס' 14 נגד יוסטון, בו ניצח עבור טנסי את המשחק עם ריצה מדהימה של 39 יארדים לטאצ'דאון בהארכה. בסה"כ הוא הצליח להוציא יש מאין בקבוצה בלי כוכבים בהתקפה, והשנה המשימה שלו תהיה קשה אף יותר לאחר שאיבד את התופס מס' 1 של הקבוצה, דרו בנט, שעבר לסט. לואיס ראמס. יאנג ייאלץ להסתמך על רגליו שיוציאו אותו הרבה פעמים מצרות במהלך העונה הבאה, ואף ייאלץ להתמודד מול הדבר הכי מפחיד ב-NFL. לא, אני לא מדבר על ריי לואיס ולא על בריאן אורלאכר, אני מדבר על קללת מאדן.

קללת מאדן פועלת כבר מהעשור הקודם וכמעט כל שחקן שנבחר לעטיפת המשחק פרש באותה שנה, נפצע בצורה קשה או סבל מעונה חלשה. תשאלו את בארי סנדרס, דורסי לוונס, אדי ג'ורג', דנטה קולפפר, מרשל פולק, מייקל ויק, ריי לואיס, דונובן מקנאב והקורבן האחרון, שון אלכסנדר, שחוץ מפציעה קשה שהשביתה אותו מ-6 משחקים ותרמה לעונת נפל שלו (עד אותה עונה הוא שיחק 7 שנים בליגה ולא החמיץ אף משחק), הוא גם איבד את שיא הכיבושים שקבע רק שנה לפני, וראה את לדניאן טומלינסון מסן דייגו גונב לו אותו תוך שנה. ב-2005 שבר ריי לואיס, יחסית, את הקללה (ראו לינק), אבל גם הוא נותן עונות מינוריות יחסית ובדמדומי הקריירה.

מן הסתם, יאנג בוחר שלא להאמין בקללה הזו וזו זכותו, אך הסטטיסטיקה מראה שאין טעם להתעלם ממנה ויש הרבה שחקנים שאכן מאמינים בה וחוששים ממנה. לא מדובר על דברים רשמיים ומבוססים, לא שאלתם את עצמכם איך זה שכוכבי על כמו לדניאן טומלינסון ופייטון מאנינג לא הופיעו על עטיפת המשחק למרות שכל אחד מהם מחזיק בשיא הטאצ'דאונים בליגה, כל אחד לתפקידו? חומר למחשבה.

אל תזלזלו בעניין הזה של קללות, כי אם הייתם בני משפחת קנדי, סביר להניח ששנות ה-60 לחייכם היו הסוף. מצד שני, בשנים האחרונות כל כך הרבה מסורות שנשברו (מישהו אמר "פייטון מאנינג"?) שהגיע הזמן שגם לזו יהיה וטו.

אגב, אם אתם משחקים בפנטזי פוטבול, צפו לירידת ערכו של יאנג בטבלאות הדראפט של מנג'רים רבים, ואם אתם בכל זאת מרגישים הרפתקנים ובוחרים להמר עליו , תדאגו לתוכנית ב' על כל מקרה שלא יבוא, או כן יבוא. שיהיה בהצלחה וינס, ושמור על עצמך!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully