וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד בדרך לשיא

24.4.2007 / 11:19

חבט לשני הומרים והשווה את שיא אפריל, העומד על 14, אבל היאנקיז הפסידו לטמפה ביי 10:8. מיין ממשיך לזרוח במטס

אלכס רודריגז, הסלאגר של ניו יורק יאנקיז, מסרב להירגע. א-רוד חבט הלילה (בין שני לשלישי) לעוד שני הומראנס במשחק של ניו יורק יאנקיז נגד טמפה ביי. היאנקיז הפסידו 10:8, אבל ההומרים של רודריגז הביאו אותו למאזן כולל של 14 העונה ב-18 משחקים בסך הכל. א-רוד הפך בכך לשחקן המהיר ביותר בהיסטוריה של הליגה שמגיע ל-14, והשווה את שיא חודש אפריל. בהתחשב בכך שנותר עוד שבוע לסיום החודש, סביר להניח שיצליח לשבור אותו. הקצב שלו כרגע עומד על 126 הומרים לעונה שלמה.

במשחק עצמו נוצחו היאנקיז בפעם הרביעית ברציפות, אחרי הסוויפ בבוסטון. רוקו באלדלי ובי ג'יי אפטון חבטו להומרים, כשרובינסון קאנו מוסיף אחד מהצד של הפסים. קייסי פוסום רשם את הניצחון, קאי איגאווה עם ההפסד.

AL: פתיחה טובה לטורונטו בבוסטון

בוסטון - טורונטו 7:3

הרד סוקס קיוו להמשיך את המגמה מהסוויפ על היאנקיז, אבל טים וייקפילד הפסיד בפעם השניה העונה, למרות הופעת איכות של שישה אינינגים. פרנק תומאס חבט להומר 490 בקריירה ומתקרב ל-500, מספר הכרחי כדי להציג מועמדות ראויה להיכל התהילה. הומר גם לארון היל הנפלא, ניצחון לטומו אוקה ושמירה לג'ייסון פרייזור.


בולטימור - אוקלנד 6:5

האוריולס ניצחו ארבעה משחקים, עד שפגשו במחבט של ניק סווישר. סווישר חבט לשני הומראנס ועזר לאוקלנד להתגבר על אריק בדארד עם אינינג חמישי שכלל חמש ריצות. שבעה וחמישה לדני הארן ושמירה ליוסטון סטריט, כשבריאן רוברטס ואוברי האף רושמים הומרים לבולטימור.


טקסס - סיאטל 5:4

שלוש חבטות ושלושה ריביז של איצ'ירו סוזוקי והופעה טובה של ברנדון מורו מהבולפן של סיאטל העניקו ניצחון למארינרס. ג'יי ג'יי פאץ רשם את השמירה, האנק בליילוק עם הומר לטקסס וקווין מילווד עם ההפסד.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 7:4

מארק בהרלי חזר מהופעת הנו היטר שלו נגד טקסס והיה סולידי, עם שבעה אינינגים, ארבעה חשמולים, שלוש ריצות חובה והניצחון. פול קונרקו עזר לו להשיג עוד ניצחון עם שני הומרים וחמישה ריביז, במשחק ה-20 שלו בקריירה שבו הוא רושם יותר מהומר אחד. בובי ג'נקס זכה בשמירה. ג'ון באק עם הומר לקנזס סיטי, ג'ימי גובל עם ההפסד.


מינסוטה - קליבלנד 7:3 (12 אינינגים)

בפעם השניה ברציפות חבט ריאן גארקו את הריצה המנצחת הביתה, והבולפן של האינדיאנס הצליח, כמו בטמפה ביי, להחזיק מעמד. ויקטור מרטינז חבט להומר על קרלוס סילבה, טוריי האנטר עם הומר למינסוטה. רוברטו הרננדז זכה בניצחון, ג'סי קריין עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 9:5

קרטיס גרנדרסון חבט להומר כבר בפתיחה ונתן את האות למהלומה שהנחיתו הטייגרס על ג'רד וויבר, שנראה דומה יותר לאחיו ג'ף. למרות היתרון הגדול לא השכיל מייק מארות' לזכות בניצחון, והוחלף לאחר 4.2 אינינגים על ידי ג'ייסון גרילי. גרילי נכנס על בסיסים מלאים, כשג'ים לילנד לא רצה לקחת צ'אנס. גארי מת'יוס ג'וניור עם הומר ראשון העונה לאיינג'לס.

NL: דונטרל המתפתל ניצחון מקבל

פלורידה - אטלנטה 7:8

לדונטרל וויליס כמעט שלא הספיקו שש ריצות באינינג החמישי, אבל דני אוגלה, עם הומר שלישי ביומיים, מיגל אוליבו עם הומר משלו ורניאל פינטו עם השמירה חילצו אותו עם ניצחון רביעי, רגע לפני הולדת בנו. צ'יפר ג'ונס וג'ף פרנקור שלחו לדונטרל איחולים במהלך המשחק, ואז גם חבטו נגדו להומרים, כשפרנקור מכניס ארבע ריצות הביתה. קייל דייויס עם ההפסד.


פילדלפיה - יוסטון 4:11

אם לא היה חוזה רייס בליגה, ג'ימי רולינס כנראה היה השורטסטופ ההתקפי הטוב ביותר במייג'ורס. רולינס חבט להומר, טריפל וסינגל, כשרק דאבל היה חסר לו לסייקל. גם צ'ייז אטלי ירה מעבר לגדר, ואדם איטון זכה בניצחון. הומרים של קרייג ביג'יו ולאנס ברקמן לא עזרו לכריס סמפסון, שרשם את ההפסד.


ניו יורק מטס - קולורדו 1:6

אין פדרו? יש ג'ון מיין. המגיש הצעיר נראה נפלא, סגר 7.2 אינינגים עם חמש קטילות וה-ERA שלו עומד כרגע על 1.71. חוזה ולנטין הכניס ארבע ריצות וקרלוס דלגאדו חבט, סופסוף, להומר הראשון שלו העונה. טיילור בוכהולץ פתח ברוקיז, הגיש חמישה אינינגים ורשם את ההפסד.


שיקגו קאבס - מילווקי 5:4 (12 אינינגים)

יום אחד לאחר שנוצחו על ידי הקרדינלס באקסטרה אינינגים, שוחזר ה"הישג", כשפרינס פילדר חבט להומר מנצח, שהיה השני שלו במשחק והרביעי העונה. גם ג'יי ג'יי הארדי המפציע חבט רחוק, עם השישי שלו העונה. קרלוס זמבראנו שוב ראה איך הבולפן שלו דופק ניצחון, עם שתי ריצות חובה באינינג השמיני. זמבראנו גמא 5.1 אינינגים וטיגן שבעה. קרלוס וילנואבה ניצח, רוקי צ'רי הפסיד ודרק טרנבאו שמר. הומר לאראמיס רמירז משיקגו.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 6:12
2. בולטימור אוריולס 8:11
3. טורונטו בלו ג'ייז 10:9
4. ניו יורק יאנקיז 10:8
5. טמפה ביי דוויל רייז 11:8


מרכז:

1. דטרויט טייגרס 8:11
2. מינסוטה טווינס 8:11
3. קליבלנד אינדיאנס 7:9
4. שיקגו וייט סוקס 8:10
5. קנזס סיטי רויאלס 13:6


מערב:

1. אוקלנד אתלטיקס 9:10
2. לוס אנג'לס איינג'לס 10:9
3. טקסס ריינג'רס 11:8
4. סיאטל מארינרס 9:6


NL:

מזרח:

1. ניו יורק מטס 6:12
2. אטלנטה ברייבס 7:12
3. פלורידה מארלינס 10:9
4. פילדלפיה פיליז 11:7
5. וושינגטון נשיונאלס 13:6


מרכז:

1. מילווקי ברוורס 7:12
2. יוסטון אסטרוס 9:9
3. סינסינטי רדס 10:9
4. סט. לואיס קרדינלס 10:8
5. פיטסבורג פייראטס 10:7
6. שיקגו קאבס 12:7


מערב:

1. לוס אנג'לס דודג'רס 6:13
2. סן דייגו פאדרס 8:11
3. סן פרנסיסקו ג'איינטס 8:9
4. אריזונה דיאמונדבקס 10:10
5. קולורדו רוקיז 12:8

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully