וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסארלה ייתן הזדמנות נוספת לאורטגה

יניב בינו

24.4.2007 / 11:15

מאמן ריבר פלייט, שנואש משחקנו, החליט להציב את 'החמורון' בהרכב הפותח. ורון ממשיך לכסח. ומה קורה כשמנשקים שופט אחרי שער?

דניאל פסארלה, מאמנה של ריבר פלייט, ייתן לאחר יותר משלושה חודשים, צ'אנס נוסף לשחקנו, אריאל אורטגה, כשיעלה אותו בהרכב הפותח של הקבוצה, במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הליברטדורס נגד קולו קולו.

המיליונרים הודחו מהמפעל ואין להם סיכוי להעפיל לשלב הבא, אבל מבחינתו של 'החמורון' זו תהיה הזדמנות מצוינת להוכיח את עצמו ולקנות לו מקום בהרכב, מחדש.

אורטגה, שגדל בריבר וחזר אליה ב-2006 לאחר שנתיים מוצלחות בניואלס אולד בויס, לא מצליח לשמור על עקביות ויציבות. מאז ה-13 בינואר לא פתח ה'חמורון' בהרכב הראשון של האדומים-לבנים מבואנוס איירס לאחר שהסתבך בבעיות שתיה. אם לא די בכך, הסתכסך לאחרונה הארגנטינאי הבינלאומי לשעבר עם מאמנו, לאחר שלא הסכים לעלות כמחליף, מכיוון שראה בכך עלבון, במשחק ההפסד לקראקס מונצואלה. את הסופרקלאסיקו, שנערך בשבוע שעבר, הוא ראה מהיציע, וכעת הוא יוכל לתרום למיליונרים, שמחפשים אליפות נואשות.

"ורון התנהג כמו חוליגאן"

הדרבי של לה פלאטה לא פחות חם מהדרבי של בואנוס איירס. אמנם אין לו את ההילה של הסופרקלאסיקו, אבל לשחקנים, כמו לאוהדים, היוקרה שמונחת על הכף שווה הכול. ביום ראשון גברה האלופה, אסטודיאנטס, על יריבתה העירונית, חימנסיה 1:2.

חואן ורון, קשר האלופה, המכונה 'המכשפה השחורה', תיקל בפראיות ופצע במהלך המשחק את אלבארו אורמנו, שחקנה הצ'ילאני של חימנסיה.

"ורון התהג כמו חוליגאן" אמר אורמנו "כשראיתי את המהלך בטלוויזיה, הבנתי עד כמה חמור היה התאקל שלו. אבל מה שמפריע לי יותר מכול זה, לאחר שהוא פצע אותי הוא החל לנופף בידיים לעבר הקהל שלו ולהטריף אותו כמו פושע. אני לא יודע למה הוא נהג ככה".


* ואם באלימות עסקינן, הרי ששוער ולז סרספילד גסטון ססה הושעה לעשרה ימים לאחר שנהג בצורה בלתי ספורטיבית כשאחז באשכיו של כתב טלוויזיה במשחק ההפסד (3:0) של קבוצתו בבלגראנו בראשון באפריל.

גם על נשיקה מקבלים צהוב

מגינה של קבוצת קבופרינסה מברזיל קלברסון ספג כרטיס צהוב, לאחר שחגג כיבוש שער של קבוצתו, כשנשק לשופט, במשחק ההפסד נגד בוטאפוגו במראקנה.

תחילה החליקו השניים ידיים ונראו מחוייכים, אך לאיש המשרוקית עלו הטורים במהרה והוא הזהיר את קלברסון: "אתה לא יכול לעשות דבר כזה". קלברסון בתגובה אמר: "לא ידעתי שזה מנוגד לחוקים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully