וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיין נעצר, בן חיים בספק למשחק מול צ'לסי

24.4.2007 / 16:39

הגנאי נתפס נוהג בגילופין לאחר שבילה בפאב, ושוחרר בערבות. הבלם פצוע בברכו ועלול להחמיץ את המשחק מול האלופה בשבת

המסע של בולטון לעבר כרטיס לאירופה נכנס לישורת הסופית שלו, ודווקא עכשיו סובל המנג'ר סם אלרדייס ממכת פציעות חמורה. במשחק ההפסד לרדינג בשבת האחרונה (3:1) נפצעו אל חאג'י דיוף, קווין נולאן וניקי האנט, שלושתם נמצאים בספק גדול למשחק החשוב של הוונדרס מול צ'לסי בשבת. היום (שלישי) התברר כי אל השלישיה הזו הצטרף גם טל בן חיים, שהחמיר במהלך המשחק מול רדינג פציעה ישנה בברכו, וגם הוא יושבת ככל הנראה במפגש מול האלופה. "בעיית הפציעות האחרונה מדאיגה במיוחד", סיפר אלרדייס. "מצב הסגל שלנו יהיה לחוץ במיוחד בשבועות הקרובים. במצבנו, יהיה קשה מאוד להוציא משהו מהמשחק מול צ'לסי".

ולקראת המשחק בין שתי הקבוצות, גם בצד של צ'לסי לא שקט. מיקאל אסיין, קשרה של צ'לסי ונבחרת גאנה, נעצר אמש (שני) כשנתפס נוהג בגילופין בג'יפ הרובר שלו, לאחר שבילה בפאב. השוטרים ערכו בדיקת אלכוהול לאפריקאי, שנמצאה חיובית. הוא הובא לתחנת המשטרה בלונדון, שם שוחרר בערבות.

מעצרו של אסיין מגיע בזמן קריטי מבחינת המועדון העשיר מצפון- מערב לונדון שעומד בפני הכרעות חשובות בליגה והגביע האנגלי וכן בליגת האלופות. גורם במועדון אמר ל-BBC: "הדבר האחרון שאנחנו צריכים כעת זה הסחות דעות, כמו המקרה הזה".

דוברו של השחקן אמר: "מיקאל נרגז ולא מאמין שהוא חרג מהגבול. הוא אדם אחראי שלעולם לא ינהג אם הוא חושב שהוא נתון תחת השפעת אלכוהול".


אסיין לא לבד. מאמנה של ארמיניה בילפלד מהבונדסליגה, ארנסט מידנדורפ, נכשל גם הוא בבדיקת אלכוהול בעת שנהג. ייתכן שהמאמן היה 'שיכור מהניצחון', שכן נתפס שעות אחדות לאחר ניצחונה הקריטי של קבוצתו על וולפסבורג.

פברגאס מחויב לונגר

ססק פברגאס, קשרה של ארסנל, אמר כי הוא רואה את עתידו קשור בעתיד מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר.

כזכור, לפני כשבוע התפטר דיוויד דין, סגן יו"ר מועצת המנהלים של ארסנל. העזיבה של דין היכתה גלים במועדון הלונדוני. עתידו של המנג'ר הצרפתי לוט בערפל לאחר ההתפטרות.

הספרדי הבינלאומי הכריז כי הוא רוצה לכבד את חוזהו בן שמונה השנים, עליו חתם בקיץ האחרון, אולם הוא חש מחויב לונגר. "הוא היה האדם שהגן עליי כשהיו שמועות שרוצים להעזיב אותי. הוא היה האדם שהחתים אותי בגיל 16. יש לו חוזה במועדון עד 2008, ולמרות מה שאומרים, אני מאמין שהוא יישאר".

פברגאס אף הצהיר כי לאחר שיסיים את הקדנציה שלו באנגליה הוא רוצה לחזור למכורתו ולשחק שם. "אני מעוניין לשחק בליגה הספרדית. אני נמשך אחרי פילוספיית המשחק של כמה קבוצות", שבשמן סירב לנקוב.

מנצ'סטר סיטי למכירה?

ריי רנסון, בלמה לשעבר של קבוצת מנצ'סטר סיטי, הגיש אמש (שני) הצעה בגובה 90 מיליון פאונד על מנת לרכוש את המועדון בו שיחק. רנסון ניסה לרכוש את קבוצת אסטון וילה, משנדחה, העביר את ההצעה לקבוצה השנייה של העיר מנצ'סטר.

הבלם לשעבר של הקבוצה הבטיח להקציב כ-20 מיליון פאונד לרכישת שחקנים למועדון. רנסון בן ה-46 ערך מעל ל-200 הופעות במדים התכולים של הקבוצה. את הונו עשה לא מהכדורגל כי אם מעסקי ביטוח ומהעברות שחקנים.

הסיטי יצטרכו להחזיר תשובה תוך כ-48 שעות. אם היא תהיה חיובית, זו תהיה הקבוצה החמישית מהפרמיירליג שנמכרת בשנה החולפת, אבל הראשונה להישאר תחת שליטה בריטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אואן צפוי לשוב בשבוע הבא

ייתכן כי מייקל אואן, חלוצה של ניוקאסל, יחזור למגרשים במשחק קבוצתו הבא בליגה נגד רדינג ביום שני הבא.

גלן רודר, מאמנו של אואן, אמר: "לדעתי, מייקל לא צריך לשחק במשחק ידידותי. הוא יחזור היישר למשחק רשמי". כזכור, נפצע אואן במונדיאל בגרמניה ונעדר מהמגרשים למשך תקופה של כעשרה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully