וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ותהילה

24.4.2007 / 0:08

מילאן מגיעה לאולד טראפורד בשם הכבוד האיטלקי למפגש מול יונייטד, שמחפשת לשחזר את הטרבל. חצי גמר הצ'מפיונס - טייק 1

הכדורגל האירופי יעצור הערב (21:45) את נשימתו כשבאצטדיון אולד טראפורד תארח מנצ'סטר יונייטד את מילאן, למשחק ראשון בין שניים של שלב חצי גמר ליגת האלופות. מה לא נאמר על משחק הזה, מה לא נכתב ובאיזה פורום אוהדים לא ניטש ויכוח מי יותר גדול, קאקה או כריסטיאנו רונאלדו.

המפגש בין שתי אימפריות הכדורגל הוא הרבה יותר מרצון להוציא תוצאה טובה לקראת הגומלין, זהו מפגש בין שתי פילוסופיות של כדורגל, שיטות משחק והרבה הרבה יוקרה. זהו קרב בין מוליכת הליגה האנגלית, אשר נציגותיה שלטו העונה בליגת האלופות, לעומת הקבוצה היחידה מהליגה של אלופת העולם איטליה.

ישנו כמובן הכבוד האיטלקי הפגוע, שמרחף כעננה מעל המשחק הזה. בימים כתיקונם מילאן היתה שמחה לרמוס את רומא 1:7 בעצמה, אבל כשזה נעשה בממלכה הבריטית, זה לא נעים, ואנצ'לוטי כבר הבהיר בעבר שבכוונתו להחזיר את הכבוד האיטלקי שנרמס. מול הגלאדיאטורים האיטלקים תעמוד החבורה המרשימה של אלכס פרגוסון, שרוצה לשחזר בחודש הקרוב את הסיומת של עונת 1998/9 בה זכתה הקבוצה בטרבל בלתי נשכח.

שלום פרגי, מדבר רופא הקבוצה

השדים האדומים שמשחקים כדורגל סוחף ומתמודדים על התארים גם בליגה האנגלית, סובלים ממכת פציעות שעלולה לפגוע בהם קשות. שבעה שחקני יונייטד צפויים להיעדר מול הרוסונרי, כשהטריים שבהם הם הבלם ריו פרדיננד והקשר קירן ריצ'רדסון שנפגעו במהלך התיקו 1:1 מול מידלסבורו בשבת. פרדיננד שמתח את המפשעה צפוי להיעדר גם בגומלין.

השניים הצטרפו לגארי נוויל, מיקל סליבסטרה, נמניה וידיץ', לואיס סאהה ופארק ג'י-סונג. המאמן אלכס פרגוסון יכול להתנחם שפטריק אברה החלים מפציעה ויכול לשמשו באגף שמאל. כשבהרכב משחקים תותחים כמו ראיין גיגס, כריסטיאנו רונאלדו ו-ויין רוני, פרגי לא יכול לבכות יותר מדי. "נכון, יש לנו בעיה עם פציעה או שתיים, אבל השחקנים הכי חשובים משחקים ואני שמח שיש לנו אותם בכושר", אמר מנג'ר יונייטד במסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר.

"הבעיה היחידה שיש לי היא אולי ספסל קצר, אך אני מרוצה מהקבוצה שתופיע למשחק. ברור שחסרונם של שחקנים כמו ריו פרדיננד וגארי נוויל הוא גדול, אולם הרוח הקבוצתית שלנו מצויינת". ומה לגבי היריבה האימתנית? "אין בי שום חשש לקראת המשחק", סיכם הסקוטי את תחושותיו.


הרכב משוער: אדווין ואן דר סאר; דארן פלטשר, פטריק אברה, ג'ון אושה, ווס בראון; כריסטיאנו רונאלדו, מייקל קאריק, פול סקולס, ראיין גיגס; ויין רוני, אלן סמית

לא עוצרים באדום

אחרי התיקו 2:2 מול באיירן מינכן בסן סירו, כבר סתמו הפרשנים את הגולל לגבי סיכוייה של מילאן להעפלי לשלב חצי הגמר. הניצחון המרשים בגומלין במינכן הבהיר שיש כמה ששכחו את כוחה של העוצמה והמסורת האיטלקית. מילאן תמיד חייכה במפגשיה מול באיירן, וכשהיריבה הבאה היא מנצ'סטר יונייטד, שר ההיסטוריה שוב עושה חסד לטובת האיטלקית. לפני שנתיים השתיים נפגשו בשלב שמינית הגמר, ומילאן סילקה את האנגלים עם ניצחון כפול בדרך לגמר באיסטנבול.

"יונייטד התחזקה בשנים האחרונות", החמיא הקפטן האגדי פאולו מאלדיני ליריבה, "רוני ורונאלדו מרשימים מאוד, אבל אנחנו לא מפחדים ואנו מגיעים למנצ'סטר עם בטחון רב ביכולותנו. הידיעה שאנו יכולים להגיע לגמר נוסף ממלאת אותי כוח". בניגוד ליונייטד הפצועה, המאמן קרלו אנצ'לוטי מגיע, מלבד השוער הפצוע דידה, בהרכב מלא הכולל את החלוץ אלברטו ג'ילארדינו שחזר מהשעייה.

הרכב משוער: זליקו קאלאץ'; מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, פאולו מאלדיני, מארק יאנקולובסקי, ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלרנס סיידורף; קאקה, אלברטו ג'ילארדינו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully