וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווידולין פוטר מפאלרמו

23.4.2007 / 21:23

לנשיא המועדון נמאס מהידרדרות הקבוצה, העוזר רנצו גובו יחליפו. אוהדי נאפולי מנסים להנחית את ליאונל מסי בסן פאולו

השער המדהים של ליאונל מסי נגד חטאפה בגביע הספרדי, כנראה עורר געגועים גדולים בקרב אוהדי נאפולי לגדול מכולם, דייגו ארמנדו מראדונה. עיר הנמל מדורגת במקום השני של הסרייה B ונמצאת בעמדת זינוק טובה לליגה הבכירה של איטליה. לאוהדי הקבוצה נמאס ממצבה והערב (שני) הם החליטו לעשות מעשה ולנסות להנחית את הארגנטינאי הצנום באיצטדיון סן פאולו.

איך בדיוק מנחיתים פנומן שמשחק בברצלונה, בקבוצה צנועה כמו נאפולי של ימינו? זה פשוט - מגייסים כסף. אוהדי הקבוצה עשו חישוב זריז: אם במטרופולין של בירת קמפניה בן הארבע מיליון בני אדם ירכוש כל אזרח ב-35 יורו "ערכת מסי", שכוללת חולצה וצעיף, הרי לכם יותר מ-100 מיליון יורו, סכום שאף מועדון לא יתנגד לו. מישהו רק שכח ש-35 יורו עבור תושב נאפולי ממוצע, הוא לא סכום מבוטל, גם עבור חלום כמו מסי.

בסיציליה אומרים צ'או לגווידולין

מאמן פאלרמו פרנצ'סקו גווידולין פוטר הערב (שני) על ידי הנהלת המועדון. נשיא המועדון מאוריציו זאמפאריני הגיע להחלטה אחרי שיחות ממושכות שערך עם חלק מחברי ההנהלה והשחקנים בקבוצה.

"הצעד נועד כדי להציל לנו את העונה", אמר זאמפאריני, שרק לפני שבועיים הודיע שגווידולין יסיים את העונה בקבוצה. "זו היתה החלטה קשה, אבל הכרחית כדי להגביר את האחריות והמחויבות בקרב שחקנינו". את פאלרמו, שהפסידה ביום ראשון בביתה לפארמה (4:3) יאמן מי שהיה העוזר של קואידולין, רנצו גובו.

פאלרמו, שרוב העונה היתה בין שלוש הראשונות בסרייה A, רשמה את ניצחון הליגה האחרון שלה ב-11 בפברואר ואיבדה גובה בטבלה. כיום היא מדורגת במקום השישי עם 49 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully