וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכל ורוד בליון

23.4.2007 / 16:51

האליפות השישית ברציפות הגיעה ביחד עם אכזבה מהכישלון האירופאי ועם חששות לגבי העונה הבאה. ז'וניניו למשל, דורש חיזוק רציני

ליון לא הייתה צריכה לשחק ביום שבת כדי להשלים זכייה שישית ברציפות באליפות צרפת. הפסד 3:2 של טולוז לראן היה מספיק בשביל להבטיח שהקבוצה מסטאד דה ז'רלאן תשבור את שיא האליפויות הרצופות בצרפת. אם זה לא די, הרי שז'ראר הוייה וחניכיו עדיין יכולים לשבור שני שיאים נוספים. שיא הנקודות, 84, אותו הם חולקים ביחד עם סט. אטיין ושיא הניצחונות בעונה, 26, ששייך לרים, מונאקו ונאנט.

ולמרות הכל, בליון לא הכל טוב. אוהדי הקבוצה קיוו שקבוצתם סוף סוף תשאיר חותם גם בליגת האלופות, אבל ההדחה על ידי רומא בשמינית הגמר בישרה על חלומות לחוד ומציאות לחוד. גם נשיא המועדון, ז'אן מישל אולה, הצהיר בתחילת העונה שהמטרה העיקרית של ליון תהיה המפעל היבשתי, אבל התאכזב.

מיד אחרי הבטחת האליפות גם הכוכב הגדול, ז'וניניו, רמז שהעתיד שלו בקבוצה תלוי רבות בהכנות לעונה הבאה ושלא בטוח שהוא יישאר. הברזילאי עוד לא חתם על הארכת חוזהו, שייגמר בקיץ הבא. אם הוא יחליט לא להאריך את חוזהו ליון תנסה למכור אותו כבר עכשיו מכיוון שמינואר הקרוב קבוצות כבר יוכלו לפתוח איתו במו"מ ולא יצטרכו לשלם לליון בקיץ 2008.

"אני אשמח מאוד להישאר, אבל זה במידה שהקבוצה תתחזק לקראת העונה הבאה", אמר הקשר הברזילאי, "אני מקווה שההנהלה והצוות המקצועי רואים מה קורה ושהם מבינים שהקבוצה צריכה להיות חזקה יותר בעונה הבאה. כדי להתקדם נצטרך להביא שחקנים טובים יותר. יש לנו שחקנים טובים, אבל זה הזמן לרענן. לחשוב מי צריך להישאר ומי צריך לעזוב. אני כאן כבר 7 שנים ואני מרגיש שמותר לי להגיד את מה שאני חושב".

הבלם הברזילאי, קלאודיו קאספה, הודיע במהלך העונה ש"החלטתי שהגיע הזמן לעזוב ולמצוא מטרות חדשות", ושוער נבחרת צרפת, גרגורי קופה, נמצא במצב דומה לזה של ז'וניניו ועדיין לא חתם על הארכת חוזה.

נשיא המועדון אולה סיפר שהוא חגג, אבל כבר חושב קדימה: "ז'ראר הוייה ואני כבר מסתכלים על העונה הבאה. אנחנו רוצים לזכות באליפות שביעית ברציפות. זה אולי נראה קל, אבל זה הופך להיות קשה יותר בכל שנה".

על פי הצהרות הנשיא, ז'וניניו יכול להיות רגוע. אולה הצהיר ששלושה או ארבעה שחקנים מהטופ העולמי יגיעו לחזק את הקבוצה במהלך פגרת הקיץ, אבל שניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, אריק אבידל ופלורן מאלודה הבינלאומיים הצרפתים, עשויים לעזוב לליגה גדולה יותר. אולה אמר: "אני לא יודע עם פלורן רוצה לעזוב. אני מבין שאריק רוצה וזה די מטריד אותי. הוא מהשחקנים הבודדים שהייתי שמח להחתים על חוזה לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully