וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט 16, סוויפ בשלושה

23.4.2007 / 13:46

בונדס רחוק 16 הומרים משבירת שיאו של האנק ארון, אחרי עוד אחד ב-1:2 של הג'איינטס על אריזונה. בוסטון עברה חלק את היאנקיז

סן פרנסיסקו - אריזונה 1:2

בהיעדר התקפה נאותה, מאט קיין היה צריך לעשות את העבודה לבד. קיין הגיש תשעה אינינגים מלאים, במהלכם הרשה שלוש חבטות בלבד, והג'איינטס עברו את אריזונה. אבל עם כל הכבוד, ויש כבוד, למגיש הצעיר, ההיילייט הוא, כמובן, בארי בונדס. בונדס חבט להומר מספר 740 בקריירה, וכעת הוא רחוק 15 בלבד מהשוואת שיאו של האנק ארון, 755. "איזה יופי זה שהוא חובט כמו שהוא חובט", אמר קיין על חברו לקבוצה. יוסמיירו פטיט עם משחק טוב באריזונה - שבעה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים והפסד.


בוסטון - ניו יורק יאנקיז 6:7

במשחקים הקודמים בהם הגיש, דייסוקי מאטסוזקה סבל מחוסר תמיכה התקפית. הפעם הוא קיבל אותה, ועוד איך קיבל. ארבעה חובטים - מני רמירז, ג'יי די דרו, מייק לואל וג'ייסון וריטק, ירו להומרים בזה אחר זה, ותוך עשר הגשות בלבד השוו את שיא הליגה, העומד על ארבעה הומרים רצופים. לואל הוסיף עוד אחד, והיה כוכב המשחק עם ארבע הכנסות רצים.

מאטסוזקה הגיש שבעה אינינגים וקטל שבעה חובטים, אבל גם רשם שש ריצות חובה. בהן הומר של דרק ג'יטר. מי שסגר את הסיפור ואת הסדרה הוא ג'ונתן פפלבון המפחיד, עם שמירה רביעית בתוך חמישה ימים. בוסטון מחצה את היאנקיז 0:3, נקמונת על הטבח בפנוויי בשנה שעברה - 0:5 לפסים.

יתר המשחקים: מה קרה לבולפן של המטס?

ניו יורק מטס - אטלנטה 9:6

טום גלאווין וג'ון סמולץ הגישו משחק תמים למדי, עד שסמולצי התפרק וניו יורק הפכה פיגור 3:1 ליתרון 3:6 באינינג השישי. הסוף? לא ממש. הברייבס חזרו עם הומר בן שלוש ריצות של אדגר רנטרייה על סקוט שונווייס ובאינינג התשיעי ניצחו בזכות פצצה של קלי ג'ונסון, שירה הומר שני במשחק לשלוש ריצות. ג'ונסון גם חבט להומר עם ההגשה הראשונה של גלאווין. טיילר ייטס ניצח את המשחק, ארון היילמן, בכושר רע מאוד, הפסיד ובוב "השולת" וויקמן עם השמירה.


דודג'רס - פיטסבורג 7:5

טום גורזלאני הגיש היטב שישה אינינגים וזכה בניצחון, עליו שמר סלומון טורס. שישה ושבעה לברט טומקו וגם הפסד, הומרים לאדם לה רוש מפיטסבורג ולאולמדו סיאנז בלוס אנג'לס.


קולורדו - סן דייגו 2:4

ג'ייסון הירש היה מעולה ברוקיז, עם שבעה אינינגים ושבעה חשמולים, מאט הולידיי רשם שלוש חבטות ובריאן פואנטס שמר היטב. שבעה, ארבעה והפסד לגרג מדוקס, הומר לחליל גרין בסן דייגו.


שיקגו קאבס - סט לואיס 12:9

משחק פראי בריגלי, כשהקאביז ניצלו באינינג התשיעי מהפסד על ידי שתי ריצות שהכניסו לג'ייסון איזרינגהאוזן, אבל אז בא אלברט פוחולס וחבט כמו שאלברט פוחולס יודע - בומבה עם שלוש ריצות, והעניק לאיזרי את הניצחון. כריס דאנקן וג'ים אדמונדס חבטו גם הם להומרים, וכמוהם סקוט רולן, עם חמש חבטות, שלושה ריביז ושלוש ריצות. הומרים לאראמיס רמירז ומייקל בארט בשיקגו, הפסד לריאן דמפסטר.


סינסינטי - פילדלפיה 9:3

ריאן הווארד חזר לשחק ונעץ את המסמר שחתם את המשחק עם הומר בן שלוש ריצות באינינג התשיעי. פרדי גארסיה זכה בניצחון ראשון בקריירה ב-NL. מאט בלייל עם ההפסד, שלוש חבטות לווס הלמס בפילי.


מילווקי - יוסטון 3:4

רוי אוסוולט לא היה במיטבו ורשם הפסד ראשון העונה, כשמהצד השני דייב בוש מבריק עם שמונה ושבעה, וכמעט מאבד את הניצחון בגלל פרנסיסקו קורדרו, שרשם לבסוף את השמירה. הומר לביל הול על אוסוולט.


פלורידה - וושינגטון 6:12

גראנד סלאם של ריאן צימרמן רק עשה את טעם התבוסה מתוק מעט יותר, אבל השליטה של המארלינס לא הייתה נתונה בספק. שני הומרים לדני אוגלה עם שישה ריביז, אחד למיגל קבררה ואחד לג'וש ווילינגהאם. שישה וחמישה עם הניצחון לווס אוברמולר.

וגאנייה? נפצע, כרגיל

טקסס - אוקלנד 3:4

עם שלוש ריצות הפכו הריינג'רס פיגור ליתרון באינינג השמיני, עליו שמר אקינורי אוצוקה. אבל הסיפור הוא לא אוצוקה אלא האיש שאותו החליף. אריק גאנייה נפצע בירכו במהלך הגשה והיה צריך לפנות את מקומו. אוצוקה שמר על הניצחון של ווילי אייר, שהושג בזכות יום גדול של האנק בליילוק, שגם הכניס הביתה את ריצות הניצחון על יוסטון סטריט. ג'סטין דושר עם ההפסד, הומר לשאנון סטיוארט מאוקלנד.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 5:6 (אחרי 12 אינינגים)

בובי ג'נקס לא היה זמין, ובמקומו העלה אוזי גיין את דייויד ארדסמה לסגור. התוצאה: מרקוס תיימס ירה להומר בן שתי ריצות והשווה באינינג התשיעי, ופלאסידו פולאנקו חבט על בון לוגאן את חבטת הניצחון, כשניק מאסט רושם את ההפסד. הומרים גם לאיי ג'יי פיירזינסקי וג'ו קרידי בשיקגו, שמונה ושלושה לג'ון גארלנד, שבעה ושישה לג'סטין ורלאנדר, המגיש של דטרויט.


טמפה ביי - קליבלנד 6:4

ג'יימס שילדס הגיש שמונה אינינגים וטיגן 12 חובטים כדי לראות את בריאן סטוקס הדמיקולו גומר לו את הניצחון באינינג התשיעי, לאחר שהרשה הומר בן שלוש ריצות לריאן גארקו. תומאס מסטני רשם את הניצחון, ג'ו בורובסקי עם השמירה והופעה טובה לג'ייק ווסטברוק, עם שבעה ושלושה. גם ג'וני פראלטה מקליבלנד וקרלוס פנייה מטמפה ביי עם הומרים.


בולטימור - טורונטו 3:7

ניק מרקאקיס, הכוכב העולה של האוריולס, זרח עם שתי חבטות, שלושה ריביז ושתי ריצות, וסטיב טראקסל רשם ניצחון ראשון בבולטימור. הומר לארון היל, הפסד לגוסטבו צ'אסין, שניהם מטורונטו.


קנזס סיטי - מינסוטה 1:3

רמון אורטיז הגיש שבעה וארבעה, אבל לא יכול היה לעשות כלום מול חורחה דה לה רוסה, שפסל 16 חובטים בזה אחר זה וסגר שמונה, ארבעה וניצחון. ג'ואקים סוריה עם השמירה, רוס גלואד עם הומר ראשון העונה, על אורטיז.


איינג'לס - סיאטל 1:6

בסדרות בין האיינג'לס לסיאטל זה תמיד נגמר בסוויפ, לכאן או לשם. הפעם היו אלה המלאכים שרשמו אותו, לאחר שבעה אינינגים וחמש קצירות של ארווין סנטנה. ג'ף וויבר האיום ונורא שוב לא הגיע לחמישה אינינגים וסיים את המשחק עם שלושה בלבד. הריצה היחידה של סיאטל נרשמה בהומר של אדריאן בלטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully