וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט וניו ג'רזי בשלב הבא

23.4.2007 / 13:24

הרד ווינגס ניצחו בחוץ את קלגארי 1:2 בשתי הארכות וזכו בסדרה 2:4. גם הדווילס עשו את זה בשישה, עם 2:3 בטמפה ביי

הלילה (בין שני לשלישי) יוכרע מי תהיה הקבוצה השמינית שתצטרף לשלב הבא במרוץ אחרי גביע סטנלי, כשדאלאס תתארח בונקובר למשחק השביעי בסדרה. זאת לאחר שדטרויט וניו ג'רזי הבטיחו את העפלתן. הרד ווינגס ניצחו בשישה משחקים את קלגארי אחרי 1:2 במשחק השישי, הדווילס חזרו מטמפה ביי עם 2:3 ו-2:4 בסדרה.

קלגארי - דטרויט 2:1 (שתי הארכות, דטרויט עלתה עם 2:4 בסדרה)

בעקבות החבטה שספג יוהאן פרנזן מג'יימי מקלילן, שוער המשנה של קלגארי, במשחק שעבר, הורחק מקלילן מחמישה משחקים. הנקמה של פרנזן הייתה מושלמת וספורטיבית - שער ניצחון בהארכה השניה, שהעניק לדטרויט את הכרטיס לשלב הבא. ג'רום איגינלה כבש לקלגארי בשליש השני, רוברט לאנג איזן שלוש דקות לסיום השליש.

מיקה קיפרוסוף היה פשוט עצום בקלגארי, כשמנע 53 נסיונות הבקעה לעומת 20 בלבד של דומיניק האשק מהעבר השני, אבל הוא לבד לא יכול היה לשמור על הלהבה.

"הכל פתאום היה שקט וחשבתי לעצמי 'זה באמת נכנס'? כמה כיף לעבור את זה סופסוף", אמר פרנזן בסיום. אם דאלאס תנצח הלילה, היא תפגוש ברד ווינגס בשלב הבא. ניצחון של ונקובר יפגיש את דטרויט עם החמישית, סן חוזה.

טמפה ביי - ניו ג'רזי 3:2 (הדווילס ניצחו 2:4 בסדרה)

פטריק אליאש לבש את כובע השף, בישל את כל שלושת השערים של הדווילס, וניו ג'רזי תפגוש בשלב הבא את אוטאווה סנאטורס, כשבמפגש הנוסף במזרח יתמודדו ניו יורק ריינג'רס ובפאלו.

אליאש הכין בצוותא עם בראיין רפאלסקי את השער הראשון בפאוור פליי לבראיין ג'יונטה, אחר כך עם סקוט גומז לרפאלסקי, בראד ריצ'ארדס צימק, אליאש בישל שוב, עם גומז, לג'יונטה וריצ'רדס שוב הבקיע בפאוור פליי, השער הרביעי בין חמישה שמובקע עם עודף שחקן במשחק, כדי לצמק ל-3:2.

מרטין ברודור לקח קשה את הביקורת אחרי שלושת המשחקים הראשונים בסדרה, ועם 32 עצירות היה פנטסטי בשער הדווילס. "ניצחנו, ובסופו של דבר לא משנה איך שיחקנו", אמר ברודור, "האפקט של המזל כל כך גדול במקרה הזה". זה היה הניצחון ה-93 שלו בפלייאוף, הרבה אחרי פטריק רואה (151). עכשיו יבקש להתקרב עוד קצת, בסדרה עם הסנאטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully