וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגלגל כקבב, זועק כנקניקיה

21.4.2007 / 13:03

דוד רוזנטל בא מאהבה, כמו תמיד, ולכן התקשה למצוא מישהו ראוי לשיפוד. ואז הוא נזכר בפוזות של לירן שטראובר

החבר: קורט רמביס

אני זוכר איך כשהלייקרס מינו ב-1999 אחד בשם קורט רמביס להיות מאמן, חיכיתי בכיליון עיניים למשחק הראשון. רמביס היה האליל שלי משנות ה-80 העליזות של האן.בי.איי. איש ארוך, בלי טיפת מושג בכדורסל, עם משקפיים של רוצח סדרתי שבא להרוג במגרש ולא פחד מאף אחד, גם לא מביל ליימביר. ב-99', פתאום ראיתי על המסך איזה חנון עם זקן צרפתי ומשקפיים עגולים. זה שבר אצלי הרבה מיתוסים וצבט בלב, אבל לא גרע מהאהדה לכדורסלן הכי אנטי כדורסל בהיסטוריה של האן.בי.איי. קורט רמביס של שנות ה-80 היה, ללא ספק, מיי קיינד אוף גאי. אם הוא לא יכול, אני מביא את זיטו אוגבונה.

המנפנף: תבלו!

פעם מנגל היה מנגל. כל מה שהיה לך ביד היה גריל ופחמים, את השאר היית מייצר לבד. שלב אחד בלבד באבולוציה אחרי האדם הקדמון שהיה מבעיר אש מאבנים. היום הכל נהיה משוכלל יותר. פתאום יש גריל חשמלי, פחמים שנדלקים בלי גפרור ואפילו "שירים ושערים" כבר לא שומעים עם הפיכת הסטייקים, כי כל המשחקים מתחילים מאוחר.

בהתאם לרוח המודרניזציה, המנפנף של היום הוא כבר לא ערס עם שערות בישבן שמספר בדיחות על עדות והפרשות, אלא אחד כזה שנותן אותה בתיבול לייט ומתוחכם מספיק כדי שהבשר ייצא טעים למרות הקשיים, כשברקע יש כדורגל של אמצע הלילה. ויש רק אחד שיכול לעשות את זה. קוראים לו מודי בר און.

סלטים: אבי יחיאל

כדי למצוא אחד שיעשה את זה טוב צריך להסתכל על כמה אספקטים. אחד – מי יקריב את עצמו לעשות את זה. השני – מי רוצה לעשות את זה והשלישי – מי אתם רוצים שיעשה את זה, כי הוא בחור עלא כיפאק, שבזמן שכולם מתענגים על שרית חדד יכול לשבת בצד ולהקשיב לסמיתס. אבי יחיאל למשימה.

הגזלן: פיני זהבי

אין מנגל טוב בלי צלצול של אוטו גלידה, שמתוכו מבצבץ ראש של אחד שהשטרות מנצנצים מעיניו כמו בסרט מצויר. הוא יודע שהילדים הם הנקודה החלשה שלכם והם יציקו לכם עד שתרוקנו את הארנק מכל המטבעות שהיו בו. אדון פיני זהבי, בחיי שכבר לא נשאר לי כלום בארנק, אז למה אתה עושה עליי עוד סיבוב?

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

המשופד: לירן שטראובר

חיפשתי מישהו שאני ממש מתעב, אחד כזה שהייתי מת שיסתלק מעולם הספורט ולמרבה ההפתעה לא ממש מצאתי. אפילו עם הנוכחות של יוסי אבוקסיס למדתי להסתדר (וזה עלה לי בדם, תאמינו לי). כדי למצוא את "המשופד" הייתי צריך פשוט לצייר בראש מי נראה הכי טוב על האש. ראיתם פעם את לירן שטראובר אחרי שחלוץ יריב נכנס בו? מתגלגל כקבב, זועק כנקניקייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully