וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט משהו אש

23.4.2007 / 12:35

כך בנויות נבחרות המנגל של אנשי וואלה! ספורט: החבר, המנפנף, מחלקת הסלטים, הגזלן והמשופד, מסודרים בשיטת 4:4:2

בואו נהיה רציניים לרגע: כל היום עצמאות הזה, הטקסים, הממלכתיות והדגלים – זה בסך הכל תירוץ. תירוץ למנגל. אחרי הכל, בינינו, אין יותר מדי סיבות לחגוג כאן, בין ועדת וינוגרד, הנבצרות הזמנית של הירשזון וקצב, הכדורגל המדכא של מכבי תל אביב וההנהלה המצחיקה של הפועל תל אביב. בצר לנו, נתנחם בבשר ופיתות, בין העשן והזבובים.

אי לכך ובהתאם לזאת, במקום ללבוש כחול לבן ולעטות סבר פנים חגיגי וממלכתי, החליטה מערכת וואלה! ספורט לצאת לעשות על האש. כל חבר מערכת בחר את נבחרת המנגל הפרטית שלו, זאת שתעביר לו הכי נעים את הזמן ליד האסכלה: החבר הדמיוני שאותו נזמין לבלות איתנו יום הולדת 59 למדינה (למרות שכפי שתראו, הוא יכול להיות גם אנגלי, אמריקאי או יווני); האיש שבידיו תופקד מלאכת הנפנוף – עם העדפה לספורטאי או עסקן שאותו אנחנו יכולים לדמיין בקלות עומד עם סיגריה בזווית הפה מעל הקבבים, בלי חולצה ועם כרס בחוץ; אי אפשר כמובן בלי מחלקת הסלטים והאנטי פסטי, שעליה יופקד ספורטאי לפלף במיוחד, מין יותם הלפרין כזה, שקשה לדמיין אותו נוגס בסטייק עסיסי.

ויש גם אורחים לא קרואים. בכל מנגל כמעט נשמעת לפתע מנגינת האוטו גלידה, בו מסתתר הגזלן. בתפקיד הזה שיבצנו עסקנים, סוכנים או אנשים שמזוהים עם עסקנות, חלקלקות ותכמנות. ולבסוף, צריך גם לאכול משהו, ולכן נשפד אנשי ספורט שמביאים לנו את הסעיף. אך אל דאגה, לא נאכל אותם באמת. בשבילנו, רק בשר משובח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully