וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "הולך להיות סוף עונה מטורף"

23.4.2007 / 11:10

מאמן סביליה מתכונן לישורת האחרונה אחרי שקבוצתו צימקה את הפער מברצלונה לנקודה בלבד. רייקארד: "אין פייבוריטית לזכייה"

הליגה הספרדית, שהייתה כל כך מותחת במשך כל העונה, קיבלה אתמול (ראשון) עוד תפנית קטנה. ברצלונה הפסידה 2:0 לויאריאל באל מדריגל והניצחון של ריאל מדריד יום לפני כן (1:2 על ולנסיה) קירב את הקבוצה כדי שתי נקודות מהאלופה. בין השתיים חוצצת סביליה, נקודה מתחת לברצלונה, נקודה מעל ריאל. כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה, הכל פתוח בליגה שלא מעט אנשים מחשיבים לטובה בעולם.

כמו אחרי כל משחק, ניצחון או הפסד, פרנק רייקארד נשאר נאמן לדרכו השקטה והזהירה גם אחרי ההפסד לצוללת הצהובה. "אין פייבוריטית ברורה לזכייה באליפות. הליגה מאוד קשה ומסובכת", אמר ההולנדי, שהוסיף כי קבוצתו יכולה הייתה לכבוש במחצית הראשונה ממספר מצבים, אבל החמיצה.

"במחצית השנייה כבר סיבכנו לעצמנו את החיים. לא הצלחנו לכבוש בדקות בהן שיחקנו טוב וזה חבל. אני חושב שעשינו הכל בשביל להשיג כאן ניצחון, אבל לצערי לא עשינו את המוטל עלינו. למרות זאת נמשיך לעבוד קשה באותה צורה בה עבדנו על העונה. אני לא עושה חישובים אילו משחקים נותרו לכל קבוצה בצמרת".

המאמן ההולנדי גם סירב להתייחס לכושרו של סמואל אטו, שלא נמצא בפורמה מאז שב מהפציעה הארוכה שהשביתה אותו: "אחרי הפסדים עדיף לא לענות לשאלות כאלו. הקבוצה מנצחת משחקים ביחד ומפסידה משחקים ביחד".

סביליה ירדה למחצית המשחק שלה מול אתלטיק בילבאו ברמון סנצ'ז פיחואן בתיקו 0:0. 45 הדקות הבאות היו פוריות הרבה יותר ומחזיקת גביע אופ"א ניצחה 1:4. "היו לנו 20-30 דקות קסומות", התייחס מאמן הקבוצה, חואנדה ראמוס, לשלישייה שכבשו אלכסנדר קרזאקוב, אנטוניו פוארטה וחאבייר צ'באנטון בין הדקות ה-49 ל-69, "מההתחלה לחצנו על השער ויצרנו הזדמנויות. שלטנו במגרש לכל אורך המשחק. התוצאה הזאת היא נהדרת ".

המאמן הוסיף "הולך להיות סוף מטורף לעונה הזאת" ועל המשך העונה של קבוצתו, שעדיין נמצאת במירוץ גם על הגביע הספרדי וגם על גביע אופ"א אמר: "אין לנו סדר עדיפויות. אנחנו מגיעים לכל משחק ומנסים לנצח אותו".

אגב, הניצחון של ריאל מדריד על ולנסיה (1:2) והעובדה שהיא מרוחקת רק 2 נקודות מהמקום הראשון, גרמו לנשיא המועדון ראמון קלדרון להודיע: "יש למאמן פאביו קאפלו שנתיים נוספות בחוזה. נראה מה יקרה בסוף העונה, נעריך את השנה ונחליט. מאז שקאפלו הגיע שמענו שמועות בברנאבאו, וזה לא נורמלי. עכשיו הדברים משתנים".

מה נשאר להן

ברצלונה:

לבנטה (ב)
ריאל סוסיאדד (ח)
בטיס (ב)
אתלטיקו מדריד (ח)
חטאפה (ב)
אספניול (ב)
חימנסטיק (ח)


סביליה:

אספניול (ב)
ריאל מדריד (ח)
רקראטיבו (ב)
לה קורוניה (ח)
סראגוסה (ב)
מאיורקה (ח)
ויאריאל (ב)


ריאל מדריד:

אתלטיק בילבאו (ח)
סביליה (ב)
אספניול (ב)
רקראטיבו (ח)
לה קורוניה (ב)
סראגוסה (ח)
מאיורקה (ב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully