וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו שחקן העונה באנגליה

23.4.2007 / 9:46

הפורטוגלי, שרבים מחשיבים לשחקן הטוב בעולם כיום, זכה בבחירת השחקנים והשלים דאבל עם היבחרו גם לשחקן הצעיר של העונה

על העונה הנהדרת שלו במנצ'סטר יונייטד קיבל כריסטיאנו רונאלדו חותמת נוספת אמש (ראשון) אחרי שזכה בתואר כפול בבחירת שחקני הפרמיירליג: שחקן העונה והשחקן הצעיר של העונה. הקשר בן ה-22 זכה בתואר הכפול לראשונה מאז 1977, אז עשה זאת אנדי גריי.

דידייה דרוגבה הגיע שני ופול סקולס שלישי. גם ריאן גיגס, ססק פברגאס והזוכה בעונה שעברה, סטיבן ג'רארד, דורגו בצמרת.

רונאלדו זכה לשריקות בוז צורמות בכל מגרש אליו הגיעה מנצ'סטר יונייטד, זכר לתקרית מהמונדיאל האחרון, בה ספג וויןרוני כרטיס אדום במשחק בין אנגליה לפורטוגל, כביכול בעידודו של רונאלדו.

הקשר הפורטוגלי אמר: "זה ערב מיוחד עבורי. זה כבוד גדול לזכות בשני התארים הללו בליגה האנגלית. אני מאוד גאה. השחקנים האחרים הצביעו לי וזה נהדר כי השחקנים יודעים להבחין באיכויות של שחקנים אחרים". אלכס פרגוסון, שהביא את רונאלדו מספורטינג ליסבון באוגוסט 2003 תמורת כ-12.2 מיליון יורו, אמר: כרגע רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם לדעתי. יש לו עונה מדהימה".

שמונה שחקנים מההרכב של נבחרת העונה מגיעים ממנצ'סטר יונייטד, כשכל חוליית ההגנה מורכבת מהשדים האדומים.

נבחרת העונה של על פי בחירת השחקנים: אדווין ון דר סאר, גארי נוויל, נמנייה וידיץ', ריו מפרדיננד, פטריס אברה, ריאן גיגס, פול סקולס, כריסטיאנו רונאלדו, סטיבן ג'רארד, דידייה דרוגבה, דימיטאר ברבאטוב.

קאנטונה מחמיא לקהל של יונייטד

את ההצלחה הגדולה של רונאלדו העונה מייחס שחקן העבר של הקבוצה, אריק קאנטונה, לאוהדי הקבוצה. הצרפתי, שבעצמו נתקל בשריקות ברחבי הממלכה אחרי הבעיטה ששלח לראשו של אוהד קריסטל פאלאס ב-1995, התייחס ליחס הקהל שסייע לפורטוגלי לשכוח את התקרית עם ווין רוני.

"לא כל האוהדים היו מתייחסים לרונאלדו כמו שהאוהדים של מנצ'סטר יונייטד התייחסו אליו", אמר קאנטונה, "המנטליות, הפילוסופיה הזו, זה חשוב עבורינו, השחקנים, להרגיש שיש מישהו מאחורינו, מישהו שסומך עלינו ושנותן לנו את הביטחון הדרוש כדי להביע את עצמנו".

ונגר: "המזג החם של להמאן - בעיה"

יינס להמאן הוא בחור עצבני, את זה כולם יודעים. השוער, שכשיחק בדורטמונד הורחק אחרי שהיכה את חברו לקבוצה מרסיו אמורוסו, ספג כבר 8 כרטיסים צהובים העונה, האחרון בהם אחרי עימות עם חלוץ טוטנהאם, דימיטאר ברבאטוב, בדרבי בין ארסנל לטוטנהאם ביום שבת האחרון (2:2). מיד אחרי התקרית כבשו התרנגולים את השער הראשון במשחק.

כעת מודה ארסן ונגר של שוער שלו יש בעיה של מזג חם. "זו בעיה. הזמן שאיבדנו בגלל התקרית הזו, כשטוטנהאם התכוננה להרים את הקרן, היה יקר. כשיש מצב של קרן עדיף שהיא תלקח מהר. אם יש עיכובים אתה מאבד את הריכוז שלך. דיברתי עם הקקוון, שאמר לי שיינס שלח מרפק לפרצוף של השחקן שלהם. אם הוא באמת עשה את זה, אז זה לא בסדר".

מכאן פנה הצרפתי כהרגלו לתקוף את השופטים על אותו רקע: "בדרך כלל אני מרגיש שיינס לא זוכה להגנה מספקת מצד השופטים. שחקנים דורכים לו על הרגליים במצבים נייחים. לפעמים השופטים רואים ולפעמים לא, אבל בסופו של דבר הוא צריך לדאוג לעצמו. יכול להיות שלפעמים הוא מגיב ביתר חריפות, אבל אני חושב שהשופטים מגינים עליו כמו שהם מגינים על שופטים אחרים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully