וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל חיממה את המירוץ לאליפות

22.4.2007 / 22:44

הצוללת הצהובה ניצחה 0:2 את ברצלונה וריאל מדריד השלישית, שניצחה בשבת את ולנסיה, רק שתי נקודות מהפיסגה. סביליה שנייה

המחזור ה-32 בליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון). אחרי שריאל מדריד סגרה אמש את הפער מהפיסגה עם 1:2 על ולנסיה, ברצלונה תרמה את חלקה למתח עם הפסד 2:0 לויאריאל. הטוענת לכתר סביליה חזרה למקום השני אחרי ניצחון ענק, 1:4 על אתלטיק בילבאו. כעת מדורגת בארסה במקום הראשון, סביליה שנייה עם נקודה פחות וריאל שלישית עם שתיים פחות. סראגוסה עלתה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של ולנסיה, אחרי ניצחון ביתי 0:2 על סלטה ויגו. ולנסיה נפלה בעקבות כך למקום החמישי בטבלה.


ויאריאל - ברצלונה 0:2

כרגיל העונה, אין קבוצה יציבה בספרד. פרנק רייקארד פתח עם שלישיית REM, צירף אליהם בהמשך את איידור גודיונסן, אבל ברצלונה יצאה מהמדריגל עם הפסד. רובר פירס הוותיק כבש ראשון לצוללת הצהובה בדקה ה-56, סבסטיאן ויירה עצר כמה הזדמנויות של רונאלדיניו, אטו וגודיונסן ומרקוס גרסיה כבש את ה-0:2 בצד השני של המגרש כדי להעניק למנואל פלגריני וחניכיו ניצחון גדול.


סביליה - אתלטיק בילבאו 1:4

לואיס פביאנו החטיא פנדל בדקה ה-9 ושלח את אוהדי המארחת להפסקה עם מחצית ראשונה נטולת שערים. אבל, מחזיקת גביע אופ"א לא חשבה לרגע למעוד מול קבוצת התחתית של בילבאו. אלכסנדר קרזאקוב (49) פתח את מסכת השערים ואנטוניו פוארטה (54) הכפיל את יתרון המקומיים. ארנסטו שבאנטון קבע 0:3 בדקה ה-69, וארחי שפרנסיסקו יסטה (77) צימק, היה זה לואיס פביאנו שחתם את התוצאה בדקה ה-82.


סראגוסה - סלטה ויגו 0:2

הקבוצה מגליסיה, ששקועה במאבקי הישרדות, תחפש את הנקודות במקום אחר. 4 דקות במחצית השניה הספיקו למחליף אברטון, חלוצה הברזילאי של סראגוסה, לסגור עניין. שער שלו מזווית קשה בדקה ה-72 קבע יתרון 0:1, ובדקה ה-76 הוא השלים צמד.

רקראטיבו חושבת אופ"א, דפור ייצרה דרמה

רקראטיבו הואלבה - ראסינג סנטאנדר 2:4

רקראטיבו הואלבה השיגה נצחון חשוב במאבקה על מקום בגביע אופ"א אחרי שגברה בביתה 2:4 על ראסניג סנטאנדר. הפתיחה היתה מהממת. נגיחה מוצלחת של איקצ'וקו אוצ'ה העלתה את המאחרת ליתרון כבר בדקה ה-1, וגונזאלו קולסה איזן עבור ראסינג כבר אחרי 6 דקות. פצצה של פאבלו אמו (32) ושער סאנסי קאזורלה (40) קבעו יתרון 1:3 לפני השריקה למחצית. ניקולה זיגיץ' עוד השאיר פתח של תקווה לסנטאנדר כשקבע 3:2 בדקה ה-66, אבל המחליף לורנתיו רוסו סגר עניין אחרי 8 דקות, כבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור. רקראטיבו חלפה על פניה של סנטאנדר בטבלה והיא מרוחקת נקודה מהמקום השישי שמוביל לגביע אופ"א.

דפורטיבו לה קורוניה - אוסאסונה 0:1

שתי הצלות מצויינות של דודו אוואט איפשרו ללה-קורוניה לשמור על שער נקי ולנצח 0:1 את אוסאסונה משער של לופו בתוספת הזמן. השוער הישראלי הדף נגיחה טובה של וובו במחצית הראשונה, ועוד בעיטה חזקה של ראול גרסיה בשניה. לופו הבקיע את השער היחיד במשחק מחמישה מטרים בדקה ה-92.

אספניול - ריאל בטיס 2:2

גם אספניול ובטיס סיפקו משחק דרמטי, שהסתיים בתוצאה 2:2. ארזו, הקשר האחורי של בטיס, נפצע כבר בדקות הפתיחה והורד על אלונקה. אלברטו ריירה (9) העלה את המקומיים ליתרון בנגיחה אחרי כדור חופשי של לואיס גרסיה. אדו (44) הישווה לבטיס ודקה לאחר מכן וולטר פאנדיאני מאספניול ראה כרטיס אדום. אדן השלים צמד (78) והעלה את בטיס ליתרון 1:2. האירוע המדהים של המשחק קרה בתוספת הזמן, כשלא פחות משלושה שחקני בטיס הורחקו לאחר שהשוער פאבלו קונטררס הפיל את ראול טמודו ברחבה, ראה את האדום וכמוהו גם מיגל אנחל ואדו. טמודו לקח בעצמו את הפנדל מול הבלם חואניטו שנכנס לשער וכבש בדקה ה-93 את ה-2:2.

שאר המשחקים:

מאיורקה - חימנסטיק 0:1
למאיורה: ויקטור קאסטניו (22)

לבנטה - חטאפה 1:1
ללבנטה: מוסטפה ריגה (4), לחטאפה: דויד בלנגור (56)

עדכון ראשון: 20:28, 22/04/07
עדכון אחרון: 22:44, 22/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully