וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן הוצע למכבי נתניה

רומן רוזנבלט

22.4.2007 / 18:01

חלוצה של הפועל קרית שמונה מהלאומית, שמחוזר גם על ידי מכבי פ"ת, פנה אל קבוצתו של ראובן עטר, שמעוניינת לחזק את החלק הקדמי

החלוץ ארמני איליה יבוריאן (26) של הפועל קרית שמונה, ששיחק בעבר בהפועל פ"ת והפועל ת"א, הוצע היום (ראשון) גם למכבי נתניה. על רקע חוסר שביעות הצוות המקצועי מכושרו הנוכחי של החלק ההתקפי בקבוצה, במועדון מתעניינים במספר חלוצים שיחזקו את השפיץ הנתנייתי, ויבוריאן מהווה אופציה עבור המאמן ראובן עטר. תגובת דובר הקבוצה איציק גניש: "איליה יבוריאן הוא חלק משחקנים רבים שמוצעים בתקופה הזו למכבי נתניה, אך המועדון טרם החל בהכנות לעונה הבאה, על כן לא התקבלה החלטה לגבי אף שחקן, וביניהם יבוריאן".

מכבי נתניה חזרה להתאמן הערב לאחר חופשת סוף השבוע, במהלכו לא נטלה חלק ממשחקי הגביע. לראשונה מזה שבועיים כל שחקני הקבוצה התאמנו, כשהפצועים אבישי ז'אנו ומזואה אנסומבו הבריאו ויעמדו לרשותו של ראובן עטר לקראת המשחק בשבת (19:00) מול הפועל כפר סבא.

לראובן עטר צפוי כאב ראש לקראת המשחק, כשלא פחות משלושה שחקנים ייעדרו בגלל צהובים: איתי שכטר, אורי אוזן ותמיר כהן. ז'אנו צפוי לתפוס את מקומו של אוזן כמגן ימני ואילו לגבי מחליפו של כהן בקישור עדיין לא הגיע המאמן לכלל החלטה. בסיום האימון חגגו שחקני נתניה ימי הולדת לאופיר חיים ולשוער השני גל ניר. השחקנים לא יקבלו חופש בימים הקרובים למרות יום הזיכרון ויום העצמאות, אלא יתאמנו כרגיל עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully