וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפצה את אוהדיה

רומן רוזנבלט

22.4.2007 / 18:00

קרית אליעזר המלא במשחק הגביע מול בני לוד, השאיר חלק מבעלי הכרטיסים מחוץ למגרש. המנכ"ל צ'יזיק הודיע שהם יפוצו על ידי ההנהלה

בעקבות הבלאגן והצפיפות שנוצרו אמש (שבת) מחוץ לקרית אליעזר, לפני משחק הניצחון של מכבי חיפה בשלב שמינית גמר גביע המדינה מול בני לוד (1:2), הביע מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק את התנצלותו באתר הרשמי של המועדון על מה שאירע. צ'יזיק ביקש להודות להמוני האוהדים שהגיעו למשחק החשוב, ועודדו ללא הרף את הקבוצה, והתנצל בפני אלה שהיו ברשותם כרטיסים אך נותרו מחוץ לכותלי האיצטדיון. צ'יזיק פנה אל אותם אוהדים בבקשה לפנות למועדון בכדי לפצותם, למרות שהנהלת חיפה טרם החליטה כיצד.

"היו עשרות אוהדים שהגיעו עם כרטיסים ולא נכנסו", אמר צ'יזיק לאתר הרשמי של הקבוצה, "ופתרנו להם את הבעיה. שאר האוהדים הגיעו ללא כרטיסים ועקב כך חלו קשיים בהכנסתם. התרענו מראש שכדאי לצופים להגיע מוקדם, פתחנו את הקופות מוקדם ורבים הגיעו סמוך מאוד לשריקת הפתיחה ויצרו לחץ. המשטרה היא זו שהורתה על סגירת השערים והיא הקובעת בנושא הזה. נפיק לקחים ולהבא נדאג שיהיה ויסות נכון ליציעים. לא תכננו שיגיעו כל כך הרבה צופים. המשטרה סגרה את יציע ג', את יציעים 13-14 בהם ישבו אוהדי לוד ואת היציעים הדרומיים. במחצית העברנו חלק מהאוהדים שישבו ביציע 5".

מכבי חיפה תשוב להתאמן רק ביום רביעי לקראת משחק הליגה מול הפועל פתח תקוה, כששחקני הקבוצה מקבלים שלושה ימי מנוחה להתאוששות מ-240 הדקות אותן שיחקו תוך ארבעה ימים. אלון חרזי צפוי לשוב לעמדת המגן הימני במשחק רבע גמר הגביע שייערך בעוד כשבוע וחצי, משום שאייל משומר וגוסטבו בוקולי מוצהבים. עקב כך עשויים רפאל אולארה או שאבייר אנדרסון לאייש את עמדת הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully