וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הודיעה: מחירי המנויים לא יעלו

22.4.2007 / 14:43

לראשונה זה מספר שנים, יוותרו מחירי המנוי המשולב זהים לאלו שנגבו בקיץ האחרון. מזרחי מבטיח: "נכין קבוצה חזקה יותר לעונה הבאה"

לאחר שנים בהן האמירו מחירי "המנוי המשולב" למשחקי מכבי תל אביב בליגת העל וביורוליג בעשרות אחוזים, הודיעה היום (ראשון) הקבוצה כי מחירי המנויים לעונת המשחקים 2008 לא יעלו, ויוותרו זהים למחירים שנגבו בקיץ האחרון.

"לאחר שיקול דעת החלטנו שלא להעלות את מחיר המנוי, זאת על מנת לתת לכם האוהדים את ההרגשה כי קשובים אנו לרחשי לבכם", כתב יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, במכתב לכלל ציבור המנויים. "נקווה כי הקיץ הקרוב יהיה קיץ שקט, ללא אירועים כגון מלחמת לבנון השנייה, דבר שיאפשר לנו להכין קבוצה יותר חזקה לעונה הבאה, ומבטיחים אנו לכם נאמנה כי נעשה הכל לבצע זאת".

"ממוקדים אנו במשחקי הליגה הישראלית, כאשר העונה האירופאית מאחורינו, וזאת לאחר שנמנינו על שמונה הקבוצות הגדולות ביורוליג", הוסיף מזרחי במכתבו. "משחקי ההצלבה זימנו לנו כיריבה את אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, קבוצה בעלת שיעור קומה תרתי משמע, אשר גברה עלינו במשחק שלישי ומכריע, הרבה בזכות הביתיות שהוקנתה לה מעצם היותה במקום הראשון בבית בו שיחקה... אזכיר כי חרף העובדה שלא הגענו השנה לפיינל פור באתונה, זכינו בגאווה לא מעטה מהעובדה ששחקנים ששיפרו משמעותית את יכולתם בשנים בהן שיחקנו בקבוצתנו, כגון שאראס, אנתוני פארקר ובאסטון, זכו להגיע ולשחק בקבוצות הנמנות על הליגה הטובה בעולם, ה-NBA, ואנו מצידנו המשכנו לטפח כישרונות ישראליים כגון יותם הלפרין וליאור אליהו".

מכירת המנויים תחל ביום רביעי הקרוב (25.4), כאשר בעלי מנויים שיחדשו את המנוי עד ל-29.6 יזכו להנחה מיוחדת בת כעשרה אחוזים בעת חידושו.

גמר היורוליג בערוץ 1, גם בלי מכבי

למרות שמכבי תל אביב תיעדר מגמר היורוליג לראשונה מאז 2003, אוהדי הכדורסל האירופי בארץ יוכלו בכל זאת לצפות בשידור הישיר של משחק הגמר. הערוץ הראשון הודיע כי ישדר בשידור ישיר את משחק הגמר, שיתקיים ביום ראשון 6.5.07 בשעה 21:30.

לאחר מגעים שהתקיימו במהלך השבוע שעבר, החליטו בהנהלת היורוליג להיעתר לבקשתו של ששי אפרתי, מנהל מחלקת הספורט בערוץ 1, ולהעניק את זכויות השידור למשחק לערוץ הראשון ללא תמורה כספית, ולוותר על שידור המשחק תמורת תשלום, באחד מערוצי הספורט בארץ. כזכור, ההסכם בין רשות השידור לבין הנהלת היורוליג לעונת 2006-2007 כלל רק את שידורי משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג.

ששי אפרתי, מנהל מחלקת הספורט: "ברצוני להביע סיפוק רב על כך שניתנה לנו ההזדמנות לנעול את עונת השידורים ביורוליג עם משחק הגמר, למרות העובדה שמכבי ת"א לא תשתתף השנה במשחקי הפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully