וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס אושפז בגלל זיהום בקרסול

לי בוץ

22.4.2007 / 13:22

קפטן הפועל ת"א מקבל טיפול אנטיביוטי שאמור לחולל שיפור במצבו. מוני הראל: "כל עוד יש משימות לעונה הנוכחית, לא יתקבלו החלטות לעונה הבאה"

קפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, פשוט לא מצליח להתגבר על החתך מעל הקרסול, ממנו הוא סובל מאז המשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון.

אמש (שבת) לאחר הנצחון על הפועל מרמורק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, התאשפז אבוקסיס בבית החולים בעקבות זיהום ממנו הוא סובל באזור החתך. כזכור, בעקבות אותו זיהום נעדר הקפטן משני האימונים שקדמו למשחק במרמורק ומהמשחק עצמו.

ביום שישי בבוקר, לאחר שנטש את האימון ערב קודם לכן, טופל הקפטן על ידי הצוות הרפואי של המועדון, שניסה להוציא את המוגלה מרגלו. לאחר שהטיפול לא צלח והשחקן המשיך להתלונן על כאבים עזים, הוא התאשפז בתיאום עם הצוות המקצועי והרפואי של המועדון.

לאחר בדיקות שעבר הבוקר (ראשון) על ידי רופא מומחה, הוחלט כי הטיפול בפציעה יהיה על ידי נטילת תרופה אנטביוטית חזקה, אך במידה ולא יחול שינוי במצבו של אבוקסיס הוא צפוי להישאר בבית החולים ביומיים הקרובים.

במועדון ממשיכים להכחיש כי התקבלו אי אילו החלטות לגבי העונה הבאה ויו"ר קבוצת הניהול של הפועל ת"א, מוני הראל, ביקש להבהיר הבוקר כי "כל עוד לקבוצה יש משימות לעונה הנוכחית, לא יתנהל משא ומתן ולא יתקבלו החלטות בכל הנוגע לזהות המאמן וסגל השחקנים לקראת העונה הבאה".

בשעות הצהריים התאמנה הקבוצה, כשהשחקנים שפתחו בהרכב אתמול ערכו אימון שחרור. יגאל אנטבי, שנעדר מהמשחק בעקבות מחלה, ערך אימון חלקי, בעוד שלוסיאנו דה ברונו וטל חן הפצועים לא התאמנו כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully