וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קאנטונה מגיע לנתניה

ג'קי כהן

22.4.2007 / 12:22

כוכב מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת לשעבר ישתתף בטורניר כדורגל חופים בעיר. המשחקים ייערכו באיצטדיון החדש בחוף פולג

בתחילת חודש יוני ייחנך בחוף פולג האצטדיון החדש לכדורגל חופים. הליגה הישראלית תתחיל שבוע מאוחר יותר. הדובדבן שבקצפת: אריק קאנטונה, מאמן-שחקן נבחרת צרפת, יגיע לטורניר ב"עיר הצרפתים".

נבחרת אנגליה תחנוך את האצטדיון החדש לכדורגל חופים שיוקם בקיץ בחוף פולג בנתניה, במשחק ידידות מול הנבחרת הישראלית החדשה. המשחק יתקיים בתחילת חודש יוני (1.6.07), ולפניו יתקיים משחק בין סלבריטאים על מנת לעודד את ההפנינג בחוף. שבוע לאחר מכן (8.6) תיפתח באופן רשמי הליגה הישראלית לכדורגל חופים. קבוצות הליגה הישראלית יורכבו משחקני עבר ששיחקו בליגת העל, חלקם אף בנבחרות ישראל השונות (בני קוזשווילי למשל) וממאמנים שאימנו בליגת העל, כמו ויקו חדד.

נבחרת ישראל תצא לטורניר הרשמי הבינלאומי הראשון שלה במהלך חודש יולי. בטורניק, שיתקיים באתונה, תחל הנבחרת בדרג C ותנסה לצבור ניקוד שיאפשר לה להתקדם לדרג B המאפשר השתתפות באליפות אירופה והתמודדות על אחד מארבעת הכרטיסים לאליפות העולם, שתתקיים בחוף קופוקובנה בחודש נובמבר.

הדובדבן שבקצפת צפוי להיות זה: נבחרת צרפת הבטיחה את השתתפותה הקיץ בטורניר שזכה לשם "טורניר היהלומים בנתניה". למי שלא יודע: מאמן נבחרת צרפת, שגם נמנה על סגל השחקנים, הוא אריק קאנטונה, כדורגלן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת לשעבר, ואחד מסמלי המשחק האטרקטיבי באירופה. בואו של קאנטונה לארץ צפוי לעורר עניין רב בנתניה גם מעבר לספורט, כיוון שרוב התיירים שממלאים את בתי המלון בנתניה בתקופת הקיץ הם צרפתים.

כחלק מהליך מיתוגה של נתניה כעיר ספורט, מלבד ישראל וצרפת, בטורניר ישתתפו בין ארבע לחמש נבחרות אירופיות. הזוכה בטורניר תזכה להניף את "גביע היהלומים". הטורניר היוקרתי יזכה גם לכדור מיוחד בצבעי כתום וכחול (צבעי הדגל של נתניה) שייקרא "the netanya ball" שיישא הטבעה מיוחדת ויופץ בגרסה מוגבלת. לטורניר הנתנייתי יגיע גם צוות של ארגון "BEACH SOCCER WORLD WIDE" , המסונף להתאחדות הכדורגל האירופית (FIFA) כדי לבחון את רמת האירוח ולדרג את המתקן והאווירה. נתניה, אגב, אושרה כעיר הבלעדית בה יתקיימו משחקי כדורגל חופים רשמיים, ובכלל זה גם כל משחקי הליגה הישראלית.

בעיריית נתניה מקוויים כי במידה והאירוע יתקיים לשביעות רצון הארגון, ניתן יהיה להגיש בקשה רשמית לארח את אליפות אירופה בשנת 2008. משחקי הליגה הישראלית, כמו גם הטורניר הבינלאומי, ישודרו בשידור ישיר באחת מתחנות הטלוויזיה בארץ ובאמצעות ערוץ "יורוספורט". האצטדיון שיוקם בפולג יכיל כ~600 מושבים והכניסה לכל המשחקים תהיה חופשית.

אגב, בכוונת העירייה לעשות שימוש באצטדיון גם במהלך השבוע. כך למשל צפויה להתקיים בו אליפות נתניה לחובבים בכדורגל חופים, אליפות נתניה לחובבים בכדורעף חופים, אירועי תרבות, מסיבות חוף ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully