וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבריוס דראו שוב משתולל

אסף שקד

22.4.2007 / 16:17

המומחה לפיזיות של בית"ר צרח על המעסה ניר סגן, אך בקבוצה לא מתרגשים. אבירם ברוכיאן הגיע לסיכום על חוזהו החדש עם ההנהלה

טבריוס דאראו לא נרגע. לאחר שבשבוע שעבר התעמת עם מאמן הכושר דרור שמשון, הבוקר הוא מצא קורבן חדש - המעסה ניר סגן, המכונה "טייסון". במהלך האימון ראה המעסה כי האפסנאי מאיר הרוש אוסף את החישוקים שהונחו במקום על-ידי דאראו, טייסון הציע להרוש עזרה באסיפת החישוקים והשניים ניקו את משטח האימונים. דאראו ששם לב למתרחש רק לקראת סיום המלאכה של השניים, ניגש בעצבים אל המעסה וצרח עליו "קוף טיפש, קוף טיפש. עדיין לא עשיתי את האימון, מה אתה עושה". טייסון העדיף שלא להגיב ונכנס לחדר ההלבשה על מנת לא לפתח מריבה מיותרת.

בבית"ר לא יצאו מגדרם לאחר האירוע וגורם בצוות הניהולי הבהיר היום, "הסיכויים שדאראו ישאר בעונה הבאה קטנים מאוד, לא צריך להתייחס לכל התפרצות שלו, כשהוא לא יהיה כאן הכל יהיה רגוע". במקביל ממשיך איש השייטת משה חיון ללוות את קבוצת הנוער בכל מה שקשור לכושר הגופני כשבשבועיים האחרונים החל לעבוד מול דרור שמשון לגבי ההכנות לעונה הבאה.

ברוכיאן ירוויח 120 אלף דולר לעונה

לאחר כחודשיים בהם התנהל מו"מ בין אבירם ברוכיאן לבין ההנהלה החדשה של בית"ר ירושלים, בסוף השבוע האחרון הגיעו הצדדים לסיכום ולאחר יום העצמאות צפוי קשר הנבחרת האולימפית לחתום באופן רשמי על החוזה. על פי הסיכום בין הצדדים, ישתכר השחקן כ-120 אלף דולר לעונה, כשאורך החוזה יהיה לשלוש עונות. בין היתר הועבר מסר לשחקן כי הוא שחקן חשוב ושבקבוצה בונים עליו לעונות הבאות.

היום (ראשון) בבוקר חזרה הקבוצה להתאמן לאחר יומיים חופשיים. בבית"ר מרגישים את ריח האליפות והשחקנים עצמם החליטו לרכז את כל הכוחות לקראת המשחקים האחרונים שנותרו עד לסיום העונה. במקביל מתחילות ההכנות לעונה הבאה, כשהיום בצהריים יחזור יואב שטראוס מאוסטריה, שם בחן מספר מקומות למחנה האימונים השני שתקיים הקבוצה לקראת חודש יולי. המנכ"ל צפוי לשבת עם הצוות המקצועי ולהעביר להם את הרשמים מהמקומות בהם ביקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully