וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נשאר במכבי פ"ת, וזה סופי"

22.4.2007 / 11:46

גיא לוזון מכחיש את הדיבורים על גישושים מצד הפועל ת"א ("הם לא פנו אליי") וטוען שהוא לא הולך לשום מקום. עימות בינו לבין רוזנטל באימון

שעות ספורות לאחר הניצחון על הפועל הרצליה (0:1) וההעפלה לרבע גמר הגביע, מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, הודיע להנהלה שאין בכוונתו לעזוב את הקבוצה בתום העונה. ביום שישי אמר היו"ר, משה זוארץ, לשחקנים: "גיא החליט להישאר בעונה הבאה, הוא לא עוזב לשום מקום". לוזון אישר את הדברים ואמר הבוקר לוואלה! ספורט: "החלטתי להישאר, כל הסיפור הזה עם הפועל תל אביב חצה את כל הגבולות. הם לא פנו אליי. בעונה הבאה אני נשאר בקבוצה, וזה סופי". יחד עם זאת, גורם בקבוצה אמר: "למיטב ידיעתי, עמוס (לוזון) מנהל לו את הענינים מול הפועל, אבל כמו שזה נראה עכשיו, גיא נשאר".

חלוץ הקבוצה, סבסטיאן רוזנטל, צפוי לעזוב את מכבי פתח תקוה בתום העונה, כך אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. לטענת גורמים בקבוצה, השחקן לא נשאר לאסיפת הקבוצה שהתקיימה ביום שישי. רוזנטל טוען שהדבר נוצר בגלל אי הבנה, אבל המאמן, גיא לוזון, לא ויתר ולא כלל אותו בסגל לקראת משחק הגביע מול הפועל הרצליה.

בלי קשר, רוזנטל שסבל מפציעה חוזרת במהלך העונה לא הרשים את לוזון. לרוזנטל חוזה עד תום העונה, אבל בניגוד להצהרות של הלוזונים במהלך מועד ההעברות, חוזהו לא יוארך והוא יעזוב. "הוא יעזוב בתום העונה", אמרו בקבוצה.

שחקנים בקבוצה העידו כי הקשר מחוף השנהב, מוחמד דיאלו, נראה כעוס בעקבות מעמדו בקבוצה. כפי שפורסם, המאמן גיא לוזון שוקל שלא לאפשר לו לפתוח בהרכב עד תום העונה. ספק רב אם הקשר יזכה לדקות מעטות כמחליף. בינתיים, דיאלו לא מבוקש על ידי קבוצה אחרת בליגת העל ולכן הוא צפוי לעזוב את הארץ.

הקשר לירן כהן רוצה להישאר בקבוצה, אבל הלוזונים יחכו לתום העונה, על מנת לברר עם הוועדה למעמד השחקן מה גובהם של דמי ההשבחה המגיעים למכבי תל אביב. המגן קובי גנון עדיין שוקל ברצינות את ההצעה שקיבל מהליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully