וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט שומרת על הבית

22.4.2007 / 10:51

הרד ווינגס ניצחו את קלגארי 1:5 ועלו ליתרון 2:3 בסדרה. טורקו שמר על רשת נקיה, דאלאס גברה על ונקובר 0:2 וכפתה משחק שישי

שני משחקים שוחקו הלילה (בין שבת לראשון) בפלייאוף ה-NHL, כשדטרויט עשתה צעד חשוב לקראת השלב הבא בפלייאוף עם ניצחון 1:5 על קלגארי. מרטי טורקו שמר על רשת נקיה במשחק השני ברציפות, דאלאס ניצחה את ונקובר 0:2 והשוותה את הסדרה ל-3:3.

הערב (20:00) ייערך המשחק השישי בסדרה בין ניו ג'רזי לטמפה ביי (2:3 לדווילס) וב-4:00 לפנות בוקר תארח קלגארי את דטרויט.

דטרויט - קלגארי 1:5 (2:3 לרד ווינגס בסדרה)

אחרי 11 דקות משחק בשליש השני כבר היה ברור שקלגארי לא תחזור לקנדה עם האפשרות להכריע את הסדרה לטובתה בביתה, כשהיא נכשלת דווקא בעדיפות מספרית על המשטח. דניאל קלירי וכריס צ'ליוס הבקיעו כשדטרויט בחסר שחקן (שורט האנד) והנריק זאטרברג כבש בפאוור פליי, כדי להעניק לרד ווינגס יתרון 0:3. זאטרברג ופאבל דאטסיוק הבקיעו שוב בפאוור פליי בשליש האחרון, כשבתווך כובש אנדריי זוזין בשורט האנד לפליימס. השער של קלירי נכבש בפנדל, הראשון המוצלח של דטרויט אי פעם בפלייאוף.

אבל לא זו הייתה גולת הכותרת במשחק, אלא חבטה של שוער המשנה של הפליימס, ג'יימי מקלינן, ביוהאן פרנזן מדטרויט. "זה לא משהו שקשור בכלל להוקי", אמר פרנזן, שהעיד שיותר משכאבה לו המכה, היה מופתע. מקלינן עומד לחטוף השעיה ארוכה, מאחר שהוא צפוי להיות מורשע על ידי ועדת המשמעת של הליגה בניסיון מכוון לפצוע שחקן. בחודש שעבר ספג כריס סיימון מהאיילנדרס עונש של 25 משחקים בחוץ על עבירה דומה.

ג'רום איגינלה מקלגארי "הסביר" את המשחק האלים: "אנחנו לא הולכים לשום מקום ונמשיך להלחם. אני אוהב את העובדה שזה נערך יום אחרי יום".

דאלאס - ונקובר 0:2 (3:3 בסדרה)

מה שנראה נכון ללפני שני משחקים כסדרה גמורה קיבל תפנית, עליה אחראי מרטי טורקו. השוער של דאלאס רשם שאט אאוט שני ברציפות, ועם 21 עצירות זיכה את הסטארס בניצחון נוסף. "בקרוב מאוד נדע אם המומנטום הזה עוזר לנו", אמר טורקו. רוברטו לואונגו מנע 28 הזדמנויות מהצד השני, אבל כשטורקו נראה כך הוא לא יכול לנצח. "הם היו הקבוצה הרעבה יותר והגיע להם לנצח", אמר לואונגו.

מייק מודאנו הבקיע בפאוור פליי שלוש דקות מהפתיחה וג'ף הלפרן כבש 13 דקות לסיום. "היינו צריכים להישאר רגועים, וכשזה קרה גם חזרנו מהפיגור בסדרה", אמר מודאנו. ברנדן מורו סיכם: "מרטי היה ענק והשער של מו בא לנו בזמן".

המשחק השביעי בסדרה יתקיים ב-4 לפנות בוקר יום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully