וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן: "אני עוזב את קרית שמונה, במכבי פ"ת מציעים לי יותר"

עדי פרג', חדשות הגליל

22.4.2007 / 10:56

אילייה יבוריאן מסביר למה הוא ישחק בעונה הבאה בפ"ת (או סכנין, או הפועל ת"א), ומותח ביקורת על קרית שמונה: "עלינו בגלל חולשת היריבות"

אילייה יבוריאן, חלוצה הארמני של הפועל קריית שמונה, מצהיר בראיון לחדשות הגליל כי הוא יעזוב את קבוצתו של איזי שירצקי בעונה הבאה, ולא ישחק איתה בליגת העל. "כמו שזה נראה כרגע, אני לא נשאר בקריית שמונה", הוא אומר. "אחרי המשחק מול נצרת עילית שוחחתי עם איזי שירצקי והודעתי לו שאני כנראה אשחק בקבוצה אחרת בעונה הבאה".

שירצקי מציג זאת כניסיון שלך להשיג הצעה משופרת ממנו.

"לא. זה ממש לא נכון. איזי מציע לי מאה אלף דולר ואילו בפתח תקווה הציעו לי מאה חמישים אלף. אני אומר לך את האמת ואמרתי את אותו הדבר גם לאיזי, אבל הוא לא מוכן לשלם לי יותר ממאה אלף דולר. אם אעזוב זה רק בגלל הכסף".

עוזב לאן?

"אני עדיין לא יודע. אולי מכבי פתח תקווה, אולי סכנין אולי הפועל תל אביב ואולי אני אחזור לארצי, שם יש לי כמה הצעות ואת כולן אצטרך לשקול".

יכול להיות שאתה מתגעגע גם לעיר הגדולה? לקהל הגדול?

"לא, לא. תראה איך אני חי כאן. יותר טוב מכל מקום אחר. זה מקום יפה ושקט מאוד. יש לי דירה חדשה וגדולה ותנאים מצוינים, אבל הגעתי לכאן כדי להרוויח כסף. אני דואג קודם כל לעצמי, כי תהיה בטוח שאף אחד אחר לא דואג לי. מה זה ייתן לי אם אני אהיה נחמד ואגיד שכסף זה לא הכל? אני חייב לדאוג לפרנסה שלי לפני הכל".

אומרים שקריית שמונה עולה השנה ליגה רק בגלל שכל השאר גרועות יותר. מה דעתך?

"היכולת שלנו היא לא גדולה, אבל יש בליגה הלאומית המון פיזיות ולחימה. אני מסכים שאנחנו לא קבוצה כל כך טובה השנה וזה שהקבוצות שמתחרות איתנו נראות כמו שהם נראות, זו בעיקר הסיבה לכך שאנחנו עולים ליגה".

קריית שמונה יכולה לשרוד בליגת העל?

"כן, למה לא? ברור שהיא צריכה להתחזק ולהתחזק מאוד. קריית שמונה חייבת להחליף לפחות 12 שחקנים, שזה כמעט חצי מהסגל, אבל זו האמת. שמעתי שרוצים להחליף בעונה הבאה לפחות שבעה שחקנים, אבל זה לא יספיק כלל. תראה מה קרה לנו השנה, אם חלוץ אחד היה חסר היינו בבעיה קשה. אם שניים היו חסרים הקבוצה הייתה גמורה".

למה לא ראינו תצוגות גדולות מקריית שמונה העונה?

"זה נכון, אבל זה לא בגלל שלא משחקים כאן כדורגל, אלא בגלל שלא מבינים כדורגל. לא מבינים איך למסור דאבל פס נכון, או איך לשמור על הכדור. פשוט יש כאן מי שלא מבין את הבסיס של הכדורגל ורן בן שמעון מבין את זה. רן מאמן מאוד חכם והוא הבין את מצב הקבוצה, לכן הוא גם מבקש מהשחקנים למסור כמה שיותר כדורים אל החלוצים, שזה בדרך כלל אני ופטי נימבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully