וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט הולך להוליווד

22.4.2007 / 10:30

המנהל הטכני של פורטסמות יצא לקליפורניה מטעם צ’לסי, כדי לנסות לשכנע את יורגן קלינסמן לחתום באלופת אנגליה במקומו של מוריניו

למרות העובדה שצ'לסי כבר אוחזת בתואר אחד העונה (גביע הליגה) והיא נמצאת בעמדת זינוק לא רעה להשיג שלושה תארים נוספים - אליפות, גביע וליגת האלופות, החיפושים בסטמפורד ברידג' אחרי מחליף למנג'ר ז'וזה מוריניו נמשכים במלוא המרץ. יחסיו הרעועים של הפורטוגלי עם הבוס, רומן אברמוביץ', יביאו ככל הנראה לסיום עבודתו בקיץ הקרוב, וזה כבר מזמן לא סוד שהיורש המועדף על ראשי המועדון הוא מאמן נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון, יורגן קלינסמן. אבל קלינסמן מצידו סירב עד כה להצעה המפתה, והעדיף להישאר עם משפחתו בלוס אנג'לס.

כעת עברו בצ'לסי לשלב הבא בנסיון להחתים את המאמן הגרמני המוכשר. ה"סאנדיי מייל" מדווח הבוקר (ראשון) כי הקבוצה שלחה נציג מטעמה לקליפורניה כדי להיפגש עם קלינסמן ולנסות לשכנע אותו להגיע ללונדון. הנציג המדובר הוא לא אחר מאשר אברהם גרנט, המנהל הטכני של פורטסמות והמועמד על פי רבים לתפקיד בצוות המקצועי של צ'לסי בעונה הבאה. תוצאות הפגישה עדיין לא ידועות, וכעת ניתן לחכות ולראות אם כל מה שקלינסמן היה צריך הוא כמה מילות שכנוע מהמאמן הישראלי.

כלי התקשורת ברוסיה מפרסמים היום כי בהסתמך על כתב העת "פיפל", כי במידה וז'וזה מוריניו ירצה להמשיך גם בעונה הבאה כמאמן צ'לסי, הוא יצטרך לעמוד בארבעה תנאים שצפוי להציב בפניו הבעלים רומן אברמוביץ'. על פי הידיעה, בקרוב צפויה הפגישה בין השניים, במהלכה יציג הבעלים את התנאים כשהראשון והבולט ביניהם, הוא לעבוד בשיתוף פעולה מקצועי הדוק עם פרנק ארנסן ואברהם גרנט, שצפוי להתמנות בקיץ לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון.

התנאים הנוספים שיציג הם להופיע פחות על דפי העיתונים, לא לבקר את הנהלת המועדון או מדיניותו, ולהתחיל להציג כדורגל מהנה. על פי אותה ידיעה, במידה ומוריניו יסרב לאותם תנאים עשוי אברמוביץ' לפטר את המאמן הפורטוגלי.

ה"סאנדיי מייל" אף דיווח כי בימים הקרובים יגיע סוכן השחקנים דייויד אבו לפגישת בירור עם ראשי ההתאחדות האנגלית לכדורגל ועם חברת החקירות של הלורד סטיבנס, קווסט, שם הוא צפוי לשטוח את גרסתו המלאה לאי הסדרים בהנהלת בולטון בנוגע להתחמתם של טל בן חיים ובלסינג קאקו במועדון.

מכת פציעות בתיאטרון החלומות

דווקא כשהעונה מגיעה לישורת הסופית שלה, פקדה את מנצ'סטר יונייטד מכת פציעות חמורה. לרשימת הפצועים שכבר כללה את גארי נוויל, נמניה וידיץ', פארק ג'י סונג ולואיס סהה הצטרף אמש גם ריו פרדיננד, שנפצע במהלך המשחק מול מידלסבורו (1:1) במפשעתו, וייעדר לפחות לשבועיים. הבלם המצוין יחמיץ בוודאות את המפגש מול מילאן בליגת האלופות, והוא עשוי לחזור למשחק העונה בפרמייר ליג מול צ'לסי בתשיעי במאי.

אלכס פרגוסון כבר נשמע על סף ייאוש לאור כמות הפציעות בסגל שלו. "יש לי כרגע 12 שחקנים בלבד, כל השאר פצועים", אמר פרגי. "מדובר במשבר פציעות חמור במיוחד, ננסה לבנות איכשהו הרכב ראוי למשחק החשוב מול מילאן". פרגוסון אף ציין ששער השוויון של מארק וידוקה אתמול נבע מפציעתו של פרדיננד, שלא הצליח להשיג את החלוץ האוסטרלי בגלל הכאבים מהם סבל.

ונגר בדרך לנבחרת אנגליה?

המהומות האחרונות בארסנל והשמועות על עתידו המעורפל של ארסן ונגר כמנג'ר התותחנים הקפיצו את ראשי ההתאחדות האנגלית, שמקווים שהנסיבות יאפשרו להם להחתים את ונגר כמאמן נבחרת אנגליה. ונגר נחשב למועמד המועדף לתפקיד כבר מתחילת העשור, אבל עד כה מעמדו האיתן בארסנל לא איפשר למינוי להפוך לאופציה רלוונטית. הביקורות הקשות אותן סופג המאמן הנוכחי סטיב מקלארן לאחרונה הפכו אותו לברווז צולע, והצרפתי נראה כמנג'ר החלומות של האנגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully