וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רק במינוס שתיים

22.4.2007 / 0:45

ניצחה 1:2 את ולנסיה במשחק צמרת וצימקה את הפער מברצלונה לשתי נקודות, יום לפני שזו תשחק. סוסיאדד-אתלטיקו מדריד 0:2

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. ריאל מדריד סוגרת את הפער של ברצלונה והיום כבר הורידה אותו לשתי נקודות, יום לפני שברצלונה תפגוש את ויאריאל. ריאל סוסיאדד ממשיכה בנסיונותיה המרשימים להינצל מירידה וניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד מהצמרת.

ריאל מדריד - ולנסיה 1:2

סביליה מתרכזת בגביעים, קצת מגמגמת ומאבדת נקודות במקומות לא הכרחיים והערב ריאל מדריד עקפה אותה לפחות עד מחר, אחרי ניצחון בקרב צמרת מרתק. רוד ואן ניסטלרוי כבש ראשון בדקה ה-18, אחרי בעיטת וולה יפה מזווית קשה. ולנסיה לא ויתרה והייתה לא פחות טובה. בדקה ה-52 הגיע השוויון. חואקין פרץ מצד ימין עד הרחבה, העביר כדור רוחב ומוריינטס כבש מקרוב. 13 דקות מאוחר יותר נעמד הקהל בסנטיאגו ברנבאו על רגליו לקבלת דייויד בקהאם המחליף, שחזר מפציעה. 7 דקות מאוחר יותר האנגלי החזיר להם בגדול, עם בישול בבעיטה חופשית לשער נגיחה של סרחיו ראמוס.

ולנסיה הגיעה פעם נוספת העונה לבאר, אבל לא שתתה ממנה. ניצחון היה מוריד את הפער שלה מברצלונה ל-3 נקודות, אבל ריאל הייתה זו שלקחה את הצ'אנס. העונה של הקבוצה הנהדרת של קיקה סנצ'ז פלורס מלאה בכמעטים, אבל כאלו הן העונות הראשונות של קבוצות גדולות.

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 0:2

לפני כחודשיים סוסיאדד הייתה שקועה עמוק בתחתית ולא נראה היה שיש לה כל סיכוי לשרוד. אבל הקבוצה מסן סבסטיאן ניצחה בארבעה מתוך שישה המשחקים האחרונים שלה והתקרבה לחוף מבטחים. אתלטיקו מצד שני, הייתה יכולה להשתוות בנקודותיה לוולנסיה עד שזו תשחק, אבל הפסידה.

דרקו קובאצ'ביץ' (7) וסאביו (85) כבשו לבאסקים המתאוששים, שלפני השלמת המחזור קרובים 3 נקודות בלבד למקום ממנו לא יורדים. פטר לוסאן הורחק ממדי הקולצ'יונרוס בדקה ה-70 אחרי שמחה על שריקה של השופט ואלר הפך למורחק השני של הקבוצה אחרי צהוב שני בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully