וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "השחקנים מתרגלים פנדלים אחרי כל אימון"

21.4.2007 / 20:38

שחקני כפ"ס המומים בעקבות ההדחה מהגביע: "לא תרגלנו מספיק פנדלים. העונה - כשלון". הבעלים מביע אמון באוחנה: "מה הוא אשם?"

לאחר ההפסד הערב להפועל רמת גן בפנדלים וההדחה מגביע המדינה, נכנסו שחקני הפועל כפר סבא לחדר ההלבשה ולא החליפו מילה. גם המאמן, אלי אוחנה, בחר שלא לדבר עם השחקנים לאחר ההפסד. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "אין לנו מצב רוח לדבר, הלכה העונה", אמרו. אחד השחקנים הוסיף: "ביזינו את עצמנו מול קבוצה מהליגה הארצית. אחרי שהפסדנו את גביע הטוטו, הלך גביע המדינה ואין לנו סיכוי להגיע לאירופה. אם זה כישלון? כן, זה כישלון. ציפינו להגיע רחוק יותר בגביע ובליגה". על רוב השחקנים, אגב, נאסר להתראיין.

"זה היה הפסד אכזרי", אמר הבעלים, אלי טביב. "לגביע המדינה יש חוקים, עובדה שגם הפועל תל אביב התקשתה במרמורק ומכבי תל אביב מול סכנין. השחקנים של הפועל רמת גן שיחקו בכדי להגיע לפנדלים, ושם לא השכלנו להבקיע והפסדנו. מה שהיה בעוכרנו, ואני לא מתרץ, הוא שכמה שחקנים חסרו לנו היום, לפחות ארבעה. בכל מקרה, אין ויכוח, היינו צריכים לנצח גם עם הסגל הזה".

שחקנים בקבוצה טענו לאחר המשחק שבקבוצה לא האמינו שיגיעו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. "לא חשבנו שנגיע למצב כזה, אף אחד לא חשב לתרגל בעיטות פנדלים. אולי לא תרגלנו מספיק", אמר אחד השחקנים. טביב אמר על כך: "יש פנדליסטים שכל השבוע מתרגלים בעיטות ומחמיצים בסוף. השחקנים מתרגלים פנדלים בסוף כל אימון".

הקהל שרק בוז לקבוצה.

"טבעי שהאוהדים שרקו בוז, זכותם לנהוג כך אחרי תצוגה כזאת. הם היו מאוכזבים ואני מבין אותם".

אלי אוחנה יאמן את הפועל כפר סבא בעונה הבאה?

"יש לנו מאמן טוב שעושה עבודה טובה. אי אפשר להאשים אותו, אני מזכיר לך שהוא לא שיחק, אז מה הוא אשם? אין לי ספק, אוחנה ממשיך בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully