וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע לעיר הזאת תואר"

לי בוץ

21.4.2007 / 21:25

מאיר כהן מאושר אחרי ה-1:2 של סכנין על מכבי ת"א, ואלישע לוי הוסיף: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה". נמני: "אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

משחק הגביע בין בני סכנין למכבי ת"א הערב (שבת) אמור היה להיות חגיגה גדולה, אבל לפחות ביציעים הבלאגן חגג.

המחצית השנייה של המשחק נפתחה עם רימוני עשן של האוהדים האורחים. לאחר זריקתם התחילו אוהדי סכנין להתפרע, העיפו חפצים ובקבוקים לעבר אוהדי הצהובים ביציע שלידם והשוטרים עלו ליציע להרגיע את הרוחות. אוהדי מכבי זרקו את הבקבוקים שנזרקו לעברם חזרה ליציע של אוהדי סכנין, אך פגעו בטעות בספסל של קבוצתם.

מספר שוטרים עלו ליציע של האוהדים, במקום התפתחה מהומה, וכתוצאה מכך פונו שישה אוהדים לבית החולים, אחד מהם עם חשש לשבר ברגלו כתוצאה מאלימות של השוטרים. 12 אוהדי מכבי נעצרו. ראשי האולטראס של מכבי זעמו על התקרית: "מפחיד מה שהיה פה, תוך שנייה כל היס"מ ומג"ב הרביצו לכל מי שהיה לידם. כנראה שיותר קל להרביץ לאוהדים יהודים מאשר להסתבך עם אוהדי מהמגזר. מדובר בעוד פרק שמוכיח שהמשטרה היא גוף בזיוני שלא שומר על אזרחי מדינת ישראל".

הקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות מופע העשן והפירוטכניקה של אוהדיה. אוהד אחד של סכנין נעצר לפני המשחק בחשד לתקיפת שוטר.

בנוסף, אוהדי מכבי טענו שכ-150 מהם הגיעו עם כרטיסים ולא הורשו להיכנס ליציע בגלל אי הבנה שקרתה בכניסה. בסופו של דבר התערב איש צוות מהמועדון ודאג להכניס את האוהדים, לטענת גורמים במכבי ללא כרטיסים.

נמני: "כנראה שלא מגיע לנו להמשיך בגביע"

בסיום המשחק פרצו אלפי אוהדי בני סכנין לכר הדשא והניפו את שחקניהם, המאמן וההנהלה. חבל רק שאוהדי סכנין החלו להתגרות באוהדי מכבי ת"א כשרצו לעברם. האוהדים גם החלו להשחית את קורות השער והרשתות. אמנם הקבוצה ראויה לליגת העל, אבל ההתנהגות, ממש לא.

מאמן בני סכנין אלישע לוי: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. שיחקנו כדורגל טוב מהרגע הראשון עד הסוף. הגיע לנו לנצח. לא פחדתי להיות התקפי מול מכבי. הדרך הכי טובה זה להחזיק בכדור".

באסם גנאים: "לא התרגשנו. ידענו שיהיה קשה נגד קבוצה עם הרבה ניסיון. מילה טובה מגיעה למאמן הכושר, שעושה עבודה מצוינת ובזכות הכושר עשינו את זה".

אוהד קדוסי, ששוב כבש מול קבוצה מליגת העל, היה מאושר: "התרגלתי לאהבה ואני שמח לקבל אותה בכל פעם מחדש. הראנו לכולם שאנחנו קבוצה טובה. שיחקנו טוב יותר ממכבי. אני לא רוצה לדבר על עצמי, אלא שומר זאת לאחרים".

השוער והקפטן מאיר כהן: "אני שמח שאני נותן עונה גדולה. האמנתי מהתחלה שאפשר לעשות את זה כי אנחנו קבוצה מצוינת. אני מקווה שנקבל הגרלה יותר טובה בפעם הבאה. אין לי תואר, עליתי ליגות וירדתי, אבל תואר אין לי. אני חולם להניף גביע".

אבי נמני, הקפטן בצד המפסיד: "אם לא ניצחנו היום, כנראה שזה לא מגיע לנו להמשיך בגביע. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו עם כל הכאב. נשארו לנו עוד חמישה משחקים עד סוף העונה ואנחנו צריכים לתת בהם את המקסימום בשביל שהעונה הזאת, שהיתה עד היום כל כך טובה, תיגמר עם טעם מתוק בפה, וגם כדי שנוכל לשמור על המקום שלנו באירופה".

טברטקו קאלה: "הגענו למעט מצבים ולא הבקענו. אנחנו יודעים שבכדורגל אם אתה לא מבקיע אתה מקבל. הגול הראשון של סכנין היה מקרי, את השער השני אני אפילו לא יכול להסביר. הגענו למשחק כשידענו שמדובר בקבוצה טובה, למדנו איך הם משחקים. להסביר למה הפסדנו אני לא יכול".

לוני הרציקוביץ': "אני מאוד מאוכזב, איך אפשר לא להיות מאוכזב. צריך לנצח משחקים כאלה. יש לנו קבוצה שצריכה לנצח משחקים כאלה. ראינו כאן חבורה לוחמת של סכנין, אני מוריד בפניהם את הכובע ומברך אותם על הניצחון. מצד שני אין שום סיבה שנגיע לכך, היו לנו אינסוף הזדמנויות לנצח את המשחק".

על האבוקות שנזרקו על ידי אוהדי הקבוצה אמר לוני: "אני מצר על הקטע הזה, אני לא יודע בדיוק מה קרה ביציע, ראיתי בעיקר עשן. מדובר באנשים 'טובים'. כל פעם מדברים איתם, מבקשים מהם שלא יעשו את הדברים האלה, אחרי שסידרנו להם כניסה לאצטדיון ככה הם מודים לנו. אני נגד הדבר הזה. האנשים האלו שזרקו אבוקות באו להזיק, אני לא יודע למה. בתחילת המשחק ראינו כדורגל בסדר גמור, כל מה שהיה צריך זה לשים שני גולים ולגמור את המשחק. הבעיה שלנו היתה שהכל היה 'כמעט', וככה לא מנצחים. בכדורגל צריך להכניס את הכדור לתוך השער, ולא רק כמעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully