וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך עוד גביע

21.4.2007 / 20:52

כפ"ס הודחה ב-1/8 (3:2 בפנדלים, 1:1 בהארכה) על ידי הפועל ר"ג והפסידה גביע שני תוך 4 ימים. גם מכבי פ”ת, אשדוד ואשקלון ברבע

מחזור שמינית גמר גביע המדינה נערך היום (שבת) והוא סיפק לנו הפתעה גדולה. הסינדרלה משנת 2003, הפועל רמת גן, שזכתה אז בגביע, וקרובה מאוד לליגה הלאומית, התרכזה בגביע ועשתה סנסציה, כשהדיחה את הפועל כפר סבא, שמאבדת גביע שני תוך ארבעה ימים אחרי דו קרב פנדלים (2:3 לר"ג, 1:1 בהארכה).

אמש (שישי), העפילה הפועל חיפה לרבע הגמר לאחר שגברה על הפועל עכו 1:2 בקרית אליעזר. והיום (שבת) הפועל אשקלון הצטרפה לנציגה הראשונה מהלאומית, לאחר שגברה על הקבוצה מהארצית, השקמה/רמת חן, 0:2 בחוץ.

הפועל נצרת עילית, שנאבקת על חייה בלאומית, לא הצליחה לחבור לחיפה ואשקלון, אחרי שנוצחה על ידי מ.ס. אשדוד בבית 1:0. הקבוצה של חזן בין שמונה הגדולות.

מכבי פתח תקוה לא מעדה נגד הפועל הרצליה ונקמה את נקמתה של יריבתה העירונית, הפועל, שהודחה על ידי ההרצליאנים בשלב הקודם. הקבוצה של גיא לוזון ברבע הגמר אחרי 0:1.

הפועל כפ"ס-הפועל ר"ג (3:2 בפנדלים, 1:1 בהארכה)

סנסציה. הפועל רמת גן, שקרובה מאוד להבטחת העלייה לליגה הלאומית, הוכיחה היום שהיא שווה הרבה יותר גם מהליגה השנייה. הקבוצה של יובל נעים העפילה לרבע גמר גביע המדינה והדיחה את הפועל כפר סבא.

כזכור, רמת גן עשתה מעשה סינדרלה כשזכתה בגביע ב-2003. בסיבוב הקודם הדיחו האדומים מהמכתש את הפועל רעננה מהלאומית, והיום הם עלו עוד מדרגה. לא הרבה חשבו שבכוחה של רמת גן לעשות זאת נגד הקבוצה של אוחנה, אבל הרמת גנים, כמו גדולים, עלו ליתרון ראשון וכפו תיקו 1:1 עד הסיום. בפנדלים הם לא כשלו וניצחו 2:3.

הירוקים של אוחנה הפסידו השבוע כבר גביע אחד. זה היה ביום שלישי בגמר גביע הטוטו למכבי הרצליה. הנאיביות של החניכים של אוחנה עלתה להם במשחק ההוא לקראת הסיום. גם היום הראו שהם עדיין לא ניחנו באופי של קבוצה גדולה. הם אמנם משחקים כדורגל יפה ויצירתי ועושים עבודה טובה בליגת העל, אבל מה זה שווה כשבמאני טיים הם כושלים ובגדול? עונת הרחצה נפתחה מבחינתם.

עמית אבורמן, שהגיע לרמת גן מכפר סבא, הלם בקבוצתו לשעבר עם שער יתרון כבר בדקה השמינית, לאחר טעות חמורה בהגנה. לויטה, השוער והאצטדיון, הוכו בתדהמה. כרבע שעה לאחר השער נגח בלם כפר סבא דגלאס דה סילבה למשקוף.

בדקה ה-35 השווה שלו מנשה את התוצאה בפנדל. כדור הוגבה למרכז הרחבה של הס. יבואה בעט מספרת והכדור פגע בידו של ברזילי. בעיטת 11 למקומיים. מנשה, שסחט נקודה בשבוע שעבר נגד מכבי ת"א, שלח לרשת. לשתי הקבוצות היו עוד מספר הזדמנויות לכבוש, אך הן לא עשו זאת סויימו את 120 הדקות בתיקו 1:1.

פנדלים:

כפ"ס: אורן ניסים בעט, שי הס הדף

ר"ג: שרון ברנשטיין שלח את הכדור החוצה

כפ"ס: שלו מנשה, שכבש בפנדל במהלך המשחק, כשל מול הס

ר"ג: קובי חסן כבש את השער הראשון והעלה את קבוצתו ל-0:1

כפ"ס: הבלם אלון חלפון השווה ל-1:1

ר"ג: אלי לוי השיב את היתרון, 1:2 לר"ג

כפ"ס: גיא דיין איזן ל-2:2

ר"ג: עמית אבורמן, שכבש במשחק, הרשית, 2:3 לר"ג

כפ"ס: הבלם דגלאס דה סילבה שלח את הכדור למשקוף ופתח את החגיגות של האדומים

הרכבים:

הפועל כפר-סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, אלירן דנין, אלון חלפון, עידן שום (גיא דיין, 100), גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבו בקרי, שלו מנשה; אבי כנפו, סמואל יבואה.

הפועל רמת-גן: שי הס; רמי גלאם, אלי לוי, אסי ברזילי, שוקי סדיס; תומר אזולאי, שרון ברנשטיין, עמית אבורמן, חן מלכה, קובי חסן; אלירן אסאו (גיא שוס, 110)

נצרת עילית-אשדוד 1:0

מ.ס. אשדוד העפילה לרבע גמר גביע המדינה והצילה את העונה שלה. החניכים של חזן לא הציגו כדורגל גדול, אבל שער של עידן שריקי, שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, עשה את העבודה כדי לעלות עוד שלב. לקבוצה מעיר הנמל, שחלמה פעם על מקום באירופה דרך הליגה, נשאר להילחם רק על הגביע.

הקבוצה של ירון הוכנבוים נועלת את טבלת הלאומית וכל מה שחשוב לה זה הליגה. אין זה מפתיע שהיא לא נתנה את כל מה שיש לה, כי הישארות בליגה, חשובה בהרבה מהגביע.

יוסי ג'נאח שחקנה של נצרת עילית הפציץ את השער בדקה ה-11, אך שוער אשדוד הדף. שלוש דקות להפסקה עשה חלוץ אשדוד עידן שריקי סוף לפארסה וכבש את שער הניצחון.

מכבי פ"ת-הפועל הרצליה 0:1

הלוזונים עורכים את מסע הופעות הפרידה מהמאמן, גיא, והיום נפלה בחלקם הזדמנות פז לטפס עוד שלב בגביע כדי לשמר את הסיכוי לזכות בתואר. בסיבוב ט' זה היה קשה מאוד, כששער של עומר גולן בדקה ה-90 מנע מבוכה. היום זה גם הלך קשה. שער של דמארי בדקה ה-70 העלה את הקבוצה של לוזון עוד שלב.

הפועל הרצליה, מתחתית הליגה הארצית, שהדיחה בסיבוב הקודם את הקבוצה השנייה של פ"ת, הפועל, לא יכלה למכבי. הקבוצה של יואל בן נעים תמשיך להילחם על חייה בליגה הארצית.

המשחק התאפין עם שערוריות שיפוט שכללו שריקת פנדל וביטולו וכן הרחקת שני שחקנים. בסיום המשחק אמר מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון: "שיחקנו נגד יריבה עם המון מוטיבציה, שצופפה את המשחק. הגענו להרבה הזדמנויות. היה גם פנדל של 100 אחוז שהקוון פסל. הכי חשוב שעלינו לשלב הבא". לגבי השמועות כי בעונה הבאה הוא יאמן את הפועל ת"א אמר לוזון: "לא קיבלתי שום הצעה ממנה".

מאמן הפועל הרצליה יואל בן-נעים התרעם גם על השיפוט ואמר: "בחיים לא התלוננתי על שיפוט, אבל היום לא לחצתי לו את היד. הוא ניהל פנקסנות ועזר להם הרבה".

בדקה הרביעית שרק השופט מנשה משיח פנדל לזכות מכבי פ"ת, אך ביטל לאחר מכן. ניר סוחר, בלם הרצליה, תפס את עומר גולן ברחבה. משיח שלף צהוב לסוחר וסימן על הנקודה, אך לאחר התייעצות עם הקוון, שסימן על נבדל טרם המהלך, בוטל הפנדל. בדקה ה-55 החמיץ לירן כהן שער כשבעט מקרוב סמוך לקורה.

בדקה ה-70 כבש עומר דמארי את שער הניצחון. ארבע דקות לפני כן הורחק קשר פתח תקוה סולי צמח, אחרי שספג צהוב שני. בעת הירידה לחדר ההלבשה קילל את השופט מנשה משיח ואף אמר לו :"לך הביתה". דקה אחר כך הורחק וילי כחלון, גם בצהוב שני.

הרכבים:

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב (אורי לוזון, 21), ניצן דמארי, נאור פסר; סולי צמח (הורחק, 66), בלסינג קאקו, לירן כהן; עומר גולן, עומר דמארי, רוביל סרסור (דני פרדה, 65).

הפועל הרצליה: אסף רז; גיא כהן, ניר סוחר, אלעד יוסף, איתן בכר (הראל מלכה, 75); ווילי כחלון (הורחק, 67), ניר טואף, דודי בכר, עידן רובין (דימה פלס, 71), גיא יצחקוב (דודו בן לולו, 73); אודי כבודי.

השקמה/רמת חן-הפועל אשקלון 2:0

הקבוצה של מירו בן שמעון נלחמת על חייה בליגה הלאומית. היום היא זכתה לרגע של חסד, לאחר שגברה 0:2 על השקמה/רמת חן והעפילה לרבע גמר גביע המדינה. השקמה מהארצית, שמדורגת מקום מעל הקו האדום, תוכל כעת להתרכז כל כולה בהינצלות מירידה לליגה א'.

אשקלון, שהדיחה בסיבוב ט' את הפועל באר שבע בקרב הדרומיות, עלתה ליתרון משער של ניר נחום. חלוץ הקבוצה, שכמעט ומנע את חגיגות העלייה של סכנין בשבת שעברה, העלה את הדרומיים ליתרון בדקה ה-21. אשקלון נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-48, לאחר שמגינה הימני משה בן סעדון הורחק בצהוב שני.

בדקה ה-83 עידן גורן השאיר את השקמה גם בעשרה שחקנים.
הקבוצה של מירו בן שמעון ניצלה את זה כדי לכבוש את השני ולהבטיח את העליה. מאור זוהר כבש בדקת הסיום של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully