וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את מכבי ת"א ב-1/8 גמר הגביע

21.4.2007 / 22:31

אוהד קדוסי שוב כבש, הפעם את מכבי ת"א. וילנר הוסיף שער, סכנין ניצחו את הצהובים 1:2 אחרי הארכה ועלו לרבע גמר גביע המדינה

רבעי גמר גביע המדינה ייערכו העונה ללא שתי המוליכות הנוכחיות של ליגת העל. בית"ר ירושלים הודחה כבר בסיבוב הקודם, הערב (שבת) הגיע גם תורה של מכבי ת"א, שיצאה לאצטדיון דוחא והפסידה לבני סכנין לאחר הארכה.

הצהובים יכולים להאשים רק את עצמם. ניהול משחק רע של אלי כהן, חילופים שגויים והתעקשות על 120 דקות עם חלוץ אחד הדיחו את מכבי ת"א מהתחרות על הגביע היחיד בו יכולה הייתה לזכות. שיספרו לעצמם שיש סיכוי לאליפות, את העונה הזאת מכבי ת"א תסיים ללא תואר.

הרבה בילד אפ היה למשחק הזה. סכנין בדיוק חזרה לליגת העל אחרי שדילגה על פני הליגה השנייה בקלילות והדיחה את מכבי נתניה בשלב הקודם. למפגש הזה בשמינית הגמר התכוננות שני הצדדים כמו למשחק חשוב בליגה העליונה. בסכנין גם דיברו השבוע על הדחה אפשרית של הצהובים. "אם נעבור אותם, נזכה בגביע", אמרו שם. אז נראה מה הם שווים בהמשך.

90 הדקות הראשונות התאפיינו בהרבה מאוד רצון של המקומיים, שהגיעו לשתי הזדמנויות של לירון וילנר, אבל לא מצאו את הרשת. אבי נמני היה היחיד שניסה וסיכן מאידך. סכנין שלטה במשחק לאורך דקות ארוכות, הצהובים הלכו אחורה והסתפקו בהגנה טובה על שערם. לקראת הסיום נגמר למארחים החמצן ומכבי השתלטה על המשחק, אבל עם רועי דיין כחלוץ בודד לא הצליחה לכבוש.

ההארכה יצאה לדרך וסכנין עלתה על הדשא עם כוחות מחודשים. אחרי כמה הזדמנויות עקרות הגיעה הדקה ה-94 והשער. קדוסי ניצל טעות בהגנה הצהובה וכבש את ה-0:1. 3 דקות לסיום לירון וילנר הכפיל בעוד אחד על אחד מול קאלה. רוסו עוד צימק בדקה האחרונה של ההארכה, אבל מכבי ת"א בחוץ.

אלי כהן סופר כל העונה משחקים ללא הפסדים. במשך 20 מחזורי ליגה רצופים נאלצנו לשמוע את שדרי הקווים רצים אליו טיפה אחרי השריקה של השופט ובמקום לשאול אותו על היכולת, מזכירים לו: 16, 17, 18. העניין הוא שלא להפסיד זה גם לסיים משחקים בתיקו. היום כנראה שמישהו לא סיפר לאלי כהן שבגביע תיקו אחרי 90 דקות זה לא טוב.

מהלך המשחק

דקה 4: מרטינוביץ' עצר את קדוסי, הכדור הגיע לוילנר, שמ-8 מטרים שיחרר פצצה שטוחה שחלפה סמוך לקורה של קאלה.

דקה 18: מרדקוביץ' הוכשל 25 מטרים מהשער. נמני בעט כדור חופשי חזק מעט מעל המשקוף.

דקה 20: עומר סאני הנהדר הוציא את סכנין למתפרצת ומצא את וילנר. זה עבר משמאל לימין ובעט כדור מסובב שחלף קצת מעל המשקוף של קאלה.

דקה 39: נמני התנהל עם הכדור כ-20 מטרים מהשער של מאיר כהן ובעט כדור חזק שחלף סמוך לקורה.

דקה 77: נמני הוציא את מכבי להתקפה, מסר לרוסו ורץ לנגוח את ההרמה של הקרואטי, אבל מאיר כהן קלט.

דקה 85: רוסו פרץ לכיוון קו החוץ, הוציא כדור רוחב טוב לכיוונו של רועי דיין, אבל באסם גנאים הקדים את החלוץ, הרחיק לקרן והציל שער.

דקה 92: וילנר הקפיץ לקדוסי, אבל החלוץ הצעיר בעט ממצב נוח מעל המשקוף.

דקה 93: הפעם קדוסי, שעמד עם הגב לשער, הוריד כדור לווילנר, שבעט מ-18 מטרים חזק לידיים של קאלה.

דקה 94: גול! אוהד קדוסי ניצל חור ענק במרכז ההגנה הצהובה והמבולבלת, אסף את הכדור וכבש מול קאלה. 0:1 לסכנין.

דקה 117: גול! סכנין יצאה למתפרצת, וילנר קיבל את הכדור, התקדם ובאחד על אחד מול קאלה כבש. 0:2 לסכנין.

דקה 120: גול! רוסו הגיע ראשון לכדור אחרי קרן וכבש מקרוב. 1:2 לסכנין.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', ארז מסיקה (עמרי רון 99), משה מישאלוב (ליאור ז'אן 72), ג'ובאני רוסו, דיאן איליץ', אבי נמני, יוסי שבחון, מיליאן מרדקוביץ' (רועי דיין 78).

סכנין: מאיר כהן, חמודי בריק (בני חדד 84), ארתור בוז'יק, גבע ברקאי, באסם גנאים, עבד רבאח, חאמד גנאים (נידאל חוג'יראת 90), חיירו קולמה, עומר סאני (שי דוד 101), אוהד קדוסי, לירון וילנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully