וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלו ממכת שמש

21.4.2007 / 19:30

מכבי חיפה הזיעה משחק שלם מול יכולת שיא של שוער בני לוד שחר שמש, אבל ניצחה בסיום 1:2 וזכתה בכרטיס המיוחל לרבע הגמר

שלושה ימים אחרי קרב הענקיות של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים, פגשה האלופה היוצאת יריבה שונה לחלוטין, ולא כל כך הצליחה להסתגל לשינוי. חיפה עמלה הערב (שבת) 99 דקות כדי להכניע את הביצורים של בני לוד, בדרך לניצחון 1:2 בהארכה שהעניק לה מקום ברבע גמר גביע המדינה.

חיפה שלטה בעניינים ברוב חלקי המשחק, אבל פגשה מולה יריבה עיקשת, בראשות השוער הנהדר שחר שמש, שעצר פעם אחר פעם את החלוצים הירוקים ותסכל את רבבת הצופים שמילאו כל פינה בקרית אליעזר. השער החיפאי הראשון הגיע רק בדקה ה-99, מראשו של רוברטו קולאוטי, ושער עצמי של ירון אביחיל בדקה ה-108 הכפיל את התוצאה. שער מאוחר של אחמד סבע בדקה ה-118 רק צימק את התוצאה.

אוהדי מכבי חיפה הפנימו ככל הנראה את העובדה שהגביע הוא כל שנותר לקבוצתם העונה, ומילאו את קרית אליעזר בהמוניהם. הנהלת הקבוצה הוציאה כ-11,000 כרטיסים למכירה, וסמוך לשריקת הפתיחה כבר נחטפו כל הכרטיסים, ותורים ארוכים נוצרו ליד הקופות. גם בתוך המגרש התפתחה מהומה קטנה, כשעשרות מחזיקי כרטיס מנוי התלוננו כי מושביהם הקבועים נתפסו מבעוד מועד, והם נאלצו לנדוד למקומות חלופיים ביציעים השונים.

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, עסק לכל אורך המחצית הראשונה בצוותא עם נציגי המשטרה למצוא פתרון לבעיית הצפיפות. בעת סיום המחצית עדיין נותרו למעלה מאלף אוהדים מחוץ לאיצטדיון, לאחר שהשערים ננעלו כדי למנוע לחץ ביציעים. רק בדקה ה-50, אחרי שאחד האוהדים נפצע כתוצאה מהדוחק ופונה לבית החולים, הוחלט על פתיחת יציע נוסף שיקל על העומס.

מהלך המשחק

דקה 20 - אדורם קייסי הרים כדור מקו הרוחב לראש של שלומי ארבייטמן, שנגח מעל המשקוף.

דקה 23 - אחד סבע פרץ נהדר לתוך הרחבה, אבל ביזבז את ההזדמנות עם מסירת עקב שלא מצאה כתובת.

דקה 25 - רוברטו קולאוטי סידר לחאבייר דירסאו מצב נוח לבעיטה מקצה הרחבה, אבל שחר שמש הדף את הבעיטה של הברזילאי.

דקה 44 - דני משען שלח בעיטה חזקה משמונה עשר מטרים, אבל הכדור שרק מעל השער.

דקה 51 - ערבוביה גדולה ברחבה של בני לוד הסתיימה בבעיטה של קולאוטי מארבע מטרים, שנעצרה רק במשקוף.

דקה 55 - מוראד אבו ענזה נשלח לתוך הרחבה והגיע למצב מצוין, אבל דוידוביץ' היה במקום והדף לקרן.

דקה 67 - ליאור רפאלוב, שעלה מהספסל, קיבל הזדמנות פז לכבוש משבעה מטרים, אבל הפציץ לשמיים.

דקה 74 - בני לוד כמעט והדהימה את קרית אליעזר, אבל הנגיחה של המחליף ג'ף איה נהדפה על ידי דוידוביץ'.

דקה 83 - שלומי ארבייטמן סוף סוף הצליח למצוא את הרשת בבעיטה חזקה מזוית אלכסונית, אבל השופט אלי חכמון שרק לנבדל ופסל את השער.

דקה 98 - יניב קטן סובב בעיטה חופשית אדירה מ-20 מטרים, שמש הדף נהדר.

דקה 99 - גול! קטן הרים מאגף שמאל, רוברטו קולאוטי נגח בקשת מעל שמש ונתן לחיפה את היתרון - 0:1 לחיפה.

דקה 108 - גול! בני לוד עוד חלמה על שוויון, אבל נגיחה אומללה של ירון אביחיל לשערו הוא אחרי הרמה של קטן סגרה מבחינתה את סיפור הסינדרלה - 0:2 לחיפה.

דקה 117 - גול! דוידוביץ' קפץ לכדור גובה ותפס רק אוויר, אחד סבע ניצל את ההזדמנות כדי לנגוח לשער החשוף - 1:2 לחיפה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, אדורם קייסי; עבאס סואן (ליאור רפאלוב 56), חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (רביד גזל 105), יניב קטן, רוברטו קולאוטי (תומר חמד 114).

הרכב בני לוד: שחר שמש, אלעד גבאי, יקיר שינה, חתאם כריים, מוחמד קאבה, ירון אביחיל, דני משען (עמנואל אוביידה 85), דודי ליאני, מוראד אבו ענזה (איציק בן סולומון 94), גל גבע (ג'ף איה 59), אחמד סבע.

שמש: "ההצגה שלי לא הספיקה" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מאמן בני לוד, ערן קוליק, אמר בסיום: "במחצית השניה היו מספר מתבי הבקעה, בעיטות לא רעות אבל לא נכנסו ופספסנו את המומנטום. יש לנו קבוצה טובה, האמנתי בשחקנים שנתנו משחק לא רע בכלל. הם עשו את העבודה במאה אחוז, אני מודה להם על התצוגה הנאה. מכבי חיפה זה מועדון שתמיד רוצים להגיע אליו, אני אוהב את האגודה הזו, היא אירופאית, חוויה להיות פה. שחר שמש התקדם מאוד, גם את הגול העצמי שחקן מצויין הבקיע".

שחר שמש: "ההצגה שלי לא הספיקה, אם לקרוא לזה ככה. חטפתי שני שערים בסוף. התפקיד שלי לעצור שערים, אני לא עובד בבנק. מגיע לשחקנים שלנו כבוד על המלחמה מול חיפה. זאת הייתה חוויה אבל יש לנו עוד הרבה עבודה בליגה, אני מקווה שנתאפס מהר".

אבו סובחי, הבעלים של בני לוד: "השופט הוסיף שתי דקות, ואחרי חצי דקה כבר שרק לסיום. למה הוא צריך לתת כבוד למכבי חיפה? הוא היה צריך לסיים את ההארכה כמו שצריך כי הוא היה בסך הכל בסדר גמור לאורך כל המשחק. אנחנו יצאנו פראיירים, לא מכבי חיפה, כי היינו צריכים לגמור את המשחק בדקה ה-90 כשאוביידה החטיא".

איתמר צ'יזיק התייחס למהומה שפרצה ביציעים: "בסופו של דבר היו כ-300-400 אנשים שהיו להם כרטיסים ולא נכנסו, את הבעיה איתם פתרנו. יתר האוהדים שגרמו לבעיות הגיעו ללא כרטיסים ועוררו את המהומה. אנחנו התרענו מראש לקהל שכדאי להגיע מוקדם, והרבה אנשים הגיעו ממש לפני השריקה ויצרו לחץ. הגיעו יותר אנשים מאשר הערכנו, ואני צריך להיות שמח על כך. נפיק מכך לקחים, בסך הכל המשחק עבר בשלום. לגבי סגירת השערים, צריך לשאול את המשטרה, היא קובעת בדברים האלה".

רוני לוי: "מגיע כל הכבוד לקהל שמילא את המגרש ונתן לנו תמיכה מדהימה. אני מעריך את הסבלנות שהם גילו כלפינו. הייתי עצבני במהלך המשחק וזה טבעי, כי היה לנו המון מה להפסיד. קשה לנו השנה מול קבוצות שנחותות מאיתנו, בחצי השני הגענו להזדמנויות שלא ניצלנו. לגבי יניב קטן, כשהוא בכושר זה משפיע על כל הקבוצה. הכי חשוב שניצחנו בסופו של דבר. לא מעניין אותי נגד מי נוגרל, אני רק רוצה עכשיו להינות מההעפלה אחרי 240 דקות מעייפות בימים האחרונים".

יניב קטן: "היה קשה מאוד, משחק לא טוב שלנו. יכולת לא טובה לאורך כל דקות המשחק, צריך לדעת לנצח גם כשלא משחקים טוב. כל המחמאות לבני לוד, שהגיעו לפה ושיחקו כשווים. אנחנו פשוט לא היינו טובים, אם ניקח את הגביע לא נזכור איך עשינו את זה – העיקר שעברנו".

מהשבוע הבא עשוי אלן מסודי, שחזר לאחרונה לאימוני חיפה, לחזור גם לסגל הקבוצה במשחקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully