וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך נוסח בוסטון

21.4.2007 / 13:20

הרד סוקס הפכו פיגור גדול לניצחון 6:7 על היאנקיז במשחק הראשון ביניהן העונה. לופר ממשיך להרשים בסט. לואיס, הדסון באטלנטה

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 6:7

אלכס רודריגז ממשיך להיות על גחלים ובקצב של משהו כמו 90 הומרים העונה. א-רוד חבט לשניים נוספים והעמיד את מאזנו העונתי על 12, אבל הגיבור של המשחק היה קוקו קריספ. הקקאו הפריך זינק מעל לגדר ונפצע כשניסה לתפוס את ההומר השני של רודריגז, אבל באינינג השמיני סגר חשבון בריבית דריבית. קריספ חבל לטריפל שהכניס את הריצות המשוות הביתה, אלכס קורה נתן חבטת דרדלה שנפלה בין המגנים ובוסטון יצאה מפיגור של 6:2 באינינג השמיני לניצחון 6:7 בעוד משחק מדהים נוסח הרד סוקס והיאנקיז. ג'ייסון וריטק רשם הומר ושלושה ריביז, והיה גם הוא שותף למהפך הגדול.

קייל סניידר זכה בניצחון, אחרי שקורט שילינג הלך שבעה אינינגים, בהם ספג חמש ריצות חובה. 6.1 אינינגים משובחים לאנדי פטיט. ג'ונת'ן פפלבון לא היה זמין, ובהיעדרו עשה הידקי אוקג'ימה עבודה טובה ורשם את השמירה.

AL: סופסוף איינג'לס

לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 4:8

המלאכים היו בכושר רע מאוד, במיוחד כשולאדימיר גררו היה מושבת בחוץ. ולאד חזר, חבט להומר רביעי העונה ויחד עם אחד של מייק נאפולי, העניקו לג'ו סונדרס את הניצחון. הקטור קראסקו היה איום בבולפן, ופרנסיסקו רודריגז הוזעק מהספסל כדי לרשום שמירה חמישית העונה. הפסד למיגל באטיסטה.


בולטימור - טורונטו 4:5

הבולפן הנורא של טורונטו שוב פישל, כשקייסי ג'נסן שבר שמירה ו-ויקטור זמבראנו זימבר את המשחק עם חבטה שהרשה לניק מרקאקיס באינינג התשיעי. הבלו ג'ייז היו ביתרון 2:4, שהושג הודות להופעה טובה של איי ג'יי בארנט, עם שבעה וחמישה. 6.2 ושבעה חשמולים לדניאל קבררה, שספג ארבע ריצות בבולטימור, ניצחון לכריס ריי.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 5:4

גם במשחק הזה נרשם מהפך מ-4:2 ל-4:5, אבל זה קרה הרבה יותר מוקדם. דארין ארסטד רשם סינגל באינינג השביעי, והעניק לוייט סוקס יתרון, עליו שמר בובי ג'נקס. טדאהיטו איגוצ'י וחואן אוריבה עם הומרים לשיקגו, ברנדון אינג' עם אחד לדטרויט. ניק מאסט היה המגיש המנצח, ג'ייסון גרילי המפסיד.


טמפה ביי - קליבלנד 4:3

אחרי הסוויפ הקשה ליאנקיז, האינדיאנס ניצחו בזכות טראוויס הפנר, שחבט להומר ובאינינג התשיעי גם לסינגל המנצח. גם ג'ו בורובסקי יצא מהברוך של לפני יומיים עם אינינג חלק ושמירה. סי סי סבאתיה בקצב של סיי יאנג עם שבעה ושמונה חשמולים, אבל בניצחון זכה רוברטו הרננדז. הומר לבי ג'יי אפטון, הפסד לחואן סאלאס בטמפה ביי.


טקסס - אוקלנד 16:4

ברנדון מקארתי, מי שהיה פרוספקט מבטיח בשיקגו וייט סוקס, מתברר כאכזבה גדולה. מקארתי צלח אינינג אחד וההתחלה של השני בלבד על הגבעה בטקסס, והאייז, עם שמונה ריצות באינינג השני, שייטו לניצחון. שישה ושבעה לג'ו בלנטון בניצחון, הומרים לשאנון סטיוארט, ניק סווישר וטראוויס באק באוקלנד. באק עם שתי חבטות וחמישה ריביז.


קנזס סיטי - מינסוטה 7:11

סידני פונסון ממשיך להיות אסון לכל מקום שהשומנים שלו הולכים, ולאחר שהרשה שש ריצות ב-4.1 אינינגים של עבודה הוחלף, ורשם את ההפסד. אודאליס פרז רשם את הניצחון ודייויד ריסקי את השמירה. הומרים למארק גרודזיאלנק, מייק סוויני ורג'י סנדרס בקנזס סיטי ולמייקל קדאייר במינסוטה.

והדודג'רס בשלהם

דודג'רס - פיטסבורג 2:10

ההגשה הנוראית של פיטסבורג ממשיכה לעשות שמות, בעוד ההתקפה של הדודג'רס נראית אחלה בחלה. רנדי וולף היה חד עם שישה אינינגים ועשרה נפנופים, כשבצד השני צלח טוני ארמאס ג'וניור בסך הכל 2.2 אינינגים. אנדרה אית'ייר עם הומר, שלוש חבטות, שלוש ריצות ושתי גניבות בסיס לחואן פייר, שמתחיל להזכיר את היכולת מפלורידה.


קולורדו - סן דייגו 11:1

מה קרה לפאדרס? הקבוצה, שבדרך כלל לא מצטיינת מדי בהתקפה, החלה לחבוט מצוין. כריס יאנג הגיש שבעה וקטל שבעה ואדריאן גונזאלס השווה את שיאו עם ארבעה ריביז והומראן. שלושה אינינגים בלבד לג'וש פוג.


סינסינטי - פילדלפיה 1:2 (אחרי עשרה אינינגים)

הפעם הרדס היו טובים דווקא בהגשה. ברנדון פיליפס חבט לסינגל מנצח שהביא הביתה את חאווייר ולנטין, וסינסינטי העניקה לג'ו קוטלנגוס ניצחון ראשון בקריירה. שבעה אינינגים סולידיים וארבעה חשמולים לקייל לוהש, הפסד לטום גורדון, כשלפניו בפילדלפיה מגיש מהבולפן ברט מאיירס, הומר לסקוט האטברג מהרדס באינינג התשיעי, ששבר לגורדון את השמירה.


ניו יורק מטס - אטלנטה 7:3

האם זוהי עונת הקאמבק של טים הדסון? ככה זה נראה עד כה, כשהדסון הגיש שמונה אינינגים חלקים (שלוש הריצות של המטס נרשמו בתשיעי) וזכה בניצחון שלישי העונה. מייק פלפרי רשם את ההפסד, כשצ'יפר ג'ונס רושם הומר, שני ריביז ושלוש ריצות. הומר לשון גרין במטס, שפינו לברייבס את המקום הראשון במזרח.


פלורידה - וושינגטון 6:5 (14 אינינגים)

כריס סנלינג חבט באינינג ה-14 לסינגל, כשריאן צ'רץ' רץ לבסיס הבית מהבסיס השני, למרות אפשרות נוחה של שחקני המארלינס לפסול אותו. הם לא עשו את זה, והנשיונאלס כבר לא נראים כל כך גרועים כמו הפתיחה שלהם. כל זה קרה לאחר שצ'אד קורדרו שבר שמירה באינינג התשיעי. רוני בליארד עם הומר ושלושה ריביז, סול ריברה עם השמירה (היי, לפחות ריברה אחד שמר הלילה) ושון היל עם עוד פתיחה יפה של שישה ושישה. הפסד ללי גארדנר.


מילווקי - יוסטון 7:6

האסטרוס ניצחו, אבל כנראה באופן סופי איבדו את בראד לידג', שהיה אמור להיות אחד הקלוזרים הטובים בליגה. קרייג ביג'יו חבט באינינג התשיעי לגראנד סלאם שהעלה את האסטרוס ליתרון 3:7, אבל לידג' כמעט חירב לו את זה עם שלוש ריצות חובה ב-0.2 אינינגים של עבודה. בסופו של דבר שמר צ'אד קוולס על הניצחון, וזיכה בו את ריק וייט. שבעה אינינגים וארבע קטילות לבן שיטס, ההפסד למאט ווייס. הומרים לפרינס פילדר וג'יי ג'יי הארדי במילווקי.


שיקגו קאבס - סט. לואיס 2:1

כמו בפתיחה הקודמת שלו, גם הפעם טד לילי לא נהנה מתמיכה של החברים בהתקפה. לילי הגיש שבעה אינינגים מצוינים, במהלכם טיגן שישה, אבל נכנע להומר בן שתי ריצות של פרסטון ווילסון, שהפך פיגור 1:0 לניצחון 1:2. בריידן לופר, עד העונה ריליוור, ממשיך להגיש עם הרבה ביטחון, ורשם שבעה, חמישה ואת הניצחון. ג'ייסון איזרינגהאוזן עם השמירה.


סן פרנסיסקו - אריזונה 2:4

לג'איינטס אין כל כך התקפה, אבל את ההגשה הם הביאו מהבית. ראס אורטיז הגיש שבעה אינינגים סולידיים וארמנדו בניטז סיפק את השמירה. הפסד באריזונה לדאג דייויס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully